Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвместимост на бензинова помпа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвместимост на бензинова помпа

    Здравейте колеги!Имам следния въпрос колата ми е Пунто МК1 1.6 90 к.с. и вчера ми изгърмя бензиновата помпа, интересува ме дали ще стане да я сменя с такава от по слаб мотор 1.1 / 1.2 и т.н. респективно и таква от по-силен 1.4 GT например, благодаря Ви предварително.
    FIAT Punto 1.6ELX 90hp. 94 г.

    #2
    как така изгърмя не върти ли или не подкачва гориво трябва да търсиш такава 3 bar - 110 l/hКаталожен номер: 7506301A а другите са такива 1.5 bar - 100l/h № 7506196поне в налягането има разлика не че няма да върви ама ще прави проблем има и разлика дали е менте на коя фирма е ако е много евтина също може да прави проблем
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      здр. колеги да колегата е прав най добре е да си сложиш оригиналната но иначе относно вапроса който си задал да може да се правят доста заменки с помпите като се спазват няколко условия :за пълнен инжекцион налягането в системата е около 3-3.5 бара за постигането на това има монтиран изравнител на налягането който се грижи за тая работа така че помпи вдигащи над това налягане стават за моно инжекционите е около 1-1.5 бара също има изравнител за налягането и помпите трябва да са над това налягане но не може да се монтира помпа от пълен инжекцион на моно просто изравнителя отива в историята след някои и друг денами това е в общи линии положението с помпитеП.С. при заменка предимно слагам помпи който са за външен монтаж в смисал извън резервоара на колата а стара се маха и на неино место се поставя баипас има ги най често по Рена Пежа

      Коментар


        #4
        kluchar написа:
        как така изгърмя не върти ли или не подкачва гориво трябва да търсиш такава 3 bar - 110 l/hКаталожен номер: 7506301A а другите са такива 1.5 bar - 100l/h № 7506196поне в налягането има разлика не че няма да върви ама ще прави проблем има и разлика дали е менте на коя фирма е ако е много евтина също може да прави проблем
        Първо да благодаря за бързите отговори.Значи "изгърмя" последния начин. Карх си колата както обикновенно на газ, реших да премина на бензин, цъкнах копчето и тя просто изгасна, дълго време гледах и установих, че на газ голата пали без проблем а на бензин не може! Стигнах до извода, че до мотора не стига бензин и бях прав, самата помпа брамчи и работи, но бензин до мотора не стига, няма скъсани маркучи и т.н. просто явно няма сила да го впръска слабо.
        FIAT Punto 1.6ELX 90hp. 94 г.

        Коментар


          #5
          Първо да благодаря за бързите отговори.Значи "изгърмя" последния начин. Карх си колата както обикновенно на газ, реших да премина на бензин, цъкнах копчето и тя просто изгасна, дълго време гледах и установих, че на газ голата пали без проблем а на бензин не може! Стигнах до извода, че до мотора не стига бензин и бях прав, самата помпа брамчи и работи, но бензин до мотора не стига, няма скъсани маркучи и т.н. просто явно няма сила да го впръска слабо.[/quote]Колега за всеки случай замери налягането на помпата,да не стане да се набуташ с нова пък проблема да остане
          Peugeot 307 2.0i ГИ
          ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

          Коментар


            #6
            виж си горивния филтър
            Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
            Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

            Коментар


              #7
              А, .... колеги Bat_M и Kluchar може ли да обясните малко по-подробно защо неможе от пълна инжекция на моно и обратно. Сменял съм 2 пъти помпи Bosh за моята а сега от 2 месеца съм с някаква японска от Nissan 1.6 16v, май Primera или нещо подобно беше. Колата ми е от подписа 1.4 моно , помпата е 2 пъти по-голяма от тея Bosh и я преправих малко за да пасне в кошницата. Неможах да разбера само какво ставало след извесно време като се кара така ? Както казах от 2 месеца и повече я карам така и съм много доволен - помпичката работи много по тихо от старите. Единствената разлика която забелязвам е само при запалването - преди мисля вдигаше за няколко секунди 1500 оборота и после пада на 700-800, а сега вдига към 2000 и малко повече даже и после пак си пада на 700-800 ,но това си го обяснявам от студеното време и че като се постопли ще паднат оборотите. П.П И друго отпред нали си има някакви изводи за излишното гориво, тоест дори и помпата да е по-мощна както предполагам е в моя случай, то излишния бензин си се връща обратно в резервоара
              Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
              Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

              Коментар


                #8
                кола

                а да си оставал без бензин да е глътнала въздуг винаги ли работи -като си на газ например изключва ли се ако си оставал без бензин и винаги върти тогава е заминала ама казваш че върти значе това се отхвърля извади някъде маркуча /леко да не се счупи нещо / и да видиш как е има ли налягане може да се премери може това за налягането да прави проблем виж него има случай да клеасва то е едно като клапанче -мембрана иначе по магазините не правят много разлика в помпите дават ти каква то има те външно са почти еднакви дори твоята 1.4 е по евтина от тази на 1.1 Има и много Китаиски демек ментета
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Ако става въпрос за мен, няма проблем от към бензин много рядко я оставам да свети лампичката винаги гледам да има за да не засмуче въздух. В случая има над 1/2 от резервоара, съмняваме това вакумче дето каза, дне ако намеря време сте я разглобя за да видя, иначе си намирам втора ръка пак от 1.6 за към 50 лв.
                  FIAT Punto 1.6ELX 90hp. 94 г.

                  Коментар


                    #10
                    ...но не може да се монтира помпа от пълен инжекцион на моно просто изравнителя отива в историята след някои и друг ден...
                    И аз имам същият въпрос като svetli4a. На типото(1.6 моно) от почти година съм с помпа от 155-ца и нямам ядове с работата му на бензин. На 75-цата бях с времянка от пунто 1.2(вътрешна) почти 2 месеца, докато ми се отделят от сърцето 200 точки за Бош(външна), който си е за колата. Във втория случай, просто споделям, че става за временно. Ясно ми е, че хич не е решение. Колата палеше с малко повече въртене и не вървеше толкова, колкото сега. За това пък дали не и е била доста бедна сместа в обороти над 4000 не ми се и мисли .
                    AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
                    AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
                    FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

                    Коментар


                      #11
                      извинявам се за закъснението с отговора на колегата svetli4a просто имах проблеми и все още имам с влизането в сайта а сега по вапроса ако се монтира помпа от моно на пълна няма смисъл да казвам че дебит налягане и т.н. няма да са достатачни за да работи нормално двигателя а при обратното от пълна на моно налягането ще превишава доста пъти това което трябва да направи изравнителя и ще се скапе много бързо в смисъл едно е да се сваля от 2 бара на 1.5 или 1 бар друго е от 5,6 даже и 7 бара да го свалиш пак на 1 1,5 бара мисля че ще схванеш мисълта ми а това че при теб всичко за сега е ок може само да те радва П.С. а за колегата който, пусна темичката имам едно предположение понеже казва че на газ си варви нормално и помпата му брамчи според мен има една вероятност ключа да не подава команда към дюзата за да и разреши да впръска гориво или релето което укасява двата кабела който,идват от дюзата да се е прецакало просто не знам как е изработена газовата уредба за да дам малко по подробни предположение и съвети но ако не си запознат със самата газова отиди при някой газаджия да погледне как седят там нещата успехи от мен

                      Коментар


                        #12
                        Bat_M написа:
                        П.С. а за колегата който, пусна темичката имам едно предположение понеже казва че на газ си варви нормално и помпата му брамчи според мен има една вероятност ключа да не подава команда към дюзата за да и разреши да впръска гориво или релето което укасява двата кабела който,идват от дюзата да се е прецакало просто не знам как е изработена газовата уредба за да дам малко по подробни предположение и съвети но ако не си запознат със самата газова отиди при някой газаджия да погледне как седят там нещата успехи от мен
                        И аз така мислех, но накрая свалих помпата и я отворих. Беше блокирала и с заедно с приятел я пуснахме да работи /свалена/. позачистихме я малко и тя взе че се оправи . Сега и вързахме едно реле, което да я изкл=чва когато колата работи на газ! Карам я от 5 години почти нон стоп на газ и помпата си върти, ли върти. Няма смисъл да се амортизира по този начин.
                        FIAT Punto 1.6ELX 90hp. 94 г.

                        Коментар


                          #13
                          така... и аз най накрая се наканих да си сложа такова реленце за да не бачка помпата....че......смених май 2 компи и при поставянето на 3тата отидох да ми сложат реле... и газаджиите... недейййй ти си с метанов инжекцион не е добре... няма смисал еди си квои се отказахобаче сега помпата пак показва принципи на заминаване... и отидох при същите и им казах че искам и .и ми зеха 20 лв. за да ми монтират релето... баси обирджиите... но сега съм доволен ...и остана подмяната на тая помпа с нова и всичко да си е наред...и сега е наред ама... ще тря да се сменяпо 130 лв за помпа секи път..
                          Fiat Brava 1.6 16V 2001

                          Не на войната по пътищата !
                          http://media.causes.com/ribbon/478500

                          Коментар


                            #14
                            не е лошо да се монтирва такова реле което да спира помпата но си е малко нож с две остриета за предимствата вече сами сте се сетили а аз ще изборя недостатаците и нека сам всеки си прецени дали да има реле или не първия и най голям недостатак е че като се спре помпата и цялата горивна система остава на сухо и от там идват пак проблеми а знаете че при топло време бензин почти не се ползва и изравнители дюзи маркучи и т.н. всичко се опича от седенето на суховтория недостатак е както в моя случай на колите с инжекцион (газов) компа копира времената от работа на бензин и си прави времена за работа на газ на дюзите и ако се спре подаването на гориво към системата започват страни изменения вав времената и колебания дори и при работа на газ (но не и при инжекционите дето копват само времето на едната дюза)абе общо взето има много + и - и при двата случая така че още веднъж го казвам нека сам всеки да прецени дали да има или да няма такова реле за помпата успехи на всички от мен и безаварийно каране

                            Коментар


                              #15
                              ivan_dmx написа:
                              така... и аз най накрая се наканих да си сложа такова реленце за да не бачка помпата....че......смених май 2 компи и при поставянето на 3тата отидох да ми сложат реле... и газаджиите... недейййй ти си с метанов инжекцион не е добре... няма смисал еди си квои се отказахобаче сега помпата пак показва принципи на заминаване... и отидох при същите и им казах че искам и .и ми зеха 20 лв. за да ми монтират релето... баси обирджиите... но сега съм доволен ...и остана подмяната на тая помпа с нова и всичко да си е наред...и сега е наред ама... ще тря да се сменяпо 130 лв за помпа секи път..
                              Каква е тази помпа 130лв. ? Нова, втора?
                              FIAT Punto 1.6ELX 90hp. 94 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X