Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с гт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с гт

    здравейте. Днес си смених дебитоемра на колата и моторчето за празния ход колата тръгна много добре за около 30 мин (общо взето колата загря хубаво) след това оборотите паднаха на мин. и почна яко да тресе ... и има лек черен дим отзад след 2000 оборота колата е чук се едно нищо и няма няма проблеми с мошноста реагира нормално газта само на празен ход си е е**** капаците.. а да и не надува на макс а само на 0.8 ... според ауто дата като мерих сапротивление на моторчетата за празния ход (мойто и новото което взех) новото е зле защото дава 26 ома съпротивление а моито 14... датчика за темп на въздуха е ок (пак според ауто дата) каблеите на свещите са ми чисто нови свещите са чисти. Утре ще пробвам с моторче за празния ход от гт което е в движение но ако не стане нз кво да правя такаче съм отворен към идеи
    Fiat Punto 1.4 gt turbo
    Ford Fiesta 1.3 new port

    #2
    кола

    а що ги смени много би беше зле щото и след смяната не е много по добре същите модели ли са по № или подобни нови или втора употреба сложи старото моторче първо провери как е сложи новото после стария дебитомер и провери как е
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      стария дебитомер не беше оригинален и 100% е свършил курса защотот нажежаемата жичка е скъсана. За моторчето и с новото и със старото същата работа
      Fiat Punto 1.4 gt turbo
      Ford Fiesta 1.3 new port

      Коментар


        #4
        Рестартиране и обучаване на ЕКУ-то,за да приеме новите стойности на датчиците!
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          пунтото не го ебе рестарта на екуто покараи малко ако пак е зле лошонадува на 0.8 защото екуто регистрира проблем и ти гаси турбинатакакъв дебитомер сложи???
          Power Under Pressure

          Коментар


            #6
            некъв измислен докато доиде боша...
            Fiat Punto 1.4 gt turbo
            Ford Fiesta 1.3 new port

            Коментар


              #7
              така закарах я на диагностика и казаха че е запушен катализатора махнах го колата се опрви за 10 мин и умря пак.. странното е че като е студена работи закарах я в tsunami надявам се там да ми решат проблема
              Fiat Punto 1.4 gt turbo
              Ford Fiesta 1.3 new port

              Коментар


                #8
                пробвай с друга ламбда ...щом като загрее и пак кадйй черно и дава много богата смес! предположение!!!
                Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                Коментар


                  #9
                  hibryd написа:
                  така закарах я на диагностика и казаха че е запушен катализатора махнах го колата се опрви за 10 мин и умря пак.. странното е че като е студена работи закарах я в tsunami надявам се там да ми решат проблема
                  Успех преди 5 години избягах от там с пълна сила след една кофа пари
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #10
                    WhitePower написа:
                    hibryd написа:
                    така закарах я на диагностика и казаха че е запушен катализатора махнах го колата се опрви за 10 мин и умря пак.. странното е че като е студена работи закарах я в tsunami надявам се там да ми решат проблема
                    Успех преди 5 години избягах от там с пълна сила след една кофа пари
                    викаш не ги бива много а... еми шанс за 2ри път в живота ми се налага да хода на маистор и нямаm представа къде
                    Fiat Punto 1.4 gt turbo
                    Ford Fiesta 1.3 new port

                    Коментар


                      #11
                      Щом пуши черно значи е богата сместа и не може да изгори както трябва. Според мен дебитомера омазва нещата. Старият щом е бил прекъснат значи най вероятно двигателя е работел все едно го е нямало а сега новият не подава вярня информация. П.С не е нажежаема жичката на дебитомера.

                      Коментар


                        #12
                        chaveto написа:
                        Щом пуши черно значи е богата сместа и не може да изгори както трябва. Според мен дебитомера омазва нещата. Старият щом е бил прекъснат значи най вероятно двигателя е работел все едно го е нямало а сега новият не подава вярня информация. П.С не е нажежаема жичката на дебитомера.
                        Пунто без дебитомер ( скъсан)и е все едно е буташ колата да вървижичката е нажежаема !!! + 2 температурни датчика за корекция на грешките има в дебитомераИзвинявам се че съм толкова прям
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Освен да му вземат парите ако не са правили такива ФИАТИ друго незнам
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Re: проблем с гт

                            hibryd написа:
                            здравейте. Днес си смених дебитоемра на колата и моторчето за празния ход колата тръгна много добре за около 30 мин (общо взето колата загря хубаво) след това оборотите паднаха на мин. и почна яко да тресе ... и има лек черен дим отзад след 2000 оборота колата е чук се едно нищо и няма няма проблеми с мошноста реагира нормално газта само на празен ход си е е**** капаците.. а да и не надува на макс а само на 0.8 ... според ауто дата като мерих сапротивление на моторчетата за празния ход (мойто и новото което взех) новото е зле защото дава 26 ома съпротивление а моито 14... датчика за темп на въздуха е ок (пак според ауто дата) каблеите на свещите са ми чисто нови свещите са чисти. Утре ще пробвам с моторче за празния ход от гт което е в движение но ако не стане нз кво да правя такаче съм отворен към идеи
                            на диагностиката какво показа входящия въздухдругито е изпукало еку или софтуера в него много са вариантите
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #15
                              Re: кола

                              kluchar написа:
                              Освен да му вземат парите ако не са правили такива ФИАТИ друго незнам
                              правили са и ги разбират но са марлячи и си оставят пак да доидеш
                              Power Under Pressure

                              Коментар

                              Working...
                              X