Здравейте колеги,доста време карах моя фиат 1,4 с изтъркан вал но с времето двигателя започна да умира,под 2,5 к оборота не можеше да се кара,разхода е неземен 15 градско 10,11 извън
ама докато го разбрах така съм си я карал
е и все още си я карам.Най-накрая си намерих вал оригинален от един колега,не е тръгнал все още и се чудя дали да не му взема и кобилиците. Главният въпрос се отнася към колегите които сами са си сменяли валовете и да ви помоля да ми кажете колкото се може по точно нещата ,къде да внимавам,какво ми е нужно и т.н т.е какво сте ползвали вие при смяната,и кобилиците и при тях как да процедирам
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помагайте за смяна на вал на 1,4 :(
Collapse
X
-
Здравей колега,по темата има толкова изписани неща.Ти си го взе оня вал все пак,а?Браво,по-добре оригиналем отколкото някакво менте.Сменяй и кобилиците направо.Вземи ги и тях от човека и не се замисляй.Промивай яко магистралата за маслото и смени гумите на същата.Ако искаш подробна информация потарси ж хилядите теми изписани досега.Измери какво налягане качва маслената помпа.
-
Търсих и то доста,четох, но никои не е обяснил как се сменя,пък аз съм начинаещ,а за маслената магистралата и гумичките знам всичко,дори и модификациите с разпробиването,Главно се интересувах за нещо по спецялно при смяната или как свалям така и слагамКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
Колега ето каква е процедурата, първо си слагаш ангренажния ремък на белези и го махаш, сваляш ролката на вала. Като махаш вала си подреждай частите такаче да се върнат на същото място от кадето са свалени, киснеш рампата зе една вечер в обезмаслител Меглио върши страшна работа ,и няма смисъл от разпробиване .Повдигачите задължително се източват понеже като запалиш колата и ако не са източени ще се потрошат.Сменяш гумичките на магистралата и зглабяш,и задължително вала се стяга с диномертричен ключ тъй като много лесно се превъртат резбите на болтовете и после пада псуване
.Другото нещо смени си семерингата на вала тя струва 9лв. но си спестяваш пак разглабяне след време .Дано съм ти бил полезен,
Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
Ей това си е то механика, точно и ясно обясненоbobi_bravo написа:Колега ето каква е процедурата, първо си слагаш ангренажния ремък на белези и го махаш, сваляш ролката на вала. Като махаш вала си подреждай частите такаче да се върнат на същото място от кадето са свалени, киснеш рампата зе една вечер в обезмаслител Меглио върши страшна работа ,и няма смисъл от разпробиване .Повдигачите задължително се източват понеже като запалиш колата и ако не са източени ще се потрошат.Сменяш гумичките на магистралата и зглабяш,и задължително вала се стяга с диномертричен ключ тъй като много лесно се превъртат резбите на болтовете и после пада псуване
.Другото нещо смени си семерингата на вала тя струва 9лв. но си спестяваш пак разглабяне след време .Дано съм ти бил полезен,
.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Колега благодаря за подробната информация,надявам се утре,други ден да получа вала и живи и здрави неделя понеделник да го сложа,пак ще пиша 100% ще има нещо което не ми е ясноbobi_bravo написа:Колега ето каква е процедурата, първо си слагаш ангренажния ремък на белези и го махаш, сваляш ролката на вала. Като махаш вала си подреждай частите такаче да се върнат на същото място от кадето са свалени, киснеш рампата зе една вечер в обезмаслител Меглио върши страшна работа ,и няма смисъл от разпробиване .Повдигачите задължително се източват понеже като запалиш колата и ако не са източени ще се потрошат.Сменяш гумичките на магистралата и зглабяш,и задължително вала се стяга с диномертричен ключ тъй като много лесно се превъртат резбите на болтовете и после пада псуване
.Другото нещо смени си семерингата на вала тя струва 9лв. но си спестяваш пак разглабяне след време .Дано съм ти бил полезен,
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
Ето това е истината.Колегата го е описал без ненужни подробности и най-важното.Първо исках да напиша коментар по темета,но когато го прочетох така да се каже "ми се взе думата от устата".Кратко,ясно и описани всички задължителни стъпки.bobi_bravo написа:Колега ето каква е процедурата, първо си слагаш ангренажния ремък на белези и го махаш, сваляш ролката на вала. Като махаш вала си подреждай частите такаче да се върнат на същото място от кадето са свалени, киснеш рампата зе една вечер в обезмаслител Меглио върши страшна работа ,и няма смисъл от разпробиване .Повдигачите задължително се източват понеже като запалиш колата и ако не са източени ще се потрошат.Сменяш гумичките на магистралата и зглабяш,и задължително вала се стяга с диномертричен ключ тъй като много лесно се превъртат резбите на болтовете и после пада псуване
.Другото нещо смени си семерингата на вала тя струва 9лв. но си спестяваш пак разглабяне след време .Дано съм ти бил полезен,
Похвала за поста.
Коментар
-
Още нещо се сетих, като стягаш ремъка трябва да следиш стрелката която е на обтяжната ролка да застане точно върху дупдупчицата. Иначе може да претегнеш ремъка или да го оставиш хлабав,като го стегнеш направи един оборот на двигателя като го завъртиш с ключ от коляновия вал и пак провери да ли не е перкочил някой зъб ако е точно палиш
ето и схема как се слага ремъка и на него съм оградил за коя стрелка и дупка говоря.
Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
Ееее колеги стращшни сте :P Днес получих вала и кобилиците,вала е оригиналния,почти перфектен само с 1 малка забележка има 1 малка драскотина като от малко по дебела игла на едната гърбица и е около 1, 1,5 см не мисля че ще е фатално ама де да знам
не разбирам много.До събота съм командировка, но неделя и понеделник мисля да я правя,а магистралата мисля да я нагрявам с газова горелка.
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
Не я нагрявай понеже ще се деформира.Тя се разглабя на две части разглобия и я накисни само, всичките нагари ще паднат и ще се отпуши, после провери всички дупчиси и я продухай. До сега съм направил около 9 такива смени и до сега никой не се е оплакал Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 .Ако си за смяма на маслото може преди да разглобиш колата да направиш една промивка на двигателя първо и после смени вала.
Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
Вала при мен вече е факт
източих повдигачите,час и полвина
маслената магистрала идеално почистена, само с 1 гаф се разминах,без да искам докато съм се въртял съм "забърсал" ТПС-са и беше излязла буксата леко,затворих двигателя запалих реших да направя 1 кръгче и колата започна да умира да придърпва да гасне като подам газ едвам стигнах до вкъщи и започнах да търся проблема докато не хвърлих 1 око и на тпс,след това колата пушка
само дето много трака в момента предполагам заради повдигачите ама направих и 40 км още ли да не са се напълнили ?? тва ме притеснява само
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
Реклама
Collapse

Коментар