martez написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неравномерна работа на празен ход, колата прекъсва леко
Collapse
X
-
вакума е една идея не кактотрябва, но според майстора който я мери, каза че според него е толкова незначително отклонение не би трябвало да е от това!ще се побаркам вече!tedynaidenov написа:Закачи един вакууммер и кажи как се движи стрелката.
Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
-
И аз мислех така ,но манометъра показа друго.За всеки случай ще го нося да го проверят.По интересно е защо не трака аванса.За вакуума -състава на сместа влияе малко на вакуума изпреварването също, но всичко е навързано и май трябва да се рови в компютъраpakumba написа:няма такава компресия на бензинов двг 15,7
може и да има на някоя чисто нова кола, но обикновенно са около 14FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
mladeji,sega 6te vi kaja ne6to i da ne se obijdame!Vie karate darti fiati!fiata e mnogo dale4 ot naprimer nemskite avtomobili :D .da kara6 fiat ne e leka rabota.ne tarsete lekite ne6ta .kogato elkona pokaje ,4e vsi4ko e nared trybva da si namerite po mrasni drejki ili da cakate zdravo.ima i drugi slu4ai,no sa rydkost.sega 4etete vnimatelno.kogato pretrisa dvigately se uverete dali go pravi i na 1700 oborota.ako go pravi.tejko vi.pretrisaneto se dalji na razli4na kompresiy.po-golyma e kogato sigmentite sa iznoseni i navliza maslo makar i mnogo malko.po-malka kompresiika moje da se polu4i i bez da gori maslo-spekani segmenti koito nymat elasti4nost i se vartyt kato savpadat tehnite klu4ove i gorivnata kamera se izmeny i kompresiyta sa6to.pri tova polojenie maslenniy moje da si var6i dobre rabotata.klapanite sa6to moje da sa problem.na tezi reza4ki slabo mysto sa i razpredelitelnite valove.i kup pri4ini koito yvno neste 4uvali.mnogo se drazny.znaete li ,4e koito upravlyva fiat go pogrebvat prav poneje cyl jivot e lejal pod nego :D :D :D .pone 6te razbirate malko po malko ot avtomobili.capal sam se i s na ba6ta mi bravata vav dvigately vsi4ko be6e le6.moly nikoi da ne spori s men.v na4aloto potarsih kompetentni kolegi ot tuk ,no ne namerih.taka ,4e ne se samozalagvaite.tuk ste karucari ,a ne montiori i razbira4i.tova e istinata.i mnogo jalko za tova.samo gluposti bez kakvoto i da e nivo
Кирилицата е задължителна колега!Считай го за предупреждение!J T D
Казах !
Коментар
-
Пффф... форумен герой. Като си купиш кола тогава ще приказваш. А до тогава марш да си играйкаш "на тати с бравата".
А за прочутите немски автомобили... Ето ви класация за най-надеждните и най-ненадеждните автомобили в САЩ за 2009г.Топ 10 на най-надеждните марки автомобили:1. Scion2. Honda3. Toyota4. Infiniti5. Acura6. Mitsubishi7. Lexus8. Hyundai9. Porsche10. Mercury Топ 10 на най-ненадеждните марки автомобили:1. Chrysler2. Cadillac3. Dodge4. Jeep5. Saturn6. GMC7. Mini8. BMW9. Chevrolet10. AudiАко погледнете статията за Туарег и Q7 просто ще паднете. Това са просто бракми: "The Audi Q7 SUV continues to be much worse than average, while the VW Touareg, which had the worst new car prediction score in the survey, is 27 times more likely to have a problem than the best, the Honda Insight. "http://www.consumerreports.org/cro/cars/new-cars/cr-recommended/best-worst-in-car-reliability-1005/reliability-findings/reliability-findings.htm
Коментар
-
Какво ще рече това? Нисък, висок, неравномерен? Как се движеше стрелката?martez написа:вакума е една идея не кактотрябва, но според майстора който я мери, каза че според него е толкова незначително отклонение не би трябвало да е от това!ще се побаркам вече!tedynaidenov написа:Закачи един вакууммер и кажи как се движи стрелката.
Приятелю, няма да е лошо да усвоиш повече български език, преди да пишеш каквото и да е било. Писал си малко суха теория, но не виждам да си вникнал в проблема на колегата за да спамиш. Това, че бащата ти е купил на сляпо някой дръгел, не може да стане причина за толкова генерални изводи относно марката. Ако не вярваш, ела да ти покажа на какво приличат няколко квартални немски автомобила ... Аз също съм съгласен, че част от немските автомобили са наистина добри, но определено не бих изхвърлил фиата сиmladeji,sega 6te vi kaja ne6to i da ne se obijdame!Vie karate darti fiati!fiata e mnogo dale4 ot naprimer nemskite avtomobili .da kara6 fiat ne e leka rabota.ne tarsete lekite ne6ta .kogato elkona pokaje ,4e vsi4ko e nared trybva da si namerite po mrasni drejki ili da cakate zdravo.ima i drugi slu4ai,no sa rydkost.sega 4etete vnimatelno.kogato pretrisa dvigately se uverete dali go pravi i na 1700 oborota.ako go pravi.tejko vi.pretrisaneto se dalji na razli4na kompresiy.po-golyma e kogato sigmentite sa iznoseni i navliza maslo makar i mnogo malko.po-malka kompresiika moje da se polu4i i bez da gori maslo-spekani segmenti koito nymat elasti4nost i se vartyt kato savpadat tehnite klu4ove i gorivnata kamera se izmeny i kompresiyta sa6to.pri tova polojenie maslenniy moje da si var6i dobre rabotata.klapanite sa6to moje da sa problem.na tezi reza4ki slabo mysto sa i razpredelitelnite valove.i kup pri4ini koito yvno neste 4uvali.mnogo se drazny.znaete li ,4e koito upravlyva fiat go pogrebvat prav poneje cyl jivot e lejal pod nego .pone 6te razbirate malko po malko ot avtomobili.capal sam se i s na ba6ta mi bravata vav dvigately vsi4ko be6e le6.moly nikoi da ne spori s men.v na4aloto potarsih kompetentni kolegi ot tuk ,no ne namerih.taka ,4e ne se samozalagvaite.tuk ste karucari ,a ne montiori i razbira4i.tova e istinata.i mnogo jalko za tova.samo gluposti bez kakvoto i da e nivo
Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
[quote="tedynaidenov"]Какво ще рече това? Нисък, висок, неравномерен? Как се движеше стрелката?Горе-долу равномерно седи стрелката, но вакума мисля че беше малко по нисъкmartez написа:вакума е една идея не кактотрябва, но според майстора който я мери, каза че според него е толкова незначително отклонение не би трябвало да е от това!ще се побаркам вече!tedynaidenov написа:Закачи един вакууммер и кажи как се движи стрелката.
Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
-
[quote="martez"]Ами кажи колко горе долу.... Ако е "малко" по-нисък теорията говори за проблем със сегментите, а ако "много" по-нисък може да имаш пропуск на въздух във входящия колектор. Но без реални стойности ... много и малко нищо не значатtedynaidenov написа:Какво ще рече това? Нисък, висок, неравномерен? Как се движеше стрелката?Горе-долу равномерно седи стрелката, но вакума мисля че беше малко по нисъкmartez написа:вакума е една идея не кактотрябва, но според майстора който я мери, каза че според него е толкова незначително отклонение не би трябвало да е от това!ще се побаркам вече!tedynaidenov написа:Закачи един вакууммер и кажи как се движи стрелката.
И още нещо ... какво помниш за последната смяна на ангренажа? Има ли вероятност да не е зацепен правилно?
Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
на кой бош сервиз ходи?debs написа:Брато имах същия проблем моята е 1.2 ,отидох на елкон в сервиз на Бош и след 15мин двигателя спря да прави този проблем и от както ми го оправиха не се е развалял ,най-вероятно трябва да ти се рестартира компа или да се почисти или мап-а или разпределителния вал
F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
Ами кажи колко горе долу.... Ако е "малко" по-нисък теорията говори за проблем със сегментите, а ако "много" по-нисък може да имаш пропуск на въздух във входящия колектор. Но без реални стойности ... много и малко нищо не значат
И още нещо ... какво помниш за последната смяна на ангренажа? Има ли вероятност да не е зацепен правилно?[/quote]ами не мога да ти кажа с цифри днес, защото не помня как беше, ангренажа би трябвало да е ОК защото уж го зацепваха с някакви петиинае колата има тяга, просто вибрациите, треренето ме дразни на працен ходзнам и че НС /въглеовододорите/ са ми много
Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
-
Много HC значи не изгаря горивото ... Един въпрос - мерихте ли компресия? (стори ми се че беше писал за нея, но като се зачетох пак се оказа пост на друг колега).martez написа:ами не мога да ти кажа с цифри днес, защото не помня как беше, ангренажа би трябвало да е ОК защото уж го зацепваха с някакви петиинае колата има тяга, просто вибрациите, треренето ме дразни на працен ходзнам и че НС /въглеовододорите/ са ми многоtedynaidenov написа:Ами кажи колко горе долу.... Ако е "малко" по-нисък теорията говори за проблем със сегментите, а ако "много" по-нисък може да имаш пропуск на въздух във входящия колектор. Но без реални стойности ... много и малко нищо не значат
И още нещо ... какво помниш за последната смяна на ангренажа? Има ли вероятност да не е зацепен правилно?При празен ход: 42 - 56 mmHg и да стои стабилно.dudulia написа:А колко трябва да е вакуума?Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
При празен ход: 42 - 56 mmHg и да стои стабилно.[/quote]А тези стойности могат ли да бъдат определени по данните от МАР сензора и какви всъщност трябва да са те на празен ход?dudulia написа:А колко трябва да е вакуума?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Би трябвало. Не съм заглеждал VISA-та, но на теория MAP-а мери налягането в смукателния колектор така, че става. За да се пресметне вакуума, трябва да се отчете и надморската височинаdudulia написа:А тези стойности могат ли да бъдат определени по данните от МАР сензора и какви всъщност трябва да са те на празен ход?tedynaidenov написа:При празен ход: 42 - 56 mmHg и да стои стабилно.dudulia написа:А колко трябва да е вакуума?
Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар