Надувам въздух през гейта да вида дали работи..и изтърва някаде зад него,но и не мърда оста...според вас заминал ли си е? Пунто гт завоцка турбина
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Уест Гейт
Collapse
X
-
Това дето си го надувал, доколкото аз знам не е нито гейт, нито блоу офф, а се нарича актуатор (чрез него се управлява гейт-а)
По-принцип ако го надуваш (с компресор, не с уста :D, щото пружината вътре си е якичка ) трябва оста да се мести, ако не мърда и изпуска от някъде, начи е повреден (скъсана му е мембраната примерно) и трябва да се смени.Какви проблеми ти е правила колата, тта тестваш актуатора?
Коментар
-
надувам с компресор маркуча който идва от гейта...и мърда оста но и същотото време и гейта изпуска отнякаде..???biser_as написа:Това дето си го надувал, доколкото аз знам не е нито гейт, нито блоу офф, а се нарича актуатор (чрез него се управлява гейт-а)
По-принцип ако го надуваш (с компресор, не с уста :D, щото пружината вътре си е якичка ) трябва оста да се мести, ако не мърда и изпуска от някъде, начи е повреден (скъсана му е мембраната примерно) и трябва да се смени.Какви проблеми ти е правила колата, тта тестваш актуатора?Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
-
Значи както е казал колегата,вероятно е заминала мембраната и актуатора трябва да се смени.punto_gt_turbo написа:надувам с компресор маркуча който идва от гейта...и мърда оста но и същотото време и гейта изпуска отнякаде..???biser_as написа:Това дето си го надувал, доколкото аз знам не е нито гейт, нито блоу офф, а се нарича актуатор (чрез него се управлява гейт-а)
По-принцип ако го надуваш (с компресор, не с уста :D, щото пружината вътре си е якичка ) трябва оста да се мести, ако не мърда и изпуска от някъде, начи е повреден (скъсана му е мембраната примерно) и трябва да се смени.Какви проблеми ти е правила колата, тта тестваш актуатора?
Към колегата който ни призова да пишеме на български - И ние не ти разбираме писането,но не ти правим забележки.Като не разбираш от нещо - не чети и не пиши в темата.
Fiat Punto 1.1 6Speed
Коментар
-
Кола
Тук е написано и се разбира за какво става въпрос http://www.diesel-club.com/forum/vie...107605&start=0
Коментар
-
Ахам,по нагоре се разбрахме с колегите,че става въпрос за актуатор,на който не му е ясно да попрочете и после да прави забележки.Мисълта ми е,че на който му е минало турбо през ръцете веднага разбира за какво става на въпрос,макар и с леки доуточнения,а не спами излишно в темата.Fiat Punto 1.1 6Speed
Коментар
-
Re: Кола
всички те знаем че на теория ги можеш нещата,ама практиката ти куца,не един колега се е оплаквал от услугите ти като ключар.извинявам се за спама,относно актуатора имам мога да ти помогна с това.пиши на лични да се разберемkluchar написа:Тук е написано по грамотно и се разбира за какво става въпрос http://www.diesel-club.com/forum/vie...107605&start=0Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.
Коментар
-
последн клапана който отваря турбината се казва актуатор така разбирам!ако е така да си задам пак въпроса,можели актуатора да изтърва въздух защотото му пуснах въздух със компресор на 4ри бара и съска т някаде до турбината!Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
-
:D Последно пич, клапата (която при турбото на пунто ГТ е вградена в топлата част) се нарича wastegate (вътрешен в твоя случай), а туй нещо дет го надуваш с компресора се нарича актуатор, който е механичен елемент (с доста просто устройство-има пружина, мембрана и лостче) и чрез него се отваря и затваря wastegate. При пунто ГТ управлението на гейта (чрез актуатора) се извършва от ЕКУ-то на колата посредством електрически соленоиден клапан.Надявам се, сега ти е станало по-ясно
Сега относно питането ти:1. Има ли некви проблеми с колата, та си тръгнал си надуваш актуатора или просто ей така от любопитство?2. Турбото си е монтирано на колата и си пробваш или е свалено? Ако е на колата трудно можеш поне според мен (имайки в предвид на кво ’удобно’ място е сложено :D ) да прецениш дали достатъчно се отваря гейт-а и дали ти работи актуатора.3. Ако е свалено от колата, когато надуеш с компресора (тия 4 бар-а) трябва гейт-а да се отвори напълно със сигурност ( http://www.youtube.com/watch?v=7bWXy7_blBA е на туй клипче се вижда как работи таз мания, гейт-а).4. Препоръчвам ти да го пробваш с по-ниско налягане, щото с тия 4 бар-а, според мен можеш да направиш некоя поразиика по мембраната на актуатора (да я скъсаш, ако вече не е скъсана
) или маркуча да се спука.Според мен, не трябва да изпуска въздух от актуатора-ако чуваш съскане или мембраната е скъсана (тогава лостчето ще се мърда съвсем малко или изобщо няма да движи) или ако турбото ти е на колата има вариант и маркуча да пуска от някоя цепка или от връзката с актуатора.Тва е мойто лично мнение, дано си ме разбрал :D
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар