Проблема се появява абсолютно безпринципно и като се опитам да форсирам тръгва да гасне, при стартиране 1 на ~10 пъти, след като е запалила добре докато я чакам да загрее пак, по време на движение, като след няколко рестарта и неопределено време се оправя!!! Закачих VISA няма грешки след доста опити влезе в този гаден режим пак няма грешки, помпата ми е от две години смених горивния и въздушния филтри ааа да се оправи ама не Yellow_Flash_Colorz_PDT_39 при един от инцидентите откачайки силовите кабели от дистр. капачка при два от цилиндрите няма промяна при другите два тръгва да гасне. Замерих бобината - първична 0.4 ома, вторична 4532 ома в нормални стойности според Autodata и Porter!Помагайте, момчета!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инцидентно, но все почесто Типо-то "забива нос" и
Collapse
X
-
Re: Инцидентно, но все почесто Типо-то "забива нос"
Колега аз лично нищо не разбирам от това,което си написал.Извинявам се за спама,ама ти случайно да си чувал за термина"препинателни знаци",ама то това да беше само проблема.......нямам думи.Какви словосъчетания самоkpacu написа:Проблема се появява абсолютно безпринципно и като се опитам да форсирам тръгва да гасне, при стартиране 1 на ~10 пъти, след като е запалила добре докато я чакам да загрее пак, по време на движение, като след няколко рестарта и неопределено време се оправя!!! Закачих VISA няма грешки след доста опити влезе в този гаден режим пак няма грешки, помпата ми е от две години смених горивния и въздушния филтри ааа да се оправи ама не Yellow_Flash_Colorz_PDT_39 при един от инцидентите откачайки силовите кабели от дистр. капачка при два от цилиндрите няма промяна при другите два тръгва да гасне. Замерих бобината - първична 0.4 ома, вторична 4532 ома в нормални стойности според Autodata и Porter!Помагайте, момчета!!!
-
Re: Инцидентно, но все почесто Типо-то "забива нос"
Използувал съм петнадесетина от тях, а и не аз завършвам въпрос с точка!!!roko_ok написа:Колега аз лично нищо не разбирам от това,което си написал.Извинявам се за спама,ама ти случайно да си чувал за термина"препинателни знаци".kpacu написа:Проблема се появява абсолютно безпринципно и като се опитам да форсирам тръгва да гасне, при стартиране 1 на ~10 пъти, след като е запалила добре докато я чакам да загрее пак, по време на движение, като след няколко рестарта и неопределено време се оправя!!! Закачих VISA няма грешки след доста опити влезе в този гаден режим пак няма грешки, помпата ми е от две години смених горивния и въздушния филтри ааа да се оправи ама не Yellow_Flash_Colorz_PDT_39 при един от инцидентите откачайки силовите кабели от дистр. капачка при два от цилиндрите няма промяна при другите два тръгва да гасне. Замерих бобината - първична 0.4 ома, вторична 4532 ома в нормални стойности според Autodata и Porter!Помагайте, момчета!!!
Коментар
-
То хубаво си използвал петнадесетина от тях,ама щеше да е хубаво и да ги слагаш там,където им е мястото!Точка.....точка,ама без точка нямаше да го има интернета....и нямаше да можем да се насладим на прекрасната ти творба
,a иначе като гледам на удивителните си цар!!!!!!!!!Обаче си сгрешил и в краткото си изречение от втория коментар
Коментар
-
Ooooo.... Santa semplicitas!roko_ok написа:
То хубаво си използвал петнадесетина от тях,ама щеше да е хубаво и да ги слагаш там,където им е мястото!Точка.....точка,ама без точка нямаше да го има интернета....и нямаше да можем да се насладим на прекрасната ти творба
,a иначе като гледам на удивителните си цар.
Коментар
-
Re: Инцидентно, но все почесто Типо-то "забива нос"
Пробва ли да смениш тези два кабела? После тези две свещи ....kpacu написа:Проблема се появява абсолютно безпринципно и като се опитам да форсирам тръгва да гасне, при стартиране 1 на ~10 пъти, след като е запалила добре докато я чакам да загрее пак, по време на движение, като след няколко рестарта и неопределено време се оправя!!! Закачих VISA няма грешки след доста опити влезе в този гаден режим пак няма грешки, помпата ми е от две години смених горивния и въздушния филтри ааа да се оправи ама не Yellow_Flash_Colorz_PDT_39 при един от инцидентите откачайки силовите кабели от дистр. капачка при два от цилиндрите няма промяна при другите два тръгва да гасне. Замерих бобината - първична 0.4 ома, вторична 4532 ома в нормални стойности според Autodata и Porter!Помагайте, момчета!!!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар