Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava 1.4 12V тракане на повдигачи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Brava 1.4 12V тракане на повдигачи

    Имам проблем с моята Брава ако някой може да даде съвети и идеи.Преди време имаше тропане на повдигачи - отидох на сервиз и смених всичките + всички кобилици!От тогава тракането престана,но след 1000 км най-много се появи повторно това тракане.Отидох отново и два повдигача отново се бяха разбили,сменихме ги с два от старите които ми върнаха след първата смяна, и след около няма и 100 км пробег отново се разтропа двигателя.Забелязах че от време на време ми пресветва съвсем слабо лампичката за маслото, иначе неговото ниво е както трябва - Селения Голд.От както съм купил колата на старо преди половин година не съм сменял маслен филтър.Някакви идеи...

    #2
    Re: Brava 1.4 12V тракане на повдигачи

    barabangel написа:
    Имам проблем с моята Брава ако някой може да даде съвети и идеи.Преди време имаше тропане на повдигачи - отидох на сервиз и смених всичките + всички кобилици!От тогава тракането престана,но след 1000 км най-много се появи повторно това тракане.Отидох отново и два повдигача отново се бяха разбили,сменихме ги с два от старите които ми върнаха след първата смяна, и след около няма и 100 км пробег отново се разтропа двигателя.Забелязах че от време на време ми пресветва съвсем слабо лампичката за маслото, иначе неговото ниво е както трябва - Селения Голд.От както съм купил колата на старо преди половин година не съм сменял маслен филтър.Някакви идеи...
    Може да е от масления филтър проблема,ако се е позапушил и е менте - байпасния му клапан отваря на по високо налягане.По тази причина ти се губи налягане в маслената магистрала,а щом се губи налягане се губи и дебит.Поради това че повдигачите са най далечното място за мазане при този двигател,за това там се усеща веднага,не се изпълват достатъчно с масло и започва тропане.Този двигател трябва да го караш с хубави масла и филтри,без да ти обяснявам ЗАЩО.

    Коментар


      #3
      Смени си гумичките на маслената магистрала,може да не уплътняват добре и оттам да изтича масло и да не захранва повдигача.Свали и продухай самата маслена магистрала.Филтъра се сменя не на време,а с всяка смяна на маслото т.е. на 10000 км -при този мотор гледай да го сменяш най-много на толкова.Отделно отиди да ти замерят налягането на маслото,което вдига маслената помпа-трябва на празен ход да е 1 бар и на 4000 оборота 4 бара.Отвива се масленият датчик и там се измерва налягането.Ако пък откакто си взел колата си сменил масло,но не си сменял маслен филтър заминавай веднага да го смениш,ама по най-бързия начин,за да не замине и вала.Успех.

      Коментар


        #4
        Закарах колата на сервиз - оказа се че биалните лагери са за смяна,маслената магистралата е запушена.Смених и масления филтър,два повдигача и две кобилици.За сега всичко вече е ок!

        Коментар

        Working...
        X