И малко да поясня! Няма защита, която при късане на ремъка да се задейства и да предпази от удара. Просто FIRE моторите са проектирани така, че буталата и клапаните нямат общи допирни точки.
много точно казано
Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Някои колеги бяха доста изчерпателни, с което п оказаха че са наясно с материята ! С което много помагат на останалите.... нямащи опит с тези двигатели.1. В тази връзка искам да попитам - не успях да намеря информация за налягането при сгъстяване за MK 1 176A6.000 (компресията).2. Има ли възможност за повишаване на степента на сгъстяване чрез "изпиляване" на главата ? И евентулано до колко милиметра е възможно.
Меджу другото по-миналата година като се оглеждах за кола наистина бях хвърлил око на пунтаците, и ако го знаех тоя пиниз със ремъка като нищо щях да се пунтирам .
Някои колеги бяха доста изчерпателни, с което п оказаха че са наясно с материята ! С което много помагат на останалите.... нямащи опит с тези двигатели.1. В тази връзка искам да попитам - не успях да намеря информация за налягането при сгъстяване за MK 1 176A6.000 (компресията).2. Има ли възможност за повишаване на степента на сгъстяване чрез "изпиляване" на главата ? И евентулано до колко милиметра е възможно.
1.Степен сгъстяване: 9.6:1 2.Принципно е възможно,но няма да има много голям ефект.По-скоро ще получиш повече минуси отколкото плюсове.
Някои колеги бяха доста изчерпателни, с което п оказаха че са наясно с материята ! С което много помагат на останалите.... нямащи опит с тези двигатели.1. В тази връзка искам да попитам - не успях да намеря информация за налягането при сгъстяване за MK 1 176A6.000 (компресията).2. Има ли възможност за повишаване на степента на сгъстяване чрез "изпиляване" на главата ? И евентулано до колко милиметра е възможно.
1.Степен сгъстяване: 9.6:1 2.Принципно е възможно,но няма да има много голям ефект.По-скоро ще получиш повече минуси отколкото плюсове.
Аз питах, защото има вероятност да свалям глават. Благодаря ти за отговора ! но, степента не ми върши рбота. Интересуват ме налягането в atm, MPa.....
Някои колеги бяха доста изчерпателни, с което п оказаха че са наясно с материята ! С което много помагат на останалите.... нямащи опит с тези двигатели.1. В тази връзка искам да попитам - не успях да намеря информация за налягането при сгъстяване за MK 1 176A6.000 (компресията).2. Има ли възможност за повишаване на степента на сгъстяване чрез "изпиляване" на главата ? И евентулано до колко милиметра е възможно.
1.Степен сгъстяване: 9.6:1 2.Принципно е възможно,но няма да има много голям ефект.По-скоро ще получиш повече минуси отколкото плюсове.
Аз питах, защото има вероятност да свалям глават. Благодаря ти за отговора ! но, степента не ми върши рбота. Интересуват ме налягането в atm, MPa.....
Коментар