Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос датчик HGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    KrAs написа:
    Значи трябва да сваля колектора за да стигна до куплунга като гледам каде е разположен няма ли някой букса, която да отива към ECU- то, от която мога да хвана сигнала. Ще пиеш варненско пиво ти мерси за отделеното време
    Нищо не трябва да сваляш вижда се и се достига без проблем.Изходите на почти всички датчици може да намериш на 20 пиновата букса(на петака по спомен беше зелена) която се намира до резонаторната кутия(между двигателя и акумулатора).

    Коментар


      #17
      Колега,по мое скромно мнение проблемат ти НЕ е във фазовият датчик. Без да съм сигурен в казаното от мен,мисля че за запалването роля играе датчика за позицията на коляновият вал,а не фазовият сензор! Не знам как е при HGT,но този сензор се намира или при шайбата на коляновият вал или около маховика.Също така с оглед позицията му (на сравнително открито място) мисля,че е по-вероятно той да е бил повлиян от снега,отколкото датчик,намиращ се близо до капака,закрит под капаци и т.н.Успех и сподели какъв е бил проблемът.
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #18
        Засега застой колеги остана в ръцете на Иво от алфа форума. А аз започвам с молитвите
        Fiat punto 1,1
        Fiat bravo 1,6 16v
        Fiat bravo 2,0 20v
        Honda civic 1,5
        BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

        Коментар


          #19
          Колегата dudulia е прав за датчика,преди време на една алфа 2.0 и беше откъснат кабела и си вървеше колата,а на едно хгт 147 коня му светва дюзата заради него,но и то си върви.

          Коментар


            #20
            За разлика от 1,8 ГТ 5 цилиндровия двигател пали дори датчика на Хол да е прецакан.

            Коментар


              #21
              От там колата е пренасочена при Галин молитвите не помагат особенно явно
              Fiat punto 1,1
              Fiat bravo 1,6 16v
              Fiat bravo 2,0 20v
              Honda civic 1,5
              BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

              Коментар


                #22
                колега не искам да те плаша,но аз имах сащия проблем ,при закачане на кампютур ми излизаше фазов датчик,но после излезна по голям проблем,ангренажния ремак се беше разкасал и навлезал при ролката на коляновия вал и ако можеш да се сетиш каквооо??????20 клапана пастет,не искам да те плаша,но на праъв ’’поглед’’ при опит за палене ако варти леко имаш проблем,според мен викни някои да ти замери компресията и дано не е тва което на мен ми се случи,

                Коментар

                Working...
                X