Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ръководство: Bravo 1.6 16V-ремъци и ролки
Collapse
X
-
дрън дрън... говорим точно за конкретният 1.6 16V 103кс двигател, рожба на ширпотребата известна като ФИАТ. За теб не знам, ама аз лично не бих се доверил на нещо друго, освен на специализиран уред за ГМТ. Повече няма да пиша в темата, може да не ми отговаряш, "майсторе" с белезите.ЕДИТ: току що разбрах, че микрометъра за ГМТ много прилича на манометър. Моля за извинение относно това ми твърдение."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
-
Колеги не се карайте за глупости.Манометър наистина не съм ползвал никога и сега чувам за него,ама и без въпросните пети пак става.Стига преди теб да е зацепен правилно.Но това почти винаги не го знаеш.Но колата ако е вървяла добре значи не е имало проблем със зацепването.Съответно си правиш белези/в моя случай даже имаше/но аз си направих завсеки случай мой.И въпреки си е риск малко или много.Перфектният вариант е със тези пети http://www.zimber.bg/2665-komplekt-z...ti-zimber.html за който преди 4 год. ми искаха 400 лв.А може да видите колко струват реално.Който иска да е сигурен на 100% може да си ги купи и ако е технически грамотен да ги използва.Поздрави!
Коментар
-
То манометър няма и смисъл да ползваш, щото няма да ти покаже нищо...В случая се ползва часовников тип индикатор, който мери разстояние, а не налягане...И освен тези джажди, трябва да блокираш и коляновия вал с една анджаклама, дето на снимките тук я няма...FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
nedialk00 -
Е аз нема да се уморя пак да попитам за 2 път в този форум и 1 път в Ланча форума- за какво ви е тази ГМТ? ...намирате я независимо с идикатотор или с нещо друго -отвертка електрод или неква клечка......Някой да обясни този мотор как се зацепва ако ти го дадат в наливно състояние...Например:" Намираш 0 градуса като докарваш 1и4 горе мерено с индикаторен часовник..."И по нататък...LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Ама ти ако искаш се изпикай в цилиндъра и мери с една чашка колко пикня е събрал бе...Никой не те е спрял да си правиш каквито експерименти искаш...Тук говорим как производителя е определил да се прави този двигател...FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
Моли се да не го виждаш в наливно състояние защото тогава си е е**ло маматаlubo_Y10 написа:Е аз нема да се уморя пак да попитам за 2 път в този форум и 1 път в Ланча форума- за какво ви е тази ГМТ? ...намирате я независимо с идикатотор или с нещо друго -отвертка електрод или неква клечка......Някой да обясни този мотор как се зацепва ако ти го дадат в наливно състояние...Например:" Намираш 0 градуса като докарваш 1и4 горе мерено с индикаторен часовник..."И по нататък...
. Намираш 0 градуса и от там с градуиран диск(като два транспортира събрани за да се получи окръжност), започваш да даваш предварение/закъснение на всмукателния вал и на изпускателния , а от там и да следиш за градусите на застъпване на двата вала. Тоест да гласиш фазите на двигателя, за да можеш да докараш точните градуси
. Нещо такова е целта на занятието при събиране на "наливен" двигател, освен ако няма някоя по добра технология(а именно ГМТ на буталата, слагаш валовете с петите застопорени и си спестяваш градуирания диск). Поне аз знам за тези методи, и не претендирам за тяхната вярност, за това нека знаещите колеги и тези който са събирали "наливен" двигател (а до колкото следя темите в тунинг раздела има доста разбиращи колеги).
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар