Здравейте.. пролблема ми е следния: при двама човека в колата , много трудно излизам по около 30 градусов наклон.на трета скорост.....даже понякога ми се налага да минавам на втора...което не мисля че е много нормално.. имате ли някакви идеи , какъв може да е проблема, преди да тръъгна по разни майстори???? Благодаря Ви
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Липса на мощност.. Bravo 1.2 16V, 2000г.
Collapse
X
-
Re: Липса на мощност.. Bravo 1.2 16V, 2000г.
30 градуса наклон е 58% и е редно да не можеш да го качиш и на 1-ва скорост.Pashov написа:Здравейте.. пролблема ми е следния: при двама човека в колата , много трудно излизам по около 30 градусов наклон.на трета скорост.....даже понякога ми се налага да минавам на втора...което не мисля че е много нормално.. имате ли някакви идеи , какъв може да е проблема, преди да тръъгна по разни майстори???? Благодаря Ви
Коментар
-
забравяш, че е 4х4, разликата само с предно е огромна, при такъв наклон предницата съвсем олеква, а ти си 4х4 и това не те бъркаDanchojn написа:Е чак да не може. С пандата качвам такъв баир на черен път с 380кг-400кг. багаж. Разбира се на 1-ва. Но спра ли трудно тръгва. Но има нещо друго - на Пандата 1-ва е много много къса. Направо 15км/ч. на първа си е много.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Колеги незнам колко задоволителен ще е отговора ми, все пак карам на газ но с 3ма и пълен багажник трудно драпам по сериозни наклони особенно когато са осеяни с доста остри завои, ако имате идея къде е хижа Пашалиица, до нея се качвам 2-3 -2-3 а оборотомера гледам да е между 2500 и 4000. Колата е от подписа ми и относно разхода при такова планинско каране винаги с очудване откривам че е 8,5-9/100 газwith SGNote & HTC Wildfire 8G
FIAT Bravo Club Plovdiv
Fiat Bravo 1.4 12v 80hp 9л/100км градско
с Анти Гравотационно Устройство (АГУ)
Коментар
-
Но, ако е асфалт, сцепление има, то няма значение, че е 4х4. Да не би да имаш предвид, че въртящ момент отива към 4-те колела, затова да е по-лесно?pakumba написа:забравяш, че е 4х4, разликата само с предно е огромна, при такъв наклон предницата съвсем олеква, а ти си 4х4 и това не те бъркаDanchojn написа:Е чак да не може. С пандата качвам такъв баир на черен път с 380кг-400кг. багаж. Разбира се на 1-ва. Но спра ли трудно тръгва. Но има нещо друго - на Пандата 1-ва е много много къса. Направо 15км/ч. на първа си е много.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
ами имам предвид, че предницата олеква, като опиташ да тръгнеш още повече олеква и губиш огромна част от енергията в напразно въртене на предните гуми на едно място- нещо като старта на коли със задно и коли с предно предаване. освен това твоята кола вероятно е съобразена с повишената си проходимост и скоростите поне 1 и 2 са къси и влизаш много по-бързо в макс въртящ момент от бравото, което иска 3000 оборота, за да влезе в тази граница, а това става при скорост от 20 км например, а при теб става на 10 км пак например. да не говорим, че е твърде възможно ти да имаш и аср.Danchojn написа:Но, ако е асфалт, сцепление има, то няма значение, че е 4х4. Да не би да имаш предвид, че въртящ момент отива към 4-те колела, затова да е по-лесно?pakumba написа:забравяш, че е 4х4, разликата само с предно е огромна, при такъв наклон предницата съвсем олеква, а ти си 4х4 и това не те бъркаDanchojn написа:Е чак да не може. С пандата качвам такъв баир на черен път с 380кг-400кг. багаж. Разбира се на 1-ва. Но спра ли трудно тръгва. Но има нещо друго - на Пандата 1-ва е много много къса. Направо 15км/ч. на първа си е много.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
1. относно колегите simeon3000, Stefan Hadjov, Danchojn и pakumba .... отклонявате се от темата ... колегата Пашов може да не е преценил правилно наклона но все пак си е доста стръмен участъка за който говори.2. относно загубата на мощност... сравнява неговото браво с това на негов приятел (пак 1.2 16В) и с другото на същия участък излизаме 4-рима на 4-та (с на пашов бравото едва-едва ни издържа на 3-та и понякога падаме на 2-ра) ...... та пак на въпроса откаде идва тая загуба на мощност /компресията на двигателя както следва 1-4 цилиндър е 12.7,13.3,13.0,12.8/AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар