Имам един проблем само незнам дали е голям или малко проблемче.Та значи,колата във рамките на месец ми направи следния проблем два пъти,да кажа колата е Брава 1.6 16в и е карана само на бензин,газова нямам.След като я запаля работи си нормално но след около минута две оборотите падат много,започвам да давам газ но колата не иска да се форсира колкото и газ да давам не иска,след около 3-4 минути се оправя и си потеглям.Това го е правила два пъти досега,от какво може да е за да знам на какъв доктор да я карам.Преди 2 г е сменяна гарнитура на главата,и от тогава доста ми се губи водата,маслото е нормално не е пресякано.Възможно ли е да е от това.Редактирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Оборотите на Брава падат и не иска да се форсира
Collapse
X
-
И аз мисля така. Служебното Канго имаше същия проблем и след смяна на стъпков мотор се оправи всичко. Не знам къде се намира на твоя двигател, но представлява това: http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1nai7 написа:Къде се намира това моторче?petio4528 написа:При мен този проблем ми го правеше моторчето за ниски обороти,и докато разбера,че е от него се изтормозих.Почистих го и се оправи,поне за сега.
Коментар
-
Re: хайде и аз да поискам съвет от по знаещите.
колега съвета ми е първо да разбереш каде се губи водата понеже може не само да ходи в маслото а и да влиза в горивните камери което не ти пожелавам да е така,разбери къде е проблема отсрани него защото може доста големи ядове да имаш ако направи воден удар и тогава ще мислим за останалото.Иначе ако не беше споменал за водата а само запроблема с гасненето и оборотите бих заложил на няколко неща горивен филтър.изравнител на налягането и в най лошия случай помпа,макар че проблема може да идва също и от ламбда сондата и тпса(малко вероятно) и ако беше моторчето за празен ход при подаване на газ двигателя щеше да се исфорсирва само ниските нямаше да ги има успех от мен и пак повтарям намери каде се губи водатаnai7 написа:Имам един проблем само незнам дали е голям или малко проблемче.Та значи,колата във рамките на месец ми направи следния проблем два пъти,да кажа колата е Брава 1.6 16в и е карана само на бензин,газова нямам.След като я запаля работи си нормално но след около минута две оборотите падат много,започвам да давам газ но колата не иска да се форсира колкото и газ да давам не иска,след около 3-4 минути се оправя и си потеглям.Това го е правила два пъти досега,от какво може да е за да знам на какъв доктор да я карам.Преди 2 г е сменяна гарнитура на главата,и от тогава доста ми се губи водата,маслото е нормално не е пресякано.Възможно ли е да е от това.
Коментар
-
Re: хайде и аз да поискам съвет от по знаещите.
А имаш ли идея от къде може да се губи водата,значи на 2 месеца доливам по литър и полвина.Bat_M написа:колега съвета ми е първо да разбереш каде се губи водата понеже може не само да ходи в маслото а и да влиза в горивните камери което не ти пожелавам да е така,разбери къде е проблема отсрани него защото може доста големи ядове да имаш ако направи воден удар и тогава ще мислим за останалото.Иначе ако не беше споменал за водата а само запроблема с гасненето и оборотите бих заложил на няколко неща горивен филтър.изравнител на налягането и в най лошия случай помпа,макар че проблема може да идва също и от ламбда сондата и тпса(малко вероятно) и ако беше моторчето за празен ход при подаване на газ двигателя щеше да се исфорсирва само ниските нямаше да ги има успех от мен и пак повтарям намери каде се губи водатаnai7 написа:Имам един проблем само незнам дали е голям или малко проблемче.Та значи,колата във рамките на месец ми направи следния проблем два пъти,да кажа колата е Брава 1.6 16в и е карана само на бензин,газова нямам.След като я запаля работи си нормално но след около минута две оборотите падат много,започвам да давам газ но колата не иска да се форсира колкото и газ да давам не иска,след около 3-4 минути се оправя и си потеглям.Това го е правила два пъти досега,от какво може да е за да знам на какъв доктор да я карам.Преди 2 г е сменяна гарнитура на главата,и от тогава доста ми се губи водата,маслото е нормално не е пресякано.Възможно ли е да е от това.
Коментар
-
Re: хайде и аз да поискам съвет от по знаещите.
колега това найстина е много вода предполагам че си я гледал обстойно за течове по системата и няма,така че остава само най лошото да излиза през гарнитурата в цилиндрите и след това през ауспуха.Също така не знам след като е сменяна гарнитурата на главата поради каква причина е правено все пак това не е голф за да си хварля гарнитурата току така.Главата проверявана ли е дали не е изкривена и евентуално за някоя пукнатина?П.С. не е задължително да надува в охлаждащата система ако има пробив на гарнитура към цилиндърnai7 написа:А имаш ли идея от къде може да се губи водата,значи на 2 месеца доливам по литър и полвина.Bat_M написа:колега съвета ми е първо да разбереш каде се губи водата понеже може не само да ходи в маслото а и да влиза в горивните камери което не ти пожелавам да е така,разбери къде е проблема отсрани него защото може доста големи ядове да имаш ако направи воден удар и тогава ще мислим за останалото.Иначе ако не беше споменал за водата а само запроблема с гасненето и оборотите бих заложил на няколко неща горивен филтър.изравнител на налягането и в най лошия случай помпа,макар че проблема може да идва също и от ламбда сондата и тпса(малко вероятно) и ако беше моторчето за празен ход при подаване на газ двигателя щеше да се исфорсирва само ниските нямаше да ги има успех от мен и пак повтарям намери каде се губи водатаnai7 написа:Имам един проблем само незнам дали е голям или малко проблемче.Та значи,колата във рамките на месец ми направи следния проблем два пъти,да кажа колата е Брава 1.6 16в и е карана само на бензин,газова нямам.След като я запаля работи си нормално но след около минута две оборотите падат много,започвам да давам газ но колата не иска да се форсира колкото и газ да давам не иска,след около 3-4 минути се оправя и си потеглям.Това го е правила два пъти досега,от какво може да е за да знам на какъв доктор да я карам.Преди 2 г е сменяна гарнитура на главата,и от тогава доста ми се губи водата,маслото е нормално не е пресякано.Възможно ли е да е от това.
проблема се диагностицира по следния начин,след като е поседяла по дълго време колата развиваш свещите потсушаваш гнездата им и завърташ двигателя без тях,ако се увлажни или даже да не кажа намокри в леглата и ако има капчици по самите свещи си за нова гарнитура или глава, съжелявам колега но .......... провери тия неща и дано не излезе това което си мисля за спукана глава успехи от менОпс щях да забравя най важното и първото което се проверява при такава загуба на вода,радиаторчето на парното но предположих че е проверявано и затова не го написах.Признаците за спукано радиаторче са запотяване на стъклото при пуснато парно и миризма на запарени чорапи в колата
Коментар
-
Ами да ти кажа чесно,стъклата ми така се запотяват че едвам виждам навън.А когато я запаля и малко позагрее пуши като парна централа но след около 10-15 мин изчезва пушека.Но вътре яко се запотяват стъклата,и предполагам мирише но немога да усетя от 4 г нямам обоняние.Гарнитурата е сменяна понеже преди 2 години прегоря между 1 и 2 цилиндър,но започна да изчезва вода едва година след ремонта.Човека който ми прави гарнитурата каза че главата не е крива,но знам ли.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар