Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто МК1 има ли защита при късане на ангренажен ремък?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Danchojn написа:
    И малко да поясня! Няма защита, която при късане на ремъка да се задейства и да предпази от удара. Просто FIRE моторите са проектирани така, че буталата и клапаните нямат общи допирни точки.
    много точно казано
    Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
    Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

    Коментар


      #17
      Някои колеги бяха доста изчерпателни, с което п оказаха че са наясно с материята ! С което много помагат на останалите.... нямащи опит с тези двигатели.1. В тази връзка искам да попитам - не успях да намеря информация за налягането при сгъстяване за MK 1 176A6.000 (компресията).2. Има ли възможност за повишаване на степента на сгъстяване чрез "изпиляване" на главата ? И евентулано до колко милиметра е възможно.
      FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

      Коментар


        #18
        Да попитам всички двигатели на пунто МК1 1.2 75кс. са FIRE или има такива със същите характеристики, но не са FIRE?
        Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

        Коментар


          #19
          Всички са fireОт прочетеното горе оставам с извода, че пунто 1.1 55 к.с. се различава с пунто 1.2 75к.с единствено по главата.
          _/''''''''''''''''''''''''\_
          //---------------\\
          [( )== //// ==( )]
          |_|'------------'|_| ....Punto

          Коментар


            #20
            Баси да си бях взел пунто. Ша гледам да навия ж’ната да си вземе пунто.
            Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

            Коментар


              #21
              maskarata написа:
              Баси да си бях взел пунто. Ша гледам да навия ж’ната да си вземе пунто.
              и от мен получаваш 1 фанелка ПУНТО КЛУБ ПЛОВДИВ ако вземете пунто :D
              Grande Punto 1.3 75 hp
              Croma 1.9 Multijet 150 hp

              Коментар


                #22
                maskarata написа:
                Баси да си бях взел пунто. Ша гледам да навия ж’ната да си вземе пунто.
                Ше се научите Аз карам пунто от 1г. и сега ще се купува второ.Невероятни коли за малко пари
                _/''''''''''''''''''''''''\_
                //---------------\\
                [( )== //// ==( )]
                |_|'------------'|_| ....Punto

                Коментар


                  #23
                  Меджу другото по-миналата година като се оглеждах за кола наистина бях хвърлил око на пунтаците, и ако го знаех тоя пиниз със ремъка като нищо щях да се пунтирам .
                  Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                  Коментар


                    #24
                    YAROSHKH написа:
                    Някои колеги бяха доста изчерпателни, с което п оказаха че са наясно с материята ! С което много помагат на останалите.... нямащи опит с тези двигатели.1. В тази връзка искам да попитам - не успях да намеря информация за налягането при сгъстяване за MK 1 176A6.000 (компресията).2. Има ли възможност за повишаване на степента на сгъстяване чрез "изпиляване" на главата ? И евентулано до колко милиметра е възможно.
                    1.Степен сгъстяване: 9.6:1 2.Принципно е възможно,но няма да има много голям ефект.По-скоро ще получиш повече минуси отколкото плюсове.
                    Fiat Punto 1.1 6Speed

                    Коментар


                      #25
                      Danchojn написа:
                      Просто FIRE моторите са проектирани така, че буталата и клапаните нямат общи допирни точки.
                      Не се отнася за всички FIRE двигатели и не е правило за всички.1,2/16V;1,4/8V;1,2/CR турбодизела се срещат бутала с клапани и то още как.

                      Коментар


                        #26
                        beast31 написа:
                        YAROSHKH написа:
                        Някои колеги бяха доста изчерпателни, с което п оказаха че са наясно с материята ! С което много помагат на останалите.... нямащи опит с тези двигатели.1. В тази връзка искам да попитам - не успях да намеря информация за налягането при сгъстяване за MK 1 176A6.000 (компресията).2. Има ли възможност за повишаване на степента на сгъстяване чрез "изпиляване" на главата ? И евентулано до колко милиметра е възможно.
                        1.Степен сгъстяване: 9.6:1 2.Принципно е възможно,но няма да има много голям ефект.По-скоро ще получиш повече минуси отколкото плюсове.
                        Аз питах, защото има вероятност да свалям глават. Благодаря ти за отговора ! но, степента не ми върши рбота. Интересуват ме налягането в atm, MPa.....
                        FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                        Коментар


                          #27
                          YAROSHKH написа:
                          beast31 написа:
                          YAROSHKH написа:
                          Някои колеги бяха доста изчерпателни, с което п оказаха че са наясно с материята ! С което много помагат на останалите.... нямащи опит с тези двигатели.1. В тази връзка искам да попитам - не успях да намеря информация за налягането при сгъстяване за MK 1 176A6.000 (компресията).2. Има ли възможност за повишаване на степента на сгъстяване чрез "изпиляване" на главата ? И евентулано до колко милиметра е възможно.
                          1.Степен сгъстяване: 9.6:1 2.Принципно е възможно,но няма да има много голям ефект.По-скоро ще получиш повече минуси отколкото плюсове.
                          Аз питах, защото има вероятност да свалям глават. Благодаря ти за отговора ! но, степента не ми върши рбота. Интересуват ме налягането в atm, MPa.....
                          1,15 MPa
                          Fiat Punto 1.1 6Speed

                          Коментар

                          Working...
                          X