Ако беше казал, че проблема е само при загряла още сигурно първия отговор в темата щеше да е за датчика на коляновия вал. При мен взе да се получава доста неприятен проблем, който още не мога да установя. Когато си поиска колата почва да не пали, изглежда се дави. Тогава натискам педала на газта до дупка и след около 10-15сек въртене и молитви дано да издържи акумулатора колата запалва с мъка. Тоя номер ми го направи и зимата при -10градуса, а от 2 месеца не го беше правила. 100 пъти паля без проблем и изведнъж нещо и става и не ще. Не знам къде ще ме остави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
прекъсва на обороти брава 1.4 12
Collapse
X
-
това може да е и от CODE имобилаизера на ключа (жълтият ключ на таблото) като ти го направи пак пробваи да варнеш ключа и пак да вратнеш не сам сигорен но правят проблеми много!!!spark написа:Ако беше казал, че проблема е само при загряла още сигурно първия отговор в темата щеше да е за датчика на коляновия вал. При мен взе да се получава доста неприятен проблем, който още не мога да установя. Когато си поиска колата почва да не пали, изглежда се дави. Тогава натискам педала на газта до дупка и след около 10-15сек въртене и молитви дано да издържи акумулатора колата запалва с мъка. Тоя номер ми го направи и зимата при -10градуса, а от 2 месеца не го беше правила. 100 пъти паля без проблем и изведнъж нещо и става и не ще. Не знам къде ще ме остави.Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
-
CODE си изгасва нормално. Казвам че колата се дави, щото направи ли го тоя номер без натискане педала на газта до дупка и яко въртене няма да запали колкото и пъти да връщам ключа. Особено зимата като беше -10 вечерта като ми го направи тоя проблем от ауспуха излизаха такива големи кълба бял пушек, че съседните 5-6 коли не се виждаха. То цялото гърне се беше напълнило с бензин. Ако имобилайзера прави проблем няма да се задави колата, щото той спира притока на гориво.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Колега не съм много компетентен,обаче щом се дави и има сорова смес отзад то следователно няма кво да я запали и само влиза и излиза от цилиндрите,датчика на коляновия вал е и т.наречения датчик запалване,тои казва на компа в кои цилиндер да пусне искра,следователно неработещ такъв никва искра напразно въртене,вземи от някои колега за проба сменя се за 5 минspark написа:CODE си изгасва нормално. Казвам че колата се дави, щото направи ли го тоя номер без натискане педала на газта до дупка и яко въртене няма да запали колкото и пъти да връщам ключа. Особено зимата като беше -10 вечерта като ми го направи тоя проблем от ауспуха излизаха такива големи кълба бял пушек, че съседните 5-6 коли не се виждаха. То цялото гърне се беше напълнило с бензин. Ако имобилайзера прави проблем няма да се задави колата, щото той спира притока на гориво.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
Реклама
Collapse

Коментар