latura написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за температурата на Мареа
Collapse
X
-
Абсолютно по същият начин е и при мен,май първа степен на вентилатора ми я няма никаква. Добре,че по случайност уцелих тази тема. Перката се включва малко след половината и това когато карам в градски условия... А когато температурата ми е нормална и когато колата я карам на дълъг път ,стрелката на темп. си стои едно делене под половината.Уважавам тези,които ме уважават!
Clube do Marea!
-
Да се включа и аз с едно питане. При извънградско каране трябва ли в движение да се включва перката? Мойта кола загрява над средата при извънградско и то с две деления. Колкото по-бързо се кара толкова повече дига температура. На място перката си се включва и не дига над средата. Освен това стрелката на температурата играе много странно- като дадеш газ се качва, като пуснеш газта пада. Това го прави за момент и после си застава пак над средата. Сега като се застуди се държи по добре, ама сега пък по трудно загрява. Колата е браво ХГТ.Bravo HGT
Коментар
-
Здравей Колега,По принцип, освен ако не караш над 4500 оборота, при нормално движение извънградско с над 60 км/ч, дори при 40 градуса външна температура ако не е включен климатика, не би трябвало да загрява над средата. Иначе тя като стигне малко над средата на скалата перката се включва, малко малко имам предвид половин милиметър. Поне при мен е така.smokie написа:Да се включа и аз с едно питане. При извънградско каране трябва ли в движение да се включва перката? Мойта кола загрява над средата при извънградско и то с две деления. Колкото по-бързо се кара толкова повече дига температура. На място перката си се включва и не дига над средата. Освен това стрелката на температурата играе много странно- като дадеш газ се качва, като пуснеш газта пада. Това го прави за момент и после си застава пак над средата. Сега като се застуди се държи по добре, ама сега пък по трудно загрява. Колата е браво ХГТ.Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
-
Колега, със сигурност имаш проблем с ел. инсталацията. Уреда аз температура, изобщо не би трябвало да се влияе от оборотите. Може да има проблем и в датчика за температурата, Провери си напрежението на инсталацията при различни обороти и провери съпротивлението на датчика. Що се отнася до другия въпрос - при движение на колата и изправни водна помпа, термостата и радиатор температурата не трябва да се повишава. Обърни внимание на този проблем за да не прецакаш двигателя.smokie написа:Да се включа и аз с едно питане. При извънградско каране трябва ли в движение да се включва перката? Мойта кола загрява над средата при извънградско и то с две деления. Колкото по-бързо се кара толкова повече дига температура. На място перката си се включва и не дига над средата. Освен това стрелката на температурата играе много странно- като дадеш газ се качва, като пуснеш газта пада. Това го прави за момент и после си застава пак над средата. Сега като се застуди се държи по добре, ама сега пък по трудно загрява. Колата е браво ХГТ.Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар