Да най-лошият момент е отварянето на двигател. Пукнато бутало не винаги дава отклонение от компресията. Има случаи когато само гори масло като ненормална. На едно приятелче след като му гореше по 1л на 1000 и компресията беше в норми отвори двигател за гумички и сегменти,а се оказа че 2 бутала са пукнати.А как е водата в разширителния съд? Намалява ли? Може гарнитурата на главата да е пробила и да вкарва вода в цилиндъра. От там ще има пушек, а ако моркри свещта няма да има запалване в цилиндъра. Но това е само ако намалява течността де. От друга страна то пак си е отваряне на двигател ако е това
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с палене, работа на двигателя Марея 2.0 20 бензин
Collapse
X
-
Здравей колега. Първо трябва да се убедиш, какъв цвят е пушека. Ако е сиво-син е маслен. Ако е черен е от лоша дозировка на гориво въздушната смес. Т.е. много богата горивна смес. При първия вариант нещата отиват към механичен проблем в двигателя. При втория вариант проблем в електрониката. Ти май спомена обаче, че пушека е сивкав или нещо такова. Значи по-скоро е механиката. Сега с риск да обидя някого. Понякога при поставянето на газовата инжекция и разпробиването на всмукателния колектор заради газовите дюзи. Е възможно в цилиндрите да попаднат стружки от колектора. Не казвам, че ри теб това се е случило. Но все пак е някакво възможно обяснение на проблема.pavliniv написа:По-скоро е омаслена. Не е почернена. Ако е пукнато бутало ( не разбирам много от двигатели), защо има компресия 10? Не трябва ли да е доста по-малка?Знам, че се установява с отваряне, но просто е скъпо удоволствие да я отворя ей така. Затова и се консултирам с по-опитни хора тук. Абе криза еMadHead написа:Полюсите добре, но от какво ще е умаслена свещта? Според мен проблемът е в двигателя (механичен). Най-вероятно спукано бутало. Разбира се АКО е умаслена. Ако само е начернена, може да е от неработеща елетроника
Lancia Dedra 1.6 ie
FIAT Marea 2.0 20V
Коментар
-
Понякога при поставянето на газовата инжекция и разпробиването на всмукателния колектор заради газовите дюзи. Е възможно в цилиндрите да попаднат стружки от колектора. Не казвам, че ри теб това се е случило. Но все пак е някакво възможно обяснение на проблема.OK, но те трябва да са изгорели предполагам.2-3 дни я карам и почти не пуши. Не знам защо. Днес стана по топло над 12-14 градуса и на обед пак кълбета дим? Макар, че не виждам как времето навън може да влияе. И при студен и при топъл двигател днес до обед (външна температура под 10 градуса) не пуши. Един приятел ме базика да я карам само в студено времеgagamoto написа:Здравей колега. Първо трябва да се убедиш, какъв цвят е пушека. Ако е сиво-син е маслен. Ако е черен е от лоша дозировка на гориво въздушната смес. Т.е. много богата горивна смес. При първия вариант нещата отиват към механичен проблем в двигателя. При втория вариант проблем в електрониката. Ти май спомена обаче, че пушека е сивкав или нещо такова. Значи по-скоро е механиката. Сега с риск да обидя някого. Понякога при поставянето на газовата инжекция и разпробиването на всмукателния колектор заради газовите дюзи. Е възможно в цилиндрите да попаднат стружки от колектора. Не казвам, че ри теб това се е случило. Но все пак е някакво възможно обяснение на проблема.pavliniv написа:По-скоро е омаслена. Не е почернена. Ако е пукнато бутало ( не разбирам много от двигатели), защо има компресия 10? Не трябва ли да е доста по-малка?Знам, че се установява с отваряне, но просто е скъпо удоволствие да я отворя ей така. Затова и се консултирам с по-опитни хора тук. Абе криза еMadHead написа:Полюсите добре, но от какво ще е умаслена свещта? Според мен проблемът е в двигателя (механичен). Най-вероятно спукано бутало. Разбира се АКО е умаслена. Ако само е начернена, може да е от неработеща елетроника
Има ли някакъв датчик, които може да окаже влияние?
Коментар
-
НЕ бързай да отваряш двигатела! И аз да бях от майсторите и аз щях да ти кажа да го отворим мотора, щот ще ме правиш набързо милионер
Харчи ли масло и антифриз? Виш за течове около двигатела и от ауспуха за масло. Може да са гарнитури или семеринг. Запали двигатела и виш ако духа през щеката за маслото, значи са сегменти. Бих предположил Ламбда сондата и гумички на клапаните(за омасляването на свещите), но щом на диагностика не показва ел. проблем...?!? Аз имах сходен проблем, защото на едната бобина ми се беше скъсал маншона и хвърляше искра към блока, и затова не работеше читаво единият цилиндър. Закърпих положенето с изолирбан. А гадната миризма я имам и аз при студен двигател, а съм свалил катализатора(мислех че е запушен), като загрее не смърди и като цяло нямам проблеми. Пиши като разбереш от каде идва проблема
Успех!!!
Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina
Къде отиваш ти, може би?
Коментар
-
пуши като локомотив- това не е на боре, щом свички други си работа а цапа само 3 цилиндър, според мене възможните проблеми са следните- бубина, лула на бубината, свещ. но разбрах че си ги проверил вече тия неща, остава механично да се провери, най-логично е да е спукано бутало или гумички. Пушенето като локомотив е от маслото което влязло във цилиндъра. Може да е и електронен проблем но по твойте думи си заминала механична част. Докото не се види не може да се каже кво и е на колатаfiat coupe 2.0 16v-първата любов
alfa romeo 155 1.8 8v-следващата
fiat coupe 1.8 16v -отново във играта
fiat coupe 1.8 16v-това ми беше четвъртата изгора
fiat coupe 20 16v TURBO-дочаках ламята спаска, А съм сaмо на 20г.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар