А исках да попитам колегите за ангренажа... някаде четох че за всеки двигател е с различни скоби става зацепването, защото мойта я вкарах за ангренаж и масло и като се качих на нея после някак не беше същата по спъната ми се видя и почна да ми харчи 10 а преди това 7 или 8 а съм сменил горивни филтри и всичко което е трябвало. Вие как мислите, дали майсторите си зацепват ангренаж с едни и същи скоби за всякаква кубатура..?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с масло Fiat Bravo 1.6 16v 98г.
Collapse
X
-
Това което казваш си звучи баш като на лошо зацепен ангренаж. За 1.6 си има специални пети. Намери читав сервиз или вземи петите от някой колега и действай! Що се отнася до конденза ... при условие, че не "похапва" антифирз може да си спокоен. Моя съвет е да поразходиш колата 50-60 км по някое шосе/магистралаFireBlade написа:А исках да попитам колегите за ангренажа... някаде четох че за всеки двигател е с различни скоби става зацепването, защото мойта я вкарах за ангренаж и масло и като се качих на нея после някак не беше същата по спъната ми се видя и почна да ми харчи 10 а преди това 7 или 8 а съм сменил горивни филтри и всичко което е трябвало. Вие как мислите, дали майсторите си зацепват ангренаж с едни и същи скоби за всякаква кубатура..?
Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар