Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблемна Тигра във форума на Фиат-проблема решен.Нова дюза.

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колкото и невероятно да ви се струва колеги точно от гарнитура на смукателния колектор може да не работи един цилиндър!Имал съм подобен случай на рено еспейс!
    ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

    Коментар


      #17
      В случай, че гарнитурката не е както трябва свеща ще изглежда по различен начин спрямо свещите с добре работещите цилиндри, защото гориво-въздушната смес ще се промени.
      Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
      Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
      -------------------------------------------------------------

      Коментар


        #18
        Аз си мисля че най-лесния тест ще е с размяната на инжекторите,ако не е следва смяна на гарнитурата примерно и така 1 по 1 до премахването на проблема.аз съм 99% че проблема е в инжектора,и ако е така зимаи ги и 4-те и ги води на "дискотека"(ултразвук)
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #19
          Re: Проблемна Тигра във форума на Фиат

          iakvvu написа:
          Колеги,имам проблем с колата на приятелката ми,която е Опел Тигра 1,4.Нямям особенно опит с бензиновите коли и затова реших да се обърна към Вас.Опитах се да пиша във форума на Опел и да потърся съдействие след като се регистрирах,но той е толкова "добре" организиран че повече не искам и да чуя за него.Проблема е следният: Двигателя е 1,4 16 клапана,90 к.с. и на ниски обороти единият цилиндър не работи и това е 1-ви цилиндър.Като казвам на ниски обороти визирам обороти до 2000.Няма значение дали е топла или студена колата цилиндъра не работи.Разменял съм местата на свещите,кабелите-резултат никакъв.Смених бобината-пак няма резултат.Сменена е и ламбда сондата,както е и затапен EGR-a от много време.Това което успях да установя е че ако колата я форсирам няколко пъти до 6000-7000 оборота и задържа за около 4-5 секунди тези обороти след това за известно време работи идеално.Съмненията ми ме насочват към инжектора,но все пак ми се иска да чуя и други мнения на хора занимавали се с бензинови мотори.Индикации от ECU-то за проблеми няма никакви.Благодаря предварително на отзовалите се!
          имах същия проблем с същия двигател и беше дюза
          ....Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...

          Коментар


            #20
            Подобен проблем с корса б гси съм виждал от кабела на свеща
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              #21
              Резултата-кофти инжектор.Разглобих го,смених разпръсквача в него с нов и всичко е идеално.Благодаря на всички които споделиха мнение и ми помогнаха за да взема окончателно решение за проблема!
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #22
                Моля темата да бъде заключена!
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар

                Working...
                X