Колеги,визата ми отчита ,като стойност на ТПС -0,4 градуса.Каква може да бъде причината и колко градуса е нормално да отчита?Говорим за празенн ход.Също искам да попитам и ъгъла на предварение на запалването колко трябва да бъде?При мен е 0,8 градуса.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отрицателна стойност на ТПС?Причина?
Collapse
X
-
Колега, давай да го изясняваме този въпрос, защото от 3 месеца и моя ТПС ми прави проблеми. До тук съм разглобил 3 ТПС-а и какви ли не маймунджалъци съм се опитвал да правя. Последно бях събрал 3 майстори и имах на лице 3 ТПС-а. Гледаха колата като голям камък и нищо не можаха да направят.Дай да разнищим темата за ТПС-а, може да помогнем на колегата.Sev написа:не си разбрал какво написах
ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!
FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.
Коментар
-
Според тази схема излиза че при 0 градуса напрежението трябва да бъде 0,15 волта +- 3%.При мен явно трябва да е по-малко.Освен това странно защо ъгъла на запалване е 0,8 градуса,а трябва да бъде 8 -10 градуса. Кое влияе на този ъгъл?Би трябвало той да е комбинация от ТПС, датчика на коляновия вал и....? Може ли заради тези стойности на ТПС да е изменен толкова много ъгъла? Дали не е комбинация от ТПС,датчик на коляновия вал и фазов датчик?Ако играе и фазовият датчик,дали това не е знак за неправилно поставен ангернажен ремък?И не на последно място ,възможно ли е визата да дава грешни стойности?Sev написа:не си разбрал какво написах
Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Нека не е тук. Ако желаеш мога да ти пратя ЛС. Имай предвид, че "hit-ko" съм му пратил подробно писмо отпреди 1 месец и човека се видя в чудо с мен. Май ще му я закарам на място.Sev написа:колегата трябва да премери стойностите с мултицет...а при теб какво се случва?ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!
FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.
Коментар
-
-
Повече от 5 волта на изхода няма как да получиш. При мен изходното напрежение при отпуснат педал беше 0.5 - 0.6V. След като разпробих датчика за да мога да го настроя на 0.15 се появи подобрение, но незнайно защо изходното напрежение с времето пак се покачва (може би вече си е отишъл датчика). При 0.5V според визата ъгълът е 4.5deg, а при 0.15 около 1deg. Проблемът при мен са оборотите, на празен ход на моменти са 2000. Като вдигна капака и поразмърдам ТПС-a оборотите се стабилизират. А според сервизната документация няма нужда от настройка на ТПС-а, защото ЕКУ-то само се адаптирало към изходната стойност - тогава излиза че тези 0.15V са нереални (пробвал съм с 2 датчика и двата показват 0.5-0.6V). Щурава работа.dudulia написа:Забравих да допълня,че според аутодата дават за нормални стойности 0,4-0,6 волта на празен ход,до 4-7 волта при напълно отворена клапа.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
ТПС
При затворена дроселна клапа напрежението в идеалниа случаи е 0.45 волта.Опорното напрежение за работата на ТПС е 5 волта както и на много други датчици по автомобила.По важното е да ниама прекъсване на сигнала което може да се хване най добре с осцилоскоп и много по трудно с обикновен мултицет.ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар