Здравейте колеги,как се регулират ниските обороти на браво 1.4 12в на бензин?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се регулират ниските обороти на Браво 1.4
Collapse
X
-
Re: Как се регулират ниските обороти на Браво 1.4
колега общо взето нещата седят така при теб.имаш комп стъпков мотор температурен датчик ламбда ТПС(потенциометър) изключвател дано не пропускам нещо.при първоначално стартиране не се взимат под внимание даните от ламбдата и тем.датчиккомпа е заложил стъпковото моторче за това стартиране при предишното изгасване на мотора (смукач един вид)след извесно време компа взима под внимание даните от тем.датчик и ламбдата и със заложения софтуер в компа прави изчисления при еди какви си оборота и дани от тях какво време да зададе на дюзата и т.н.като взима под внимание и положението на дроселовата клапаобщо взето нещо такова беше цитирам по спомен от сервизното ръководство П.С.Ако греша някъде или съм пропуснал нещо няма проблем да ме поправите колегиboyko.boykov написа:Здравейте колеги,как се регулират ниските обороти на браво 1.4 12в на бензин?
-
В този ред на мисли винаги съм се чудил за какво служи онзи болт със ситната резба, който се намира точно срещу палеца на стъпковото моторче? Или е за изместване началната стойност на TPS-a, което ме съмнява, защото самия той се върти, или е за установяване на определено първоначално положение на дроселовата клапа, което ограничава затварянето й и респективно минималните обороти?Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Най-добре не го пипай.Forsaken написа:В този ред на мисли винаги съм се чудил за какво служи онзи болт със ситната резба, който се намира точно срещу палеца на стъпковото моторче? Или е за изместване началната стойност на TPS-a, което ме съмнява, защото самия той се върти, или е за установяване на определено първоначално положение на дроселовата клапа, което ограничава затварянето й и респективно минималните обороти?Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Май служи за установяване на положението на дроселната клапа при затворено положение.Forsaken написа:В този ред на мисли винаги съм се чудил за какво служи онзи болт със ситната резба, който се намира точно срещу палеца на стъпковото моторче? Или е за изместване началната стойност на TPS-a, което ме съмнява, защото самия той се върти, или е за установяване на определено първоначално положение на дроселовата клапа, което ограничава затварянето й и респективно минималните обороти?Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Оборотите на празен ход и студен двигател са в зависимост от температурата на охлаждащата течност от 1300 до към 1600 и постепенно при загряване на двигателя спадат до към 850 плюс/минус 50. Тези стойности ги следи компа и чрез стъпковия мотор коригира честотата на въртене. Няма начин да се мами и да се повишават.
(освен евентуално ако има софтуерен вариант)
Коментар
-
Принципно с въпросният винт се настройва колко да затвори дросела. Ако го няма винта и дросела затвори на пълно има вероятност да се заклини и при подаване на газ рязко да тръгва. Дросела трябва да е мин. отворен ако има друг регулируем жигльор. Ако няма с този винт се наглася някакво количество въздух което трябва да преминава.
Коментар
-
И аз имам този проблем когато времето е нормално топлно но двигателя студен държи над 2000 дори към 2500 оборота понякога. Като загрее и пада на 900. Когато беше студено преди месец беше около 0 градуса и като запалих сутринта направо едвам запали и се закрепи едва на 900 оборота които играеха, очаквах в студено време да е обратното но не е. Надявам се че е подобно и при този двигател. Правил съм и един експеримент откачам трабата за въздуха и си слагам раката на нея. Двигателя измуква въздуха и тя се свива но не може да изгасне. Да не би да засмуква пък от някъде.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар