Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1 проблем с оборотите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1 проблем с оборотите

    Здравейте,на всички колеги,имам следния проблем,ако някой може да ми помогне преди да се стигне до сервиза ще съм му много благодарен.Колата Фиат Пунто 1.2 пълна инджекция я имам от 2 седмици,но ми направи впечатление , на свободна оборотите ми играят.Качва ги до 1500 и веднага след това падат на 900,в същото време свети една червена лампа която изобразява пръскаща дюза.Също така когато карам изван града с постоянна скорост изведнаж оборотите падат за 1,2 секунди,предружени от горе посочената лампа и спъва колата.Един колега ми каза,че може да е запушен инжектор или изпушил стъпков мотор.Благодаря предварително.
    Fiat Punto 1.2 75 hp

    #2
    Колега това дето ти свети означава,че има проблем в инжикционата система.А зада играят оборотите могат да бъдат много неща,трябва да се види на диагностика.
    ex. punto elx 1.2i
    Lancia Libra 1.6

    Коментар


      #3
      Благодаря за бързия отговор,ще видим какво ще излезе
      Fiat Punto 1.2 75 hp

      Коментар


        #4
        От сега ти казвам темп датчик на инжекцион 20лв можеш да го смениш сам!
        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
        Втората......пак същата!
        (_-_)______////_______(_-_)
        Punto75-Вече на жената!
        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

        Коментар


          #5
          bmahob написа:
          От сега ти казвам темп датчик на инжекцион 20лв можеш да го смениш сам!
          или ТПСтой също свети на лампата ако има проблем с негона МПХ не свети при проблем
          Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
          182A4.000, 1998г.

          Коментар


            #6
            Благодаря,Ви като го оправя ще пиша каква е диагнозата.
            Fiat Punto 1.2 75 hp

            Коментар


              #7
              bmahob написа:
              От сега ти казвам темп датчик на инжекцион 20лв можеш да го смениш сам!
              Подкрепям ! Най-евтиното решение . Диагностиката лови проблемите , но вземат в сервизите около 20 лв попринцип . Ето го паразита http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...&image_id=3623
              на МПХ не свети при проблем
              Ти също си прав
              Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

              Коментар


                #8
                Вчера ходих на елкон и се оказа температурен датчик на водата,моля ако някой може да ми помогне с това къде именно се намира този датчик,че ще ми вземат и 20 лева за работа.Благодаря предварително!Поздрави!
                Fiat Punto 1.2 75 hp

                Коментар


                  #9
                  Датчика се намира от задната страна на двигателя,зад бубините и е син на цвят няма как да го объркаш.
                  ex. punto elx 1.2i
                  Lancia Libra 1.6

                  Коментар


                    #10
                    Много ти благодаря, колега!
                    Fiat Punto 1.2 75 hp

                    Коментар


                      #11
                      Оказах се прав :P
                      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                      Втората......пак същата!
                      (_-_)______////_______(_-_)
                      Punto75-Вече на жената!
                      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                      Коментар


                        #12
                        здравеите колеги и аз имам абсолютно сащия проблем ама не е от този дат4ик.сас сигурност е 1.стапковия мотор и още нещо ама не знам това забиване от каде идва.ако може някои да ме информира по този проблем.благодаря

                        Коментар


                          #13
                          4aq написа:
                          здравеите колеги и аз имам абсолютно сащия проблем ама не е от този дат4ик.сас сигурност е 1.стапковия мотор и още нещо ама не знам това забиване от каде идва.ако може някои да ме информира по този проблем.благодаря
                          Колега с този правопис не разбрах почти нищо , но .... Моя проблем със стъпковия мотор се изразяваше в това , че сутрин играеха оборотите около 500-700 , понякога се получаваше това "забиване" - колкото и газ да дам , не качваше повече от 1500 оборота за няколко метра . Също последните пъти и паленето стана зор от първия път . Смених го и тези проблеми изчезнаха за сега (е освен с паленето , когато акумулатора не е смогнал да се зареди )
                          Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                          Коментар


                            #14
                            Мерси за съвета!В по-горна моя публикация исках да обесня за Punto-то (1.2 MPI 75) освен,че ми е развален стъпковия мотор,което се видя на елкона,имам друг пролем,за който не могат да ми кажат от къде идва!Колата в движение и на празен ход за секунда -две губи напълно мощност,но не светват лампите по таблото,че колата е изгаснала и след тези секунди колата възвръща стрария си ритъм на работа(което е мн лошо като го прави по време на движение)!Това го прави и на газ,и на бензин.На елкона не ми казаха нищо за този проблем.Благодаря Ви предварително!

                            Коментар


                              #15
                              4aq написа:
                              Мерси за съвета!В по-горна моя публикация исках да обесня за Punto-то (1.2 MPI 75) освен,че ми е развален стъпковия мотор,което се видя на елкона,имам друг пролем,за който не могат да ми кажат от къде идва!Колата в движение и на празен ход за секунда -две губи напълно мощност,но не светват лампите по таблото,че колата е изгаснала и след тези секунди колата възвръща стрария си ритъм на работа(което е мн лошо като го прави по време на движение)!Това го прави и на газ,и на бензин.На елкона не ми казаха нищо за този проблем.Благодаря Ви предварително!
                              Значи аз имах същия проблем и го оправих много лесно !! Просто натегнах леко жилото на газта така че като пусна рязко да се пада пак на 900 Доста кофти е да гасне в движение особенно на кръстовище и хидравлика няма и спирачки трърдииии...

                              Коментар

                              Working...
                              X