Здравейте, колата е Пунто 96та година 1.1 моно 55 к.с. Понякога неще да запали без значение дали е топъл или студен мотор. С бутане пали, обаче. Какво би могло да бъде ? Комутатор ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Пунто 1.1 55 к.с. пали когато си поиска
Collapse
X
-
Zdrasti na vsichki v temata. Imam Fiat Punto s 1.1 bensin 1996 model. problemite sa 1-vo che e verno che pali kogato pogelae, a pali vinagi kogato pochna da pompia barzo po vreme na startirane! Vazmogno li e da e benzinova pompa? A samo predi nekolko dena zapochna da prekasva strashno mnogo, i nai veche da pushi jako! Proverih maslo , i donaliah! No pak si pusheshe ne parvite 5 minuti no sled okolo 10 zapochna da pushi dosta!Ima li nekoi ot temata idea kakva moge da e povredata?
Колега, честито първо мнение, но в този форум пишем на кирилица - прави така и ти!Модераторкси екип фиат-бг.орг
Dimitre
Коментар
-
кола
трябва да се направи диагностика ама точно като не пали може да покаже нещо или да се сменят неща Т емпературен датчик -релето за /палене помпата и ECU /то е е дно татчик на колянов вал -то е за паленето въобще може да се работи на проба- грешка доста майстори работят така може да се видят кабели на свещите и самите свещи ECU да се смени за проба да се види как ще е то друго май не остана а свети ли нещо като не палиБушоните са в ляво до волана едно капаче а сега се сещам кабела на дюзата -нали си моно
Коментар
-
Колега, благодаря за съветите !Значи дюзата според мен е здрава, а и ток си идва до нея. Разкачих входящия маркуч и бензин дотам НЕ достига. Можете ли да ми кажете къде се намира помпата ? Под задната седалка ли е ? Също така идея къде се намира релето за бензиновата помпа. Благодаря много! И горивния филтър ще ми е полезно да знам къде е
Коментар
-
Re: Фиат Пунто 1.1 55 к.с. пали когато си поиска
Това ме навежда на следното: лош контакт на клемореда на контактния ключ. Ще кажа защо мисля така. Не ми се рови в търсачката за да намеря 3 месечните ми патила с Бравата. Тя палеше когато си реши, като магаре на мост, губеше ми "+"-са на бобината при въртене на стартер, къде ли не ходих, какво ли не правих, кого ли не питах, 10 човека - 100 акъла. Накрая се оказа лош контакт на горепосоченото място, въпреки че бях бутал и там, имаше една клема която уж е добре, но се оказа че не е. Та как работи при бравата, предполагам и при пунтото е същия принцип, имам и такова пунто като твоето. Когато включиш на контакт, се подава "+" към бобината който идва от едно реле, релето се управлява от компа, който му подава "-", а "+"-са идва от контактния ключ, ако не завъртиш на стартер след няколко секунди компа прекъсва "-"-а и на бобината нямаш "+". При завъртането на стартера се подава сигнал от датчика на запалването и компа пуска "-" към релето, като същевремено "+"-а на релето се подава пак от контактния ключ, но от друга клема /точно тя ми правеше беля/. Не съм изследвал Пунтото дали работи на същия принцип, но допускам че е така.javor_bg написа:Здравейте, колата е Пунто 96та година 1.1 моно 55 к.с. Понякога неще да запали без значение дали е топъл или студен мотор. С бутане пали, обаче. Какво би могло да бъде ? Комутатор ?FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
По принцип като дадеш на контакт помпата тръгва и след това спира, като завъртиш трябва да тръгне пак, има логика, ако не подава искра да не сработи и помпата, компа да не я пуска.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар