здравеите мога ли да питам ток да те отрепе бензин дате одави а не пали белезите са на място компресия има а не пали мотора 1.6 пална ингекция
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
браво не пали
Collapse
X
-
Никакъв кабел за диагностика не ти трябва.Като махнеш акомулатора по този начин си рестартираш компа на колата и ако е натрупало грешки ще ги изчисти.И аз не разбирам мн мн но се опитвам да помогна с квото могаtrika написа:нямам с какво да я провам кабела за диагностика какъв е нямам си на идеяcs_aleksandar написа:Пробваи да махнеш акумолатора за 1 час,компютъра може да е натрупал грешки,обаче и за мен остава неясно защо свети лампата и без контакт.Иначе кога спря да пали ??
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
Re: браво не пали
и аз съм долу-горе в същото положение;за последен път я карах в неделя; направи ми впечатление, че запали малко по-трудно, примерно с един оборот по-късно, ни иначе нищо необичайно по работата на двигателя;в понеделник (тогава беше минус 14) тръгвам да паля - притюфка няколко пъти и изгасна; при следващите няколко опита въобще не поиска да запали; викам си "от студа е, нещо замръзнало, конденз в резервоара или нещо друго"днес обаче температурите са положителни и пак не иска да пали;проверени са следните неща:- лампата на имобилайзера светва за кратко и после изгасва, какти си му е редалампата на инжекциона също светва и после изгасва, т.е. не са регистрирани грешки от датчици- бензиновата помпа тръгва за около 2-3 секунди, при подаване на контакт- свещите не съм ги вадил, щото нямам ключ, но извадих единия кабел и пробвах с една стара свещ - има искра, макар че не е синя и ми изглежда слаба- инерционния прекъсвач е ОКвъзможно ли е да е бобина и то така изведнъж да откаже - единия ден всичко е на шест, а на другия - няма паленедатчика на голяновия вал, до колкото съм чувал почва да прави проблеми първо при палене на топъл двигател, така че го изключвам като опцияEDIT: преди малко я взех от сервиза; в момента пали както преди - от половин оборот; за съжаление от сервиза не можаха да ми кажат каква е била причината да не пали - били изтрили три грешки, грешка на бензиновата помпа, грешка на акумулатора??? и още някаква грешка, ама понеже този, който бил правил диагнозтиката го няма, не се знае каква е била третата ... общо взето звучи абсурдно с изтриването на три записани грешки да се реши какъвти и да било проблем;най-вероятно ми се струва да е имало конденз в резервоара (беше пълен на 1/2), водата да е замръзнала и леда да е запушил бензинопровода; кой знае?trika написа:здравеите мога ли да питам ток да те отрепе бензин дате одави а не пали белезите са на място компресия има а не пали мотора 1.6 пална ингекция2.4 JTD
Коментар
-
Re: браво не пали
здр. сащата работа е маи ама о6те не сам я запалиилErnom написа:и аз съм долу-горе в същото положение;за последен път я карах в неделя; направи ми впечатление, че запали малко по-трудно, примерно с един оборот по-късно, ни иначе нищо необичайно по работата на двигателя;в понеделник (тогава беше минус 14) тръгвам да паля - притюфка няколко пъти и изгасна; при следващите няколко опита въобще не поиска да запали; викам си "от студа е, нещо замръзнало, конденз в резервоара или нещо друго"днес обаче температурите са положителни и пак не иска да пали;проверени са следните неща:- лампата на имобилайзера светва за кратко и после изгасва, какти си му е редалампата на инжекциона също светва и после изгасва, т.е. не са регистрирани грешки от датчици- бензиновата помпа тръгва за около 2-3 секунди, при подаване на контакт- свещите не съм ги вадил, щото нямам ключ, но извадих единия кабел и пробвах с една стара свещ - има искра, макар че не е синя и ми изглежда слаба- инерционния прекъсвач е ОКвъзможно ли е да е бобина и то така изведнъж да откаже - единия ден всичко е на шест, а на другия - няма паленедатчика на голяновия вал, до колкото съм чувал почва да прави проблеми първо при палене на топъл двигател, така че го изключвам като опцияEDIT: преди малко я взех от сервиза; в момента пали както преди - от половин оборот; за съжаление от сервиза не можаха да ми кажат каква е била причината да не пали - били изтрили три грешки, грешка на бензиновата помпа, грешка на акумулатора??? и още някаква грешка, ама понеже този, който бил правил диагнозтиката го няма, не се знае каква е била третата ... общо взето звучи абсурдно с изтриването на три записани грешки да се реши какъвти и да било проблем;най-вероятно ми се струва да е имало конденз в резервоара (беше пълен на 1/2), водата да е замръзнала и леда да е запушил бензинопровода; кой знае?trika написа:здравеите мога ли да питам ток да те отрепе бензин дате одави а не пали белезите са на място компресия има а не пали мотора 1.6 пална ингекция
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар