школегата който ми предлага дюзите казва че са 250 кубикови високо омнни свалени от голф 4 1.8т!моля за мнение защотот са на мн добра цена и се чудя дали да ги взимам!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
дюзи от голф 1.8т стават ли на пунто гт
Collapse
X
-
щом са от гоуф ша фърка с тях
наи малко по 50 коня на дюза слагаи, па щом е бил и 1.8Т може да го умножиш по коефицент 2.4 и получаваш мощността
сори ма не се сдържах
почти съм сигурен че нема да станат , наи малкото заради леглата, заради омовете (ако са различни) и сигурно и други причини които по запознати колеги ще споменат
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
-
Slavi_Lancia-що пишеш глупости колега като не разбирашот 1.8 Т има 2 вида едните са 315 другите 258ccтвойте са 240 cc за какво са ти дюзи с 18 кубика отгоре е въпроса ако твойте са много зле става да ги взимаш иначе ???дюзите са малко по къси ( зависи от кой модел 1.8 ще вземеш ) иначе няма проблем , само трябва да измилиш рейката как да захванеш ако са от къситеSlavi_Lancia написа:щом са от гоуф ша фърка с тях
наи малко по 50 коня на дюза слагаи, па щом е бил и 1.8Т може да го умножиш по коефицент 2.4 и получаваш мощността
сори ма не се сдържах
почти съм сигурен че нема да станат , наи малкото заради леглата, заради омовете (ако са различни) и сигурно и други причини които по запознати колеги ще споменат
Power Under Pressure
Коментар
-
Тия дюзи хубаво провери колко кубика са наистина, че при 1,8Т на ВАГ има доста мотори с бензинов регулатор на 4 бар-а, което автоматично при твоя регулатор на 3 бар-а, ги прави с по-малък дебит. ( в нет-а на едни места пише, че са 205 сс при 3 бар-а, а работят при 4 бар-а базово налягане, на други места пише, че са около 250сс при 3 бар-а или изобщо не пише тоя дебит при кво налягане е, ходи ги разбери колко са точно :D )Демек виж от сигурен източник, че тоя дебит дето смяташ че са ( 250сс) и им го дават на някой места е при 3 бар-а, а не е при 4 бар-а, за да няма после поражения по моторетката
Вижте и регулатора на голф-а на колко бара е!
Коментар
-
голфа майче е на 4ри бара...хмммм можеби не ми варшат работа...няма как на 3бара ми даде 240cc минимум!ще се отаказвам!А и днес и отворих мотора за гарнитура на главата.....профилактично щото мн прегуряла ми се вижда старата...и лятото може ме изненада някадеСега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
-
да ги еббаа и у гофлягите тва верно го дават че на 4 бара са 249,1 нема такава логика всички производители си дават инфото на 3 бараявно другите който имах са 258 , щото имах 2 вида със един и същи номер ама едни бяха от новите и бяха по късички грешката значи е мояpunto_gt_turbo написа:намерих много точна информация от един сайт тоя номер на тея дюзи отговаря на Ауди А3 и Шкода октавия 1.8т и дюзите са 205cc при 3 бара затова нясмисал не искам да си заварям буталата...! :P
Power Under Pressure
Коментар
-
Хубаво е човек да провери :D , щото те дюзите са си 250сс мма с 4 бар-овия регулатор на ФВ, а с 3 бар-овия на пунтото нещата отиват в много кофти посока
Вариант е с тия дюзи да се сложи регулируем външен регулатор (и да се нагласи на 4 бар-а без вакуум) вместо оригиналния на пунтото, мма аз лично не бих го направил пък и процедурата се оскъпява доста
Коментар
-
да де ама да им го тура на ФВ щото по късите дюзи на по новите 1.8Т са 258 и са пак с същия номер и сега видях че регулатора им е на 3.2 бара просто са по малки дюзите като разбер и са с 4 разпръсквача от отпредетака че на кое да се вярва на годината на производство или на модела дюзи или на номера ако се следва някаква логика както казвам широколентовата не лъжеbiser_as написа:Хубаво е човек да провери :D , щото те дюзите са си 250сс мма с 4 бар-овия регулатор на ФВ, а с 3 бар-овия на пунтото нещата отиват в много кофти посока
Вариант е с тия дюзи да се сложи регулируем външен регулатор (и да се нагласи на 4 бар-а без вакуум) вместо оригиналния на пунтото, мма аз лично не бих го направил пък и процедурата се оскъпява доста
Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар