Колега Doctor_sink Проблема най- вероятно се дулги на Газовата ти система. Препоръчвам ти да не правиш нищо по колата само я караи на бензин 300 - 400 км сипваи и 98 че е по свестен. Ако нема подобрение че обсъждъж темата допълнително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво - гасне като е студена и изпушва при палене
Collapse
X
-
И така... да разкажа за развитието на нещата и пак да поискам съвет .. Преди малко бях в сервиз и ми казаха смяна на гумички на клапани + евентулано сегменти, глава, шлайфане легла на клапани ,водачи настройването и Бонус почистване на стъпкoв мотор вместо мен - мксимална цена + труд 420лв ... не знам доколко е реалистично и затова пак реших да се допитам до вас, защото съм сигурен че имате по-добра представа за нещата от мен
love sux true love swallows
Коментар
-
За същата процедура на приятел с Мазда му взеха 250 лева за труд ,в Хасково.Doctor_sink написа:И така... да разкажа за развитието на нещата и пак да поискам съвет .. Преди малко бях в сервиз и ми казаха смяна на гумички на клапани + евентулано сегменти, глава, шлайфане легла на клапани ,водачи настройването и Бонус почистване на стъпкoв мотор вместо мен - мксимална цена + труд 420лв ... не знам доколко е реалистично и затова пак реших да се допитам до вас, защото съм сигурен че имате по-добра представа за нещата от мен
Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
u_bo
сипи газ за 40 лв. и отиваш в Ямбол при Хитко http://www.axm-auto.comтам като ти гледам проблемите - ще е под 100 лв.така че ще докараш общо разходи 140 до 150 лв.или виж по темите сервиза на Бобо / софиянци от форума го хвалят/сигурен съм че проблемите ти ще са за под 200 лв.Doctor_sink написа:И така... да разкажа за развитието на нещата и пак да поискам съвет .. Преди малко бях в сервиз и ми казаха смяна на гумички на клапани + евентулано сегменти, глава, шлайфане легла на клапани ,водачи настройването и Бонус почистване на стъпкoв мотор вместо мен - мксимална цена + труд 420лв ... не знам доколко е реалистично и затова пак реших да се допитам до вас, защото съм сигурен че имате по-добра представа за нещата от мен
а иначе може и ДВГ да смениш ... по съвет на майсторите
Коментар
-
понеже съм със същия мотор и съм минал и писал доста по същите проблеми ще го повторя накратко пак 1. стъпковото моторче не се сваля а варви в комплект със тпс и дроселова клапа (а това от ахм ауто е пълно менте само се набутваш със 140 лева)2.с махане на клемите не се ресетва компа ако ще да го даржиш и една година без акомулатор само на елкон(но да ти кажа чесно няма смисал от това исчистване с тях и без тях ако всичко си е в ред си варви )3.за испушването лош бензин и шашкане на настроиките на компа (самоубочението ) от играещите ти обороти или неправилно работещ изравнител на налягането доста често срещан проблем при нашите модели4.за да си решиш проблема с оборотите ти трябва WD-40 както са писали много от колегите само че при нас се процедира по малко по друг начин махаш маркуча които влиза в дроселовата клапа за въздуха палиш подаваш и газ и започваш да пръскаш по малко от спрейя в дроселовата клапа(както работи двигателя)след това като позакрепи оборотите пръскаш по малко ту в отвора за ниски обороти (намира се над самата дроселова клапа като свалиш маркуча ще го видиш и него)ту на дроселовата клапа докато усетиш че двигатела започва да реагира при всяко впръскване на спрей с въздуха и компенсира оборотитеами това е в общи линии доста сложно изглеждащия проблем и решението иначе всички останали опити са трошене на пари и нерви (поне аз около 400 лева докато намеря решението)успехиП.С.забравих да спомена на около месец два си го пръскам профилактично дори и да не показва признаци на колебаещи обороти и гумичките се сменят без да се сваля главата (също го знам от опит)
Коментар
-
колега май много ще доидат коментарите от моя страна но сега се загледах в точно тоя коментар от твоя страна на който маи много малко колеги обърнаха внимание и искам да направя едно питане специално към колегата u_bo това нему ли напомня за лошо работещ температурен датчик и евентуално от там лоша горивна смес при студен двигател и испушването и колебанията в оборотите при двигател под 90 градусаDoctor_sink написа:това ми се наложи да го правя няколко пъти миналата седмица по други поводи свързани със смяна на фар... но не помага.. струва ми се по -скоро, че ще се наложи смяна на гумички и реглаж на клапани или нещо подобно ... засщото това пушене при студено палене и тресене... да не говоря, че ако случайно не угасне като я запаля докато не позагрее играе м/у 400-600 оборота и чак като загрее застава на 800 стабилно
Коментар
-
Всичко разбрах ще направя процедурата с ВД40.. но мисля, че проблема е по-сериозен, тъй като от нова година до сега съм налял 1.5л масло ... и пак е взело да привършва... и нешата са си за 400 както казваш ти и както ми казаха сервиза ...а и проблема не е в това колко ще струва, а че нямам време да се занимавам и факта че съм се наточил да си взема малко градско дизелче... нещо от рода на пунто МК2..та скоро и в друг раздел може да се появи бравото... и без това 4 коли на 3 шофьори ще станат много и няма къде да го държ
love sux true love swallows
Коментар
-
u_bo
виж това -Bat_M написа:колега май много ще доидат коментарите от моя страна но сега се загледах в точно тоя коментар от твоя страна на който маи много малко колеги обърнаха внимание и искам да направя едно питане специално към колегата u_bo това нему ли напомня за лошо работещ температурен датчик и евентуално от там лоша горивна смес при студен двигател и испушването и колебанията в оборотите при двигател под 90 градусаDoctor_sink написа:това ми се наложи да го правя няколко пъти миналата седмица по други поводи свързани със смяна на фар... но не помага.. струва ми се по -скоро, че ще се наложи смяна на гумички и реглаж на клапани или нещо подобно ... засщото това пушене при студено палене и тресене... да не говоря, че ако случайно не угасне като я запаля докато не позагрее играе м/у 400-600 оборота и чак като загрее застава на 800 стабилнопри различни режими е проблема, а ако не му светва грешка на таблото, а след като е долял доста масло за 1 месец -- положението е халифаксDoctor_sink написа:....за другите режими си прав .. защото гасне и когато съм с по-висока скорост (над 100) по инерция .. ако съм с ниска скорост оборотите играят също...u_bo написа:...НО ако е стъпковото ти моторче - проблемите трябва да се появяват и при други режими, а не само пи палене на студен ДВГ / не че е невъзможно де
/
Коментар
-
Да наистина нещата явно са доста по сериозни от описаните досега и според мен правилно си се насочил към малко дизелче за градтски условия не че е лош 1.6 мотора но дизелчето за града си е най икономочно успехи от менu_bo написа:виж това -Bat_M написа:колега май много ще доидат коментарите от моя страна но сега се загледах в точно тоя коментар от твоя страна на който маи много малко колеги обърнаха внимание и искам да направя едно питане специално към колегата u_bo това нему ли напомня за лошо работещ температурен датчик и евентуално от там лоша горивна смес при студен двигател и испушването и колебанията в оборотите при двигател под 90 градусаDoctor_sink написа:това ми се наложи да го правя няколко пъти миналата седмица по други поводи свързани със смяна на фар... но не помага.. струва ми се по -скоро, че ще се наложи смяна на гумички и реглаж на клапани или нещо подобно ... засщото това пушене при студено палене и тресене... да не говоря, че ако случайно не угасне като я запаля докато не позагрее играе м/у 400-600 оборота и чак като загрее застава на 800 стабилнопри различни режими е проблема, а ако не му светва грешка на таблото, а след като е долял доста масло за 1 месец -- положението е халифаксDoctor_sink написа:....за другите режими си прав .. защото гасне и когато съм с по-висока скорост (над 100) по инерция .. ако съм с ниска скорост оборотите играят също...u_bo написа:...НО ако е стъпковото ти моторче - проблемите трябва да се появяват и при други режими, а не само пи палене на студен ДВГ / не че е невъзможно де
/
Коментар
-
Ще видим от понеделник имам свободни дни и ще бъде в бокса за смяна на всичко де що има да се прави така и така вече съм и оправил ддругото по окачването.. като е гарга да е рошава.... не искам да я продавам защото върви добре (дори и сега) харчи учудващо малко 8.5-9 градско газ (в София) и 5.5-6.5извънградско газ (зависи кой я кара...)... Ако не се намери кой в семейството да я кара...ще видим, но не ми се разделя толкова лесно с нея :S може би само при добър бартер..Не знам само при сравнение с други коли пак браво/а моята при 100 км/ч е с 2300 оборота, при друг двигател пак 1.6 е на 2700, 1.8 брава.. беше почти 3100 ... чак ми става съмително :Dlove sux true love swallows
Коментар
-
Doctor_sink написа:Ще видим от понеделник имам свободни дни и ще бъде в бокса за смяна на всичко де що има да се прави така и така вече съм и оправил ддругото по окачването.. като е гарга да е рошава.... не искам да я продавам защото върви добре (дори и сега) харчи учудващо малко 8.5-9 градско газ (в София) и 5.5-6.5извънградско газ (зависи кой я кара...)... Ако не се намери кой в семейството да я кара...ще видим, но не ми се разделя толкова лесно с нея :S може би само при добър бартер..Не знам само при сравнение с други коли пак браво/а моята при 100 км/ч е с 2300 оборота, при друг двигател пак 1.6 е на 2700, 1.8 брава.. беше почти 3100 ... чак ми става съмително :D
може да има проблем в оборотомера или пък сменена скоростна кутия(примерно от дизел
)знае ли човек какво е правено с нея преди да попадне в теб но това ти е най малкия проблем сега а и щом ти прави такива низки разходи оправи си я и си я карай на пари ти излиза като разход на "трактор"че да не е и по надоло П.С. не е по темата но е като съвет малко имам колега със ситроен АХ 1.1 мотор колата ми е набор дето има една дума ма не иска да се разделя с нея щото му прави 6 -6.5 газ градско мисля че ме разбра какво искам да ти кажа успехи още веднъж от мен
Коментар
-
дам разбрах те колега... Таа смених гумичките на клапаните, които се оказаха в трагично състояние и сега пак трябва да засека харчи ли и колко масълце... закачена беше на диагностика и ми казаха да слагам ламбда контрол (каквото смятах и да направя, но ме разубеждваха в сервизи....) и трябва да се почисти дроселовата клапа...love sux true love swallows
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар