Преди време реших от моно да я направя карбуратор,след неуспешния опит си я оставих на моно и колата/да чукна на дърво/ за сега си върви.Като сменях от моно на карб и от карб на моно си оставих старата гарнитура като само от страната на колектора намазах със силикон и сега вдига малко обороти,чудя се да не е заради това и искам да го сменя, "въпроса ми е като се слага нова, намазва ли се с силикон или направо се слага и стягаш"???търсех от какво ли са тези обороти и след дълго лутане и сменяне на ламбда и моторче за празен ход си вдига пак обороти,дали не си взима въздух от там и дава на ламбдата че има повече въздух и от там дава бензин и обороти/това си е чисто моя хипотеза
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за уплатнение на смукателния колектор
Collapse
X
-
Не е от това колега,смених го и не стана никаква промяна,а за това уплатнение съм чувал че трябва ново след като един път вече се свали затова искам да го сменя.Иначе датчика го смених ама нищо не се промени,даже сменях м/у стария и новия но разлика няма,ще пробвам все пак и да видим,иначе свещите ми гледам взеха да белеят доколкото си спомням че видях,утре пак ще ги проверя да видим и ще сложа пак стария датчик да видим сега на хубава смес от ламбдата може да стане с оригиналния датчик, незнам.vencibgcom написа:сменяш температурния датчик на колекторите и си готов ,нов е около 30 лева
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар