Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос след смяна на гарнитура

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос след смяна на гарнитура

    Колеги имам следното питане-на фиатката 1.4 12V и смених главата преди около 200-300 км.Съответно новата беша шлайфана,смених и гарнитурата.Казват ми,че при смяна на гарнитура на глава след 500 км се правело донатягане на главата.Това наистина ли е така майстора,който я прави нищо не спомена когато си я взимах.

    #2
    На по-калпавите гарнитури като напр. Glacer може и да се донатегне. Аз моята (Elring) не съм я донатягал вече не знам колко км, над 15000. А и няма смисъл от шлайфане ако не е крива главата.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      spark написа:
      На по-калпавите гарнитури като напр. Glacer може и да се донатегне. Аз моята (Elring) не съм я донатягал вече не знам колко км, над 15000. А и няма смисъл от шлайфане ако не е крива главата.
      Еми моята е "Payen" ,която се води най-добрата.Поне така ми обясняваха по магазините.Струва 38 лв,докато Glaser беше на цена от 25 лв.Обаче ми казват,че всички се притягали след 500 км.

      Коментар


        #4
        roko_ok написа:
        spark написа:
        На по-калпавите гарнитури като напр. Glacer може и да се донатегне. Аз моята (Elring) не съм я донатягал вече не знам колко км, над 15000. А и няма смисъл от шлайфане ако не е крива главата.
        Еми моята е "Payen" ,която се води най-добрата.Поне така ми обясняваха по магазините.Струва 38 лв,докато Glaser беше на цена от 25 лв.Обаче ми казват,че всички се притягали след 500 км.
        Това няма как да е истина. На новите коли, кой ги донатяга? Качествената гарнитура не трябва да има проблем.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          roko_ok написа:
          spark написа:
          На по-калпавите гарнитури като напр. Glacer може и да се донатегне. Аз моята (Elring) не съм я донатягал вече не знам колко км, над 15000. А и няма смисъл от шлайфане ако не е крива главата.
          Еми моята е "Payen" ,която се води най-добрата.Поне така ми обясняваха по магазините.Струва 38 лв,докато Glaser беше на цена от 25 лв.Обаче ми казват,че всички се притягали след 500 км.
          Моята беше 58лв, Goetze беше над 60лв но нямаха, както и Viktor Reinz не можаха да намерят Главата единствено има смисъл да я шлайфаш ако е крива или има доста сериозни язви в близост до каналите по които минава антифриза и маслото.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            spark написа:
            Моята беше 58лв, Goetze беше над 60лв но нямаха, както и Viktor Reinz не можаха да намерят
            Колега в София в АXM и EURO 07(пък и по другите магазини за Фиат),Goetze и Payen са по 38 лв.,а Glazer беше 25 лв.

            Коментар


              #7
              Не знам, по катлаога на Евро07 от сайта им гарнитура за глава излиза:7 AY480 AY480 PAYEN ГАРНИТУРА ГЛАВА 106,26 лв.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар

              Working...
              X