купи си нови болтове като стягаш главата и си купи спессо няма да имаш грижи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с гарнитурата на главата и самата глав
Collapse
X
-
Детонации, не би ли трябвало ясно да се чуват? Но ако ги има то и по буталата ще има язви.WhitePower написа:а каква гарнитура слагаш и спорд мене нещо със смесите и детонациите не е във час и гарнитурата е бушона преди буталата да се преебатhackman написа:и при двата рмонта съм слагал нови болтове и нови гарнитури и нови гумички и кво ли още не ...
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
еми да а язвичи има ли със какви гарнитури слагашDanchojn написа:Детонации, не би ли трябвало ясно да се чуват? Но ако ги има то и по буталата ще има язви.WhitePower написа:а каква гарнитура слагаш и спорд мене нещо със смесите и детонациите не е във час и гарнитурата е бушона преди буталата да се преебатhackman написа:и при двата рмонта съм слагал нови болтове и нови гарнитури и нови гумички и кво ли още не ...
Power Under Pressure
Коментар
-
Да бе пояснил на колегата ,че SPESSO е гарнитура.http://www.italbulcom.net/index.php?categoryID=42WhitePower написа:купи си нови болтове като стягаш главата и си купи спессо няма да имаш грижиFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
не си вземай от морга, или поне не без гаранция и то гаранция, която знаеш, че ще спазят. щото устни гаранции много, ама като опре работата да се изпълни и няма.... стария двг ще го продадеш за нелоши пари, датчиците и т.н. накрая ще си със 100 лв назад.... и друг двг. има много сериозни колеги тук. препоръчвам rally86, много е коректен. не слагай по-голям двг, защото ще си навлечеш доста главоболя- трябва да се пасва, скоростите на 1,6 и 1,8 мисля, че не са еднакви, екуто не е същото според мен и т.н. виждал съм двг да се продават тук по 250 лв. често срещано е по 350. сигурен съм, че ремонта по главата е бил не по-малко от 200hackman написа:pakumba написа:това го прави ако е крива главата. където е криво почва лекинко да го духа, температурата е висока и малко по-малко прегаря. според мен не се занимавай повече с тези простотии- купи си двг от някой колега тук, някой по-стар колега
, мятай го в коша и газ. стария го носи на старо желязо, като свали датчиците, термостата, кабели, моторчета, тпс и т.н. и ако ти е зор ги продай, ако не си ги пази. във всички случай ще ти легне хем много по-тънко, хем няма след 6 месеца пак да пускаш тази тема
определено това мисля да направя ...имам координатите на едни пичове близо до софия който имат морга с много фиати и си пазарувам части 2-ра ръка от тях. 100% имат някой двигател който е читав.п.с. чудя се ... на това купе 1.6 дали може да се сложи по-голям мотор ...предполагам че и филтрите трябва да се сменят .. и скоростната ... и кой знае какво ли още не ...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
До колкото разучих двигателите вървят около 500 чисти и 800 със останалите неща по тях .. помпи, датчици и т.н. Ремонта на гравата излиза около 400 + още толкова за работа.Имаш ли координати на тези "rally86" да ги питам как върви цената при тях.pakumba написа:не си вземай от морга, или поне не без гаранция и то гаранция, която знаеш, че ще спазят. щото устни гаранции много, ама като опре работата да се изпълни и няма.... стария двг ще го продадеш за нелоши пари, датчиците и т.н. накрая ще си със 100 лв назад.... и друг двг. има много сериозни колеги тук. препоръчвам rally86, много е коректен. не слагай по-голям двг, защото ще си навлечеш доста главоболя- трябва да се пасва, скоростите на 1,6 и 1,8 мисля, че не са еднакви, екуто не е същото според мен и т.н. виждал съм двг да се продават тук по 250 лв. често срещано е по 350. сигурен съм, че ремонта по главата е бил не по-малко от 200hackman написа:pakumba написа:това го прави ако е крива главата. където е криво почва лекинко да го духа, температурата е висока и малко по-малко прегаря. според мен не се занимавай повече с тези простотии- купи си двг от някой колега тук, някой по-стар колега
, мятай го в коша и газ. стария го носи на старо желязо, като свали датчиците, термостата, кабели, моторчета, тпс и т.н. и ако ти е зор ги продай, ако не си ги пази. във всички случай ще ти легне хем много по-тънко, хем няма след 6 месеца пак да пускаш тази тема
определено това мисля да направя ...имам координатите на едни пичове близо до софия който имат морга с много фиати и си пазарувам части 2-ра ръка от тях. 100% имат някой двигател който е читав.п.с. чудя се ... на това купе 1.6 дали може да се сложи по-голям мотор ...предполагам че и филтрите трябва да се сменят .. и скоростната ... и кой знае какво ли още не ...
Коментар
-
е, сигурно има и 222222222 лв, много оферти има за цифрите, които ти писах.първата, която хванах за ушите....http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...5%EBтърси колегата по ника, който ти писахhackman написа:До колкото разучих двигателите вървят около 500 чисти и 800 със останалите неща по тях .. помпи, датчици и т.н. Ремонта на гравата излиза около 400 + още толкова за работа.Имаш ли координати на тези "rally86" да ги питам как върви цената при тях.pakumba написа:не си вземай от морга, или поне не без гаранция и то гаранция, която знаеш, че ще спазят. щото устни гаранции много, ама като опре работата да се изпълни и няма.... стария двг ще го продадеш за нелоши пари, датчиците и т.н. накрая ще си със 100 лв назад.... и друг двг. има много сериозни колеги тук. препоръчвам rally86, много е коректен. не слагай по-голям двг, защото ще си навлечеш доста главоболя- трябва да се пасва, скоростите на 1,6 и 1,8 мисля, че не са еднакви, екуто не е същото според мен и т.н. виждал съм двг да се продават тук по 250 лв. често срещано е по 350. сигурен съм, че ремонта по главата е бил не по-малко от 200hackman написа:pakumba написа:това го прави ако е крива главата. където е криво почва лекинко да го духа, температурата е висока и малко по-малко прегаря. според мен не се занимавай повече с тези простотии- купи си двг от някой колега тук, някой по-стар колега
, мятай го в коша и газ. стария го носи на старо желязо, като свали датчиците, термостата, кабели, моторчета, тпс и т.н. и ако ти е зор ги продай, ако не си ги пази. във всички случай ще ти легне хем много по-тънко, хем няма след 6 месеца пак да пускаш тази тема
определено това мисля да направя ...имам координатите на едни пичове близо до софия който имат морга с много фиати и си пазарувам части 2-ра ръка от тях. 100% имат някой двигател който е читав.п.с. чудя се ... на това купе 1.6 дали може да се сложи по-голям мотор ...предполагам че и филтрите трябва да се сменят .. и скоростната ... и кой знае какво ли още не ...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
проблем с глава на Браво 1,4 12в
Колеги помагайте! Преди около месец смених антифриза със по силен.Минах около 300-400 км.И след това се започна едно загряване - чудо.Тръгнах преди седмица със фиата и при външа температура 3-4 градуса загря над 90 гр.за по-малко от 2 км.Спрях веднага и го угасих.Възможно ли е да е продухал гаринтура (като го угасих наду разширителния съд и изхвърли 100 гр. течност през капачката)?п.п. Докато го прибера до вкъщи ми направи същия номер три пътиЗа да накараш някой да шофира внимателно не ти трябват знаци и глоби,а 10-сантиметрови шипове на волана.
FIAT STILO 1,9 Multijet 120 hp, Ex FIAT Bravo 1.4, 12 v
Коментар
-
Re: проблем с глава на Браво 1,4 12в
Първо се убеди, че няма въздух в системата!zaxemil написа:Колеги помагайте! Преди около месец смених антифриза със по силен.Минах около 300-400 км.И след това се започна едно загряване - чудо.Тръгнах преди седмица със фиата и при външа температура 3-4 градуса загря над 90 гр.за по-малко от 2 км.Спрях веднага и го угасих.Възможно ли е да е продухал гаринтура (като го угасих наду разширителния съд и изхвърли 100 гр. течност през капачката)?п.п. Докато го прибера до вкъщи ми направи същия номер три пътиPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар