Аз карам брава с същия мотор вярно е малко слабичка ама иначе е чук без дръжка :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.4 само проблеми....
Collapse
X
-
Е точно па с тях няма да си карам вече Бравото никога(визирам seleniq във всичките и разновидности).Сори за спама,ама не се сдържах.За мен са тъпи и скъпи.Лично мое мнение.Не важна марката,важна е редовната смяна(10000 км max. от смяна до смяна).Е разбира се не говоря да се сипват нито наливни ментета и неизвестни никому марки масла,нито и за другата крайност-дай сега да му сипем Кастрол,щото е за 50000 евро кола разбираш лиivel написа:проблема ти е че нашите набедени майстори не спазват нужната чистота и хигиена при сглобяване,а иначе не са ти почистили добре тръбичките,освен това ако се взема вал втора употреба е нужно майстора ти да може да измерва със един специален уред наречен микрометър.т.е. размера на вала трябва да е в границите на номинала.а нашите майстори отиват на моргата купуват вала шляп и всичко е 6,но за колко,има ли добро мазане или не и тях не ги е..е.а иначе мотора ако се обслужва добре с предписаните от производитела масла а не по нашенски няма да имаш проблеми
,имам предвид средностатистически добри масла.Но...всеки си преценява сам за себе си.Който иска може да кара с Политрон - те държали по много хиляди километри,щото са тайна военна американска разработка
,придобила масово разсекретяване в последните години
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Не може да се ’бори’ с разходa на старото ти Clio 1.2 (D7F) - факт, но има доста по-добро ускорение, макар и да е моно срещу многоточкова инжекция.Защо смени Clio-то? Тотална липса на екстри, може би? Пластмасови колектори изискващи ГИ и компютър Sagem, който пък не се понася с ГИ?vania_772 написа:Сега от като застудя ми качи малко разхода,но и забелязах,че има значение от къде зареждам газ.
На бензин рядко я карам,но и там разхода ми се струва повече от приличен(не съм я засичала с точност) но веднъж месечно минава 100-тина км на бензин.
Коментар
-
Клиото си го имам още,не съм го махнала.Просто е тъмно синьо,а аз харесвам светли тонове коли,Бравото му харесвам много дизайна и затова го исках толкова много и като намерих и бяло-идилията беше пълна :D ,Клиото няма климатик и така-фиата поведе малко с екстрите и Ренцето остана на по-заден план.Разликата им в разхода наистина няма място за сравнение,но за "нервния"шофьор,който съм Бравото определено е по-добрия избор! :P Реното също е с газ и то не с газов инжекцион,а с обикновен изпарител Волтран,незнам каква "магия" му направиха,но си върви супер и разхода му е малък.Но за коли с няколко месеца разлика(Реното е 97г,а фиата 98г) италианците заслужават аплодисменти за дизайн,екстри и комфорт.wwalker написа:Не може да се ’бори’ с разходa на старото ти Clio 1.2 (D7F) - факт, но има доста по-добро ускорение, макар и да е моно срещу многоточкова инжекция.Защо смени Clio-то? Тотална липса на екстри, може би? Пластмасови колектори изискващи ГИ и компютър Sagem, който пък не се понася с ГИ?vania_772 написа:Сега от като застудя ми качи малко разхода,но и забелязах,че има значение от къде зареждам газ.
На бензин рядко я карам,но и там разхода ми се струва повече от приличен(не съм я засичала с точност) но веднъж месечно минава 100-тина км на бензин.
Коментар
-
Прочетох темата от началото(тя си е тема с история
). Проблемът с разпределителния вал е най-вероятно вследствие на некачествени части. Вероятно е ставало дума за вал/кобилици менте, на които липсва циментация. Бяха се появили такива за "Лада" преди години - много хора изпищяха. Викаха, че са турски, но май се оказаха китайски ментета. С очите си съм виждал разпределителен вал, направил U-образно износване на гърбиците за около 1000 км.
Коментар
-
и...защото селенията е италианско.Основната идея е чисто комерсиална.Дай като е Фиат да се кара само със Селения.То италиански автомобили има много марки и модели и за всичките препоръчват Селения :Divel написа:въпроса е там че не вниквате във същноста на проблема.производитела ти казва да караш със селения .защо.амипросто-това е едно от маслата които имат в пъти повече миещи присадки.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
аз имам браво със 1.4 мотор от 4 години и вала никога не му са развивани болтовете за да се демонтира
...разхода на газ е 12 в града в София и 8 по магистралата със скорост 110км/ч...за мене това е идеално като за този малък мотор като се има предвид че по километраж е на 240 000 не се знае преди това на колко е бил...маслото се сменя на 6-7000км и ядове няма....единствения проблем е че вътре трака всичко, и на бензин нещо се дърпа да върви...но така е 16 годишна кола не мога да очаквам чудеса....с удоволствие бих си купил пак фиат, защото благодарение на голфаджиите които пускат слух за счупените италиански коли, ние имаме шанс да караме евтини и с много екстри коли, майката му е да се случи на читав екземпляр, щото и на баща ми голфа да вземете имате да правите ремонти в продължение на 5-6 години напред понеже тая кола никога не е влизала в сервиз и всичко е разбито и износено така че....един съвет кола се купува само от лице а не от автокъща, щото имам информация от хора които работят по автокъщи, как ги карат колите и от къде....
Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
На мен сега зимата ми гори около 10 газ,но не го прехвърля,а лятото не стигаше 9 градско,извънградско пада с 1-1,5 л надолу и съм с турски евтин изпарител Волтран.Този разход ме устройва идеално,защото ми е доста "тежък" крака на газта.140-160 км си ги държи по магистралата без проблем.И след опознавателните ремонти щом ходи всяка седмица до Варна и още не е влизала в бокса повече,да си говорят каквото искат за италианските коли аз вече ги обичам :Pmitkosoft написа:аз имам браво със 1.4 мотор от 4 години и вала никога не му са развивани болтовете за да се демонтира
...разхода на газ е 12 в града в София и 8 по магистралата със скорост 110км/ч...за мене това е идеално като за този малък мотор като се има предвид че по километраж е на 240 000 не се знае преди това на колко е бил...маслото се сменя на 6-7000км и ядове няма....единствения проблем е че вътре трака всичко, и на бензин нещо се дърпа да върви...но така е 16 годишна кола не мога да очаквам чудеса....с удоволствие бих си купил пак фиат, защото благодарение на голфаджиите които пускат слух за счупените италиански коли, ние имаме шанс да караме евтини и с много екстри коли, майката му е да се случи на читав екземпляр, щото и на баща ми голфа да вземете имате да правите ремонти в продължение на 5-6 години напред понеже тая кола никога не е влизала в сервиз и всичко е разбито и износено така че....един съвет кола се купува само от лице а не от автокъща, щото имам информация от хора които работят по автокъщи, как ги карат колите и от къде....
Коментар
-
На мен сега зимата ми гори около 10 газ,но не го прехвърля,а лятото не стигаше 9 градско,извънградско пада с 1-1,5 л надолу и съм с турски евтин изпарител Волтран.Този разход ме устройва идеално,защото ми е доста "тежък" крака на газта.140-160 км си ги държи по магистралата без проблем.И след опознавателните ремонти щом ходи всяка седмица до Варна и още не е влизала в бокса повече,да си говорят каквото искат за италианските коли аз вече ги обичам :Pmitkosoft написа:аз имам браво със 1.4 мотор от 4 години и вала никога не му са развивани болтовете за да се демонтира
...разхода на газ е 12 в града в София и 8 по магистралата със скорост 110км/ч...за мене това е идеално като за този малък мотор като се има предвид че по километраж е на 240 000 не се знае преди това на колко е бил...маслото се сменя на 6-7000км и ядове няма....единствения проблем е че вътре трака всичко, и на бензин нещо се дърпа да върви...но така е 16 годишна кола не мога да очаквам чудеса....с удоволствие бих си купил пак фиат, защото благодарение на голфаджиите които пускат слух за счупените италиански коли, ние имаме шанс да караме евтини и с много екстри коли, майката му е да се случи на читав екземпляр, щото и на баща ми голфа да вземете имате да правите ремонти в продължение на 5-6 години напред понеже тая кола никога не е влизала в сервиз и всичко е разбито и износено така че....един съвет кола се купува само от лице а не от автокъща, щото имам информация от хора които работят по автокъщи, как ги карат колите и от къде....
Коментар
-
и аз съм за смяна на разпределителният вал,но имам едно питане.тъи като сам намерил читав вал втора употреба,трябва ли да сменявам лагерите на вала и трябва ли да се шлаифа новиат вал за да се напасва по лагерите на предишнияspark написа:И моя вал след смяната пак е тръгнал, но не мисля да го сменям поне тая година. А това твойто са бели кахъри.Провери датчика на коляновия вал, а спирачките скърцат когато загреят. Провери или смени направо спирачни маркучи и цилиндърчета. Те поне са евтини, по 12лв парчето, а например за френската ти страст старо Пежо 405, най-евтиното цилиндърче го намерихме за 35лв. Имам един познат на който колата пак така като загрее и не палеше и въпреки, че най-малко вероятно беше да е акумулатора, който беше Монбат нов на 2 месеца проблема се оказа точно в него. А колата си гори минимум 10л градско, така че с посещения в сервизи няма да намалиш разхода под 10. Извънградско - 5.5л.radoslav_petkov
Коментар
-
Нищо няма да регулираш,1.4 12 V е с хидравлични повдигачи и трябва само да се източат на менгеме преди да монтираш новият вал.chokicha написа:Нищо няма да шлайфаш.Сменяш вала и регулираш хлабините на клапаните.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар