Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Купе 16в турбо не върви повече от 4000 оборота, защо?
Collapse
X
-
колега имам Ситроен Евазион 2.0 Турбо преди време и аз бях така ту си вървеше нормално ту забиваше носа на около 2500-3000 оборота оказа се че в първото гърне е станало някво мазало и беше запушено обърни внимание и на това може да имаш същия проблем.. може да е и от недостиг на гориво да ти е проблема ако си сложил 2.0 може помпата да не смогва може и цедката да е затлачена с боклуци (бг горивата са така.....)Haters Gonna Hate
Коментар
-
а чека свети ли щото ако не свети значи ТПС-а си бачка , екуто веднага разбира дали нещо не бачка , само не може да хване тоците и горивотоот тпс нямаш ограничител на 4000 , колата пак върви но по слабо и в авариен режинVET написа:Човека казва, че ТПС-а не променя стойността си
За какви свещи и кабели, и бабуни, и гориво му говорите.Power Under Pressure
Коментар
-
размених ги буксите и пка същата работа,даже като чели по зле стана,не е настройван тпс-а-незнам как...по късно след обяд ще ти звънна да мина да я видиш.VET написа:
Защо какво стана? Пипали ли сте ТПС-а? Настроен ли е както трябва? Имаш ми телефона. Разходи се до Банкя да я видя тази работа.ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
(FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)
Коментар
-
WhitePower написа:а чека свети ли щото ако не свети значи ТПС-а си бачка , екуто веднага разбира дали нещо не бачка , само не може да хване тоците и горивотоот тпс нямаш ограничител на 4000 , колата пак върви но по слабо и в авариен режинVET написа:Човека казва, че ТПС-а не променя стойността си
За какви свещи и кабели, и бабуни, и гориво му говорите.сменени са свешите и кабелите...чека си свети..бях и при бобо...и аз си мисля че е нещо по тоците ама ще видим...WhitePower написа:Свеши кабели , бъбуни . гориво , едното от тия неща не стига обади се на бобо да ти оправят колата 0888232484ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
(FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)
Коментар
-
валовете били други,смених ги и пак съшата работа.VET написа:Е и какво каза Бобо? Еку-то не може да различи дали стойностите които получава са точни или не. То реагира само на липсата на датчик, тоест ако стойността е 0. Ако обаче получава някакви стойности Еку-то си работи по тях и става мазало.ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
(FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)
Коментар
-
значи или драмата е в екуто или в датчикаVET написа:Е и какво каза Бобо? Еку-то не може да различи дали стойностите които получава са точни или не. То реагира само на липсата на датчик, тоест ако стойността е 0. Ако обаче получава някакви стойности Еку-то си работи по тях и става мазало.Power Under Pressure
Коментар
-
Имах подобен проблем. Но аз съм с ГИ и проблема се оказа в запушени филтри на ГИ (които се оказа, че се сменяли на 10 000 км, а аз бях минал 17 000). Не искаше да дигне над 4000 оборота при подаване на газ (рядко но се случваше). След смяната сякаш се отпуши и сега върви като пушка и обръща обортомера
Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
Такаа, значи дотук се установи следното:Както предполагах бяха разменени буксите на ТПС-а и на детонационния датчик. Освен това буксата на детонационния датчик която беше включена в ТПС-а беше с прерязани кабели, оголени и вързани и трите в едно
. Може да си представите каква информация е получавало ЕКУ-то.Следващата изненада беше че се оказа че има грешна центровка на двигателя. Беше прехвърлен един зъб на коляновия вал. Няма да споменавам кой е правил центровката. Освен това колата е преработвана от атмосферна на турбо и ел системата е подвързвана от страшни гении, като са използвани най различни кабели идващи и отиващи незнайно къде.След отстраняването на горепосочените проблеми, записва единствено като грешка - нарушена синхронизация между датчиците на коляновия и разпределителния вал. Това вече не можах да го хвана откъде идва, но колегата ми каза че са сменяли разпределителни валове, без да направят реглаж на клапаните
и кой знае още какво е правено. Тъй като ангренажният му ремък и без това е за смяна, защото е целия напукан, го посъветвах да ми докара пак колата и тогава да свалим ремъци, ролки, шайби и разпределителни валове, да регулираме клапаните и да сглобим всичко както трябва пък после ще видим.
Коментар
-
тия имаха дарбата да преебават датчика горе на разпределителями то значи не е било едно , а много нещаVET написа:Такаа, значи дотук се установи следното:Както предполагах бяха разменени буксите на ТПС-а и на детонационния датчик. Освен това буксата на детонационния датчик която беше включена в ТПС-а беше с прерязани кабели, оголени и вързани и трите в едно
. Може да си представите каква информация е получавало ЕКУ-то.Следващата изненада беше че се оказа че има грешна центровка на двигателя. Беше прехвърлен един зъб на коляновия вал. Няма да споменавам кой е правил центровката. Освен това колата е преработвана от атмосферна на турбо и ел системата е подвързвана от страшни гении, като са използвани най различни кабели идващи и отиващи незнайно къде.След отстраняването на горепосочените проблеми, записва единствено като грешка - нарушена синхронизация между датчиците на коляновия и разпределителния вал. Това вече не можах да го хвана откъде идва, но колегата ми каза че са сменяли разпределителни валове, без да направят реглаж на клапаните
и кой знае още какво е правено. Тъй като ангренажният му ремък и без това е за смяна, защото е целия напукан, го посъветвах да ми докара пак колата и тогава да свалим ремъци, ролки, шайби и разпределителни валове, да регулираме клапаните и да сглобим всичко както трябва пък после ще видим.
значи сме много зле с боба тука кой е монтирал мотора и инсталацията ми е много чудно
Power Under Pressure
Коментар
-
Най-добре е да провериш цялото окабеляване от буксата на ЕКУ-то към всичко,за да се убедиш че е подвързана както трябва.Тази грешка за липса на синронизация само те насочва в няколко посоки:1.Проблем в окабеляването от ЕКУ-то до самите датчици2.Проблем в датчика на Хол(фазовия)3.Проблем в РПМ датчика на коляновия валНай-лесно може да се хванат ако ги закачиш на осцилоскоп.Там се вижда колко коректно работят датчиците.Много ме съмнява да е думнал фазовия,по ми се мисли че проблема е в окабеляването.Много странно че има разминаване на белези.За смяната на валове без реглаж.....просто без коментар.Само че аз установих още нещо странно,направи измерване за хлабина на 30 градуса и след известно време на 18-20 градуса и ще се учудиш каква голяма разлика има.Като си слагах атмосферния вал го направихме,но чаках гумените пръстени за свещите и стоя 4 дена отворена и после една бърза проверка и такаVET написа:Такаа, значи дотук се установи следното:Както предполагах бяха разменени буксите на ТПС-а и на детонационния датчик. Освен това буксата на детонационния датчик която беше включена в ТПС-а беше с прерязани кабели, оголени и вързани и трите в едно
. Може да си представите каква информация е получавало ЕКУ-то.Следващата изненада беше че се оказа че има грешна центровка на двигателя. Беше прехвърлен един зъб на коляновия вал. Няма да споменавам кой е правил центровката. Освен това колата е преработвана от атмосферна на турбо и ел системата е подвързвана от страшни гении, като са използвани най различни кабели идващи и отиващи незнайно къде.След отстраняването на горепосочените проблеми, записва единствено като грешка - нарушена синхронизация между датчиците на коляновия и разпределителния вал. Това вече не можах да го хвана откъде идва, но колегата ми каза че са сменяли разпределителни валове, без да направят реглаж на клапаните
и кой знае още какво е правено. Тъй като ангренажният му ремък и без това е за смяна, защото е целия напукан, го посъветвах да ми докара пак колата и тогава да свалим ремъци, ролки, шайби и разпределителни валове, да регулираме клапаните и да сглобим всичко както трябва пък после ще видим.
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар