Здравейте , карам брава 1.6 от няколко дни ми свети от време не време датчика на инжециона .Не знам какъв може да е проблема ,колата си работи нормално не мени обороти нищо .Някой път пък сутрин ,при даване на контакт този датчик трябва да светне и да огасне но той не се появява въобще .Преди време имах проблем с гаснене на колата но когато смених бобината всичко се оправи ,тогава когато гаснеше колата премигваше този датчик.Но сега нямам никакви оплаквания освен: сега се сетих , че сутрин когато тръгна и колата е студена, ми глъхне и наяма мощност ,но това е от както съм я купил колата. Не свети постоянно но все пак ме притеснява .Моля за съвет .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Датчика на инжектора свети
Collapse
X
-
Пък аз си мислех, че тази лампа е индикатор е за ниско налягане в гумите?Аз ги помпам ли помпам, ще взема и аз да сменя термостата.d.makaveev написа:Колега на мой приятел бравото ХГТ беше със сходни симптоми.Оказа се че колата влизала в авариен режим и трябвало да си смени термостата защото бил развал и за това се случвало така.Като смени термостата всичко беше ок.Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
-
Колега, не е от термостата. Това е от инжекционната система.Вероятни причини - позапушени инжектори, особено ако колата е карана на газ.За съжаление не е ясно от какво е. На мен когато почна да свети тая лампа смених единия инжектор и се оправи. Тук сега ще се изпишат хиляда поста, как може да е от налягането дето подава бензиновата помпа, от датчика за температурата на въздуха от какво ли не.Ако караш на газ и от време на време на бензин е ясно от какво е. Купи си една хубава добавка за бензин, трябва да видя каква ползвах аз, и я изпъни на дълъг път на бензин на 3-4 хил оборота поне 200-300 км.А, ползвай търсачката > гуугъл търсенето на форума, напиши свети лампа инжекцион и ще има какво да четеш до по-другата година
Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
-
Ми не знам колега, то диагностика никога не вреди, освен ако е некадърен мастора. За съжаление не знам къде да те пратя на кадърен мастор.Иначе като дадеш на контакт, без да палиш, няколко лампи трябва да светят и да почнат да гаснат една по една и да остане само на маслото и на акумулатора, като запалиш, всичките трябва да изгаснат.Тази на инцекциона също трябва да светне и след известно време (2-3-4 сек) да изгасне. Ако свети когато си поиска, може да е от диода/някой датчик, кабелче, може ли да гадае човек.cheefer написа:Колата се кара само на бензин , но ако са толкова много възможностите за повреда ,дали ако ида на диагностика ще ми кажат точно от къде ивда проблема .И дали има проблем ,защото аз се надявах да е от датчика нещо де се е смахнал.Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
-
Точно това имам предвид че работи когато си иска а колата реално за сега й няма нищо . Къде се намира този датчик да видя ,може би не дава контакт нещо незнам.roro написа:Тази на инцекциона също трябва да светне и след известно време (2-3-4 сек) да изгасне. Ако свети когато си поиска, може да е от диода/някой датчик, кабелче, може ли да гадае човек.cheefer написа:Колата се кара само на бензин , но ако са толкова много възможностите за повреда ,дали ако ида на диагностика ще ми кажат точно от къде ивда проблема .И дали има проблем ,защото аз се надявах да е от датчика нещо де се е смахнал.
Коментар
-
И така - да обообщим.Тази лампа не е датчик за инжекцион. А сигнална лампа, която показва, че електрониката за управление на инжекциона и запалването (т.к. управлява и запалването !) , при самодиагностициране е открила повреда на НЯКОЙ от елементите. Един колега каза, че в ГУГЪЛ можеш да четеш до по-догодина какво би могло да е ...Прав е . Възможните неизправности са поне 100 ! И ако слушаш на кой какво е излязло - ще трябва да смениш всички датчици, кабели , свещи.... и какво ли не още, докато разбереш на твоята кола какво се е прецакало. Най-разумно е, след като нямаш никакви симптоми за повреда, да отидеш на диагностика и чрез тестер да видят какъв код за грешка е записала ТВОЯТА кола. И оттам да видш дали имаш нещо повредено, или просто окислена връзка. Защото и това е възможно.FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
-
При мене преди седмица-две си светеше почти постоянно от окислени темп.датчик на термостата и темп.датчик за входящия въздух на колектора. Но откриването на такъв проблем без диагностика си е едно на късмет,и друго трябва да си познаваш колата в детайли.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Колеги сигнализацията на споменатата лампа може да означава 20-тина нещо, тя отчита грешка в работата на ДВГ най-добре е диагностика да се прочете грешката ако се е записала. :DPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Да АКО се е записала , но ако не се е записала какво увисвам с 30 кинта , а колата си работи нормално.Точно за това се съветвам с вас .Два дни например не е светвал този датчик .Даже на едно две паления не светва както трябва да направи .bmahob написа:Колеги сигнализацията на споменатата лампа може да означава 20-тина нещо, тя отчита грешка в работата на ДВГ най-добре е диагностика да се прочете грешката ако се е записала. :D
Коментар
-
да обаче гадаенето ще ти излезе по скъпо според мен , все едно да хвърляш на боб, но ти си решеваш.Успехcheefer написа:Да АКО се е записала , но ако не се е записала какво увисвам с 30 кинта , а колата си работи нормално.Точно за това се съветвам с вас .Два дни например не е светвал този датчик .Даже на едно две паления не светва както трябва да направи .bmahob написа:Колеги сигнализацията на споменатата лампа може да означава 20-тина нещо, тя отчита грешка в работата на ДВГ най-добре е диагностика да се прочете грешката ако се е записала. :DPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар