колеги значи сложих бустконтролер на пунтото 1,4 турбо и надух турбото на 1,6 според уреда на таблото оригиналния.карах колата 3-4 дена и единден паля колата и отздае зе да пуши много....ясно бе,че турбото здаде багажа,но когато зе да пуши и зе да хвърля масло от щеката,напарво я избутва...та въпроса ми е има ли нещо общо счупеното турбо с тва че ми надува през щеката.един маистор ми каза бутало или сегменти имам за смяна а друг ми каза че като е зганала турбината и може да вкарва налягане през мазането(през малското) и затова да надува.колата си пали нормално работи си нормално но пуши...ако някои може да ми помогне с мнение и някакъв начин как мога да установя повредата....Модерирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблеми след надуване на турбото на Пунто ГТ на 1,6
Collapse
X
-
:D Ти хубаво си надул турбото, мма колата некъф чип (дет да даде повече гориво за тва по-високо налягане) има ли или квот стане таквоз, а?
Тва, че ти избутва пръчката за маслото е от високо налягане в картера-причините може са 2: запушена картерна вентилация или по-скоро (след това, което си напраил) механичен проблем в буталната група и изпускане на налягане от горивната камера в картера. Принципно от налягане в картера, колата ти може да пуши доста зверски (дали щото масло влиза в цилиндъра през сегментите или щот тва налягане пречи на маслото за мазане на турбината да се оттича спокойно и почва да минава през втулките на турбината и оттам в ауспуха и яко пушек :D, демек избутването на щеката може да е причина да пуши от турбото, а не обратното
).
-
буталата си стопил , щото ти е била бедна сместа и ......мнооогобройни са случейте когато това се случва без Чип това което в момента става ако ти е вързана картерната вентилация е че маслото от нея отрива в студения охлюв и от там в горивната камера и се изгаря , при всичко случей те чака сериозен ремонтPower Under Pressure
Коментар
-
най много да преебеш и блока и то дуго не остана та след това и на ремонтен шлайф да се чудят как да го извадят ами ако се счупи буталото ммм най мног да излети да тгесне главата , после да посрешне биялата , а тя от своя страна да излезе да подиша чист въздух демек ще ти остане едно купе на пунтоPower Under Pressure
Коментар
-
Мми измери я, това поне не е сложно и скъпоpunto_I_gt написа:..ако измеря каква компресия дават цилиндрите дали ще ми покаже колко бутала имам преебани или неможе да се разбере
Пиши после ко е показал манометъря :DМежду другото, колата веднага след като я запалиш и подкараш ли почва да пуши или чак като загрее? Пуши като и даваш газ или като бачка на празен ход само? Къф цвят е пушека (бял или син)? :D
Коментар
-
тея дни ще я измеря.значи колата я карах на турбо 1,6 но за кратко смисъл карам я дига 1,6 и пускам,задържам я не повече от 1-2 секунди....а относно кога пуши в момента я карам почти на обороти смисал повече от 1500-2000 не и давам.като влезе в турбо ако я вкарам след 2600-2700 започва да пуши страшно много,иначе ако я карам до 2000 пак пуши но слабо...относно цвета немога да го определя но си мирише на масалце....един маистор ми постави диагноза сегменти...каза ми,че мога да я карам и така но леко и ще пуши и след време щяла да се изчисти и да намали пушенето....ама неми се правят експерименти да пробвам..вече имам кам 10 км така карано с колата за сега няма проблеми освен,че пуши...biser_as написа:Мми измери я, това поне не е сложно и скъпоpunto_I_gt написа:..ако измеря каква компресия дават цилиндрите дали ще ми покаже колко бутала имам преебани или неможе да се разбере
Пиши после ко е показал манометъря :DМежду другото, колата веднага след като я запалиш и подкараш ли почва да пуши или чак като загрее? Пуши като и даваш газ или като бачка на празен ход само? Къф цвят е пушека (бял или син)? :D
Коментар
-
Е кво да ти казва някои, според мен и на теб ти е пределно ясно ко е положението и кво се е случило като резултат от надуване на турбото без адекватно смесообразуване и авансpunto_I_gt написа:измерих компресията. 1-6;2-2;3-6;4-7...предполагам каде е вече проблема,но за по сигурно да кажат по разбиращите
За твое съжаление, май понаучи някой неща по кофти и скъпия начин
Ся единствено ти остава да измислиш и решиш ко ше праиш и дали си заслужава.
Коментар
-
ама дали проблема е само в едното бутало или има и нещо другоbiser_as написа:Е кво да ти казва някои, според мен и на теб ти е пределно ясно ко е положението и кво се е случило като резултат от надуване на турбото без адекватно смесообразуване и авансpunto_I_gt написа:измерих компресията. 1-6;2-2;3-6;4-7...предполагам каде е вече проблема,но за по сигурно да кажат по разбиращите
За твое съжаление, май понаучи някой неща по кофти и скъпия начин
Ся единствено ти остава да измислиш и решиш ко ше праиш и дали си заслужава.
Коментар
-
както ти казват колегите WhitePower и biser_as , проблемът ти е във всичките бутала,като най зле е 2 цил., нали сам виждаш че нямаш компресия.компресията трябва да е над 11атм. и трябва де е еднаква на 4те цилиндъра.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
Пич, дали проблема ти е само във втори цилиндър или и във всички останали, ся не требва мнооо да те вълнува (ще го разбереш като отвориш моторя), по-скоро измисли дали ще я праиш колата, с кви части ще я праиш и дали имаш финанси за тваpunto_I_gt написа:ама дали проблема е само в едното бутало или има и нещо друго
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар