днес сложих инжектори от друго пунто гт и колата ми трагна като бясна и всички проблеми изчезнаха като пример светене на ЧЕКА
мойте не ги чувам как цъкат а тези за пробата се чувам мн добре!въпросами е дали мойте са прегряти или са запущени как да разбера?дават ми 15ома всяка дюза в аутодата им дават между 13-18ома!а пробните инжектори дават 16ома
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
дюзи пунто гт
Collapse
X
-
какво ще кажите за този метод на чистене дали има ефект? http://www.youtube.com/watch?v=VFJlTfHyrUkСега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
-
Днес 14.06 2010г денят който ме изпалва с радост
Днес реших най сложният си проблем в главата си от 7месеца лутане в какво ли не:След смяна на завоцкият блоу офф термостат темп.дачик ламбда сонда кабели и свещи стапков мотор проба с друг дебитомер смяна на гарнитура на главата и смяна на гумичките на клапаните и пасване на клапаните смяна на цялата изпускателна генерация нямаше никъкав ефект!само едно ми остана да изчистя инжекторите на ултра звук и се получи ефектно колата запя на празен ход и не фарфали чартай по асфалта!!!!!и най най важното спря да ми свети ЧЕКА
колата влезна в нормални стойности на богато бедно турбото помпи винаги на макс както требва!и другото което научих за колата товаче дюзите се оказаха 300cc незнам дали е добре това!мога да кажа вече че мога да карам без да се притеснявам че може да ми светне чек
поне за момента хаахаха
Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
-
Re: Днес 14.06 2010г денят който ме изпалва с радост
епа ти добре си поремонтирал за да ти открият топлата водаpunto_gt_turbo написа:Днес реших най сложният си проблем в главата си от 7месеца лутане в какво ли не:След смяна на завоцкият блоу офф термостат темп.дачик ламбда сонда кабели и свещи стапков мотор проба с друг дебитомер смяна на гарнитура на главата и смяна на гумичките на клапаните и пасване на клапаните смяна на цялата изпускателна генерация нямаше никъкав ефект!само едно ми остана да изчистя инжекторите на ултра звук и се получи ефектно колата запя на празен ход и не фарфали чартай по асфалта!!!!!и най най важното спря да ми свети ЧЕКА
колата влезна в нормални стойности на богато бедно турбото помпи винаги на макс както требва!и другото което научих за колата товаче дюзите се оказаха 300cc незнам дали е добре това!мога да кажа вече че мога да карам без да се притеснявам че може да ми светне чек
поне за момента хаахаха
, по този метод можеше и основен да направиша метода за чистене на дюзи дето го показа е пълен феик независимо от къде ще пуснеш течността пак няма ефект ако не ги сложиш на ултра звука и пак не винаги се оправят докато не им се премери дебита след товаиначе прегрели дюзи трудно се получават защото пунтото има един винтилатор дето ги охлажда най вероятно е заминал бензиновия филтър и от там целия боклук в дюзите така че винаги пурво се сменя филтъра с нов и тогава се слагат новите дюзи
Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар