Здравейте колеги !Проблема е следния примерно сутрин а и не само сутрин като седна в колата сложа ключа изчакам да огасат някои от лампите по таблото при опит за палене колата припалва и веднага огасва след втори опит всичко е наред,от какво може да е този проблем
Колата е Фиат Брава 1.2 16v 2001г пълна инжекция !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето на Фиат Брава 1.2 16v 2001г
Collapse
X
-
при това положение ти предлагам да започнеш от горивен филтър(като го сменяш помириши бензина ако ти мириши на короселин или на нещо друго гадно е от него сипи малко повече 98 да се смеси) и въздушен (ако не ти се сменя го свали издухаи го и го сложи за пробата но като го видиш сигурно ще предпочетеш да го смениш (’
’)) и ако проблема остане премери налягането на бензиновата помпа и пиши резултата пък ще видим нататък :D
Коментар
-
Колега, тази кола няма горивен филтър в класическия му вид, и малко трудно ще е на milkoivanov да го смени. Филтъра е "вграден" в помпата. Както го описва колегата, проблема може да е в недостатъчен дебит (налягане) на бензиновата помпа, което пак може да е от запушен филтър и ти да си прав
Fiat Brava 1,2 16V SX и колело
Коментар
-
благодаря колега пропуснах подробността за филтъра на моделите след 98г но нещата пак се завъртат около кофти бензин. запушен въздушен филтър премерване на налягането на помпата и при необходимост изваждането и за почистване на филтриращия елементnicko написа:Колега, тази кола няма горивен филтър в класическия му вид, и малко трудно ще е на milkoivanov да го смени. Филтъра е "вграден" в помпата. Както го описва колегата, проблема може да е в недостатъчен дебит (налягане) на бензиновата помпа, което пак може да е от запушен филтър и ти да си прав
Коментар
-
Защо при второто палене се указва че горивния филтър си е ОК.Ако има проблем с него,то трябва винаги да е налице.Ако проблема е в горивния филтър ще го усети най добре при високи обороти и натоварване а не при първо палене.eh4ev07 написа:при това положение ти предлагам да започнеш от горивен филтър(като го сменяш помириши бензина ако ти мириши на короселин или на нещо друго гадно е от него сипи малко повече 98 да се смеси) и въздушен (ако не ти се сменя го свали издухаи го и го сложи за пробата но като го видиш сигурно ще предпочетеш да го смениш (’
’)) и ако проблема остане премери налягането на бензиновата помпа и пиши резултата пък ще видим нататък :D
Коментар
-
Аз имах същия проблем на сиерата (Ford sierra 2,0 DOHC)и си сложих възвратен клапан преди горивната рейка и се реши! Доколкото знам регулатора на налягане има и функцията при гасене на колата да задържа налягане във системата до дюзите - рейката.Ако той не задържа и пълни при палене системата на ново ще се получава този проблем.Stefan Hadjov написа:Защо при второто палене се указва че горивния филтър си е ОК.Ако има проблем с него,то трябва винаги да е налице.Ако проблема е в горивния филтър ще го усети най добре при високи обороти и натоварване а не при първо палене.eh4ev07 написа:при това положение ти предлагам да започнеш от горивен филтър(като го сменяш помириши бензина ако ти мириши на короселин или на нещо друго гадно е от него сипи малко повече 98 да се смеси) и въздушен (ако не ти се сменя го свали издухаи го и го сложи за пробата но като го видиш сигурно ще предпочетеш да го смениш (’
’)) и ако проблема остане премери налягането на бензиновата помпа и пиши резултата пък ще видим нататък :DПродавам Фиат Браво 1.2 16v 1999-та година на части!
0885-812-238 Васил
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар