Здравейте колеги .. От известно време (откакто захладня) имам проблеми с бравот при студено палене.. Запалва веднага осхте на 1во завъртане, но после ако не подам газ веднага угасва.. дори когато сутрин не е толкова студено.. Освен това изпушва масълце (или поне аз така смятам..) не съм експерт и преди да отида в сервиз и да ми кажат професионална оценка "нов двигател" например искам съвет.. Очевидно има нещта за смяна и реглаж, но пое да знам какво да очаквам... Когато е студена колата придърпва и глъхне при малко по-високи обороти.. като глъхне и когато загрее например като карам вече при нормална температура със 90-100 и дам газ.. тръгва да набира и в един момент около 3000 оборота поцхва да придърпва леко
ПС не знам дали има значение модела и двигателя затова го пиша колата е 2000 година 1.6
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво - гасне като е студена и изпушва при палене
Collapse
X
-
това ми се наложи да го правя няколко пъти миналата седмица по други поводи свързани със смяна на фар... но не помага.. струва ми се по -скоро, че ще се наложи смяна на гумички и реглаж на клапани или нещо подобно ... засщото това пушене при студено палене и тресене... да не говоря, че ако случайно не угасне като я запаля докато не позагрее играе м/у 400-600 оборота и чак като загрее застава на 800 стабилноlove sux true love swallows
Коментар
-
Re: Фиат Браво - гасне като е студена и изпушва при палене
100 не е много нормално и може да имаш сериозни проблеми, ако колата прегрява системно. А това за оборотите като я запалиш да стой между 400 и 600 най-вероятно е стъпковото моторче. Успех!Doctor_sink написа:Здравейте колеги .. От известно време (откакто захладня) имам проблеми с бравот при студено палене.. Запалва веднага осхте на 1во завъртане, но после ако не подам газ веднага угасва.. дори когато сутрин не е толкова студено.. Освен това изпушва масълце (или поне аз така смятам..) не съм експерт и преди да отида в сервиз и да ми кажат професионална оценка "нов двигател" например искам съвет.. Очевидно има нещта за смяна и реглаж, но пое да знам какво да очаквам... Когато е студена колата придърпва и глъхне при малко по-високи обороти.. като глъхне и когато загрее например като карам вече при нормална температура със 90-100 и дам газ.. тръгва да набира и в един момент около 3000 оборота поцхва да придърпва леко
ПС не знам дали има значение модела и двигателя затова го пиша колата е 2000 година 1.6
Коментар
-
Няма да помогне,естествено!Колите от 2000г. са с пластмасови колектори и при тях номера с ресетването,чрез откачане на клеймите на акумулатора не става.Ако отидеш на диагностика ще ти го ресетнат,ще се оправи временно и като покараш малко на газ,пак ще се ошашка.Не знам кой е поставял газовата уредба,но трябва доста да си поиграеш и да понакичиш електроника,за да нямаш тези проблеми.Doctor_sink написа:това ми се наложи да го правя няколко пъти миналата седмица по други поводи свързани със смяна на фар... но не помага.. струва ми се по -скоро, че ще се наложи смяна на гумички и реглаж на клапани или нещо подобно ... засщото това пушене при студено палене и тресене... да не говоря, че ако случайно не угасне като я запаля докато не позагрее играе м/у 400-600 оборота и чак като загрее застава на 800 стабилноBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
u_bo
леле леле само компетентни мнения
и от цялото четене дотук не е ясно нещо МНОООГО важно- какъв е цвета на пушека с който ’изпушва’ като е студена и я запалиш на бензин ???п.с. съвет - не прави нищо засега по колата - да не я прецакаш от ’съвети’
Коментар
-
Ами цвета е сив.. тъмно сив... и не се изпарява а се задържа ниско зад колата.. като позагрее малко се оправя... колкото до другото ясно е че трвбва малко електроника за газта, но затова първо трябва да ходя да направя един теста на ламбда сондата дали е в изправност , засхтото не съм на 100% убеденlove sux true love swallows
Коментар
-
u_bo
с това тъмно сив - сигурен ли си че не искаш да кажеш черен ???Doctor_sink написа:Ами цвета е сив.. тъмно сив... ........
- сив пушек - масло - ако е само при палене и после се изчиства -- НАЙ-вероятно гумички на клапани- черен пушек - бензин - ПРЕКАЛЕНО богата смес - там възможностите са МНОГО и зависят от неща които не си описалНО ако е стъпковото ти моторче - проблемите трябва да се появяват и при други режими, а не само пи палене на студен ДВГ / не че е невъзможно де
/
Коментар
-
Ако няма синкав отетнък идва от кофти горене - вероятно от позапушени дюзи в твоя случай. Не знам как се ресетва компютъра при 1.6 от 2000г. Може би наистина няма да мине с махане клемата на акумулатор и ще трябва съответното оборудване.Doctor_sink написа:Ами цвета е сив.. тъмно сив... и не се изпарява а се задържа ниско зад колата.. като позагрее малко се оправя... колкото до другото ясно е че трвбва малко електроника за газта, но затова първо трябва да ходя да направя един теста на ламбда сондата дали е в изправност , засхтото не съм на 100% убеденFiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Ами ако резюмирам всичко... вече попрочетох за стъпковото моторче... и ми се струва,че там има проблем... за гумичките на клапаните бях сигурен, че ще се сменят (съдейки по предишния собственик) а за дюзите.. мислех, че като карам на безин няма да ги запушвам много понеже никога не карам само на газ... Остана ми само едно недоизяснено нещо... къде мога да направя тест на стъпковото моторче.. то чисти ли се.. понеже гледах постове че е капсуловано и по-добре ново..??за другите режими си прав .. защото гасне и когато съм с по-висока скорост (над 100) по инерция .. ако съм с ниска скорост оборотите играят също...u_bo написа:с това тъмно сив - сигурен ли си че не искаш да кажеш черен ???Doctor_sink написа:Ами цвета е сив.. тъмно сив... ........
- сив пушек - масло - ако е само при палене и после се изчиства -- НАЙ-вероятно гумички на клапани- черен пушек - бензин - ПРЕКАЛЕНО богата смес - там възможностите са МНОГО и зависят от неща които не си описалНО ако е стъпковото ти моторче - проблемите трябва да се появяват и при други режими, а не само пи палене на студен ДВГ / не че е невъзможно де
/love sux true love swallows
Коментар
-
Doctor_sink откачи си стъпковото моторче, разгледай го. После сложи му клупунга и включи на контакт. То почва да чатка на върха. Точно това е клапанчето, което дозира въздуха. Точно там клеясва със времето. Иначе на самия ел. двигател няма какво да му правиш. Вземи си смазка WD-40 и пръскаш там, пак включваш на контакт и така повтаряш процедурата няколко пъти. Ще видиш колко боклук ще излезе. Монтираш го в обратна последователност и си готов
После ще черпиш по една
Fiat Tempra 1.8 SLX 159A4046 Нафърфорката
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар