Значи имам следния проблем,карам Пунто турбо и кат влезе в Бууст след 4 хил.оборота гурнетата ми грумнат АДСКИ силно!!!Колата е със стандартна електроника и турбо,генерацията ми е изправена....Даите мнение
Нарушена т. 1.6 от правилата на форума. Модерирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гръм в гърнетата?
Collapse
X
-
въпроса е че кабелите и 4-те са разли4ни иначе са здрави,визмойно ли е от тях да гърми? а и свещите са ми еднополусни вместо 4-ри полусниdudulia написа:Ами погледни си кабелите на някое тъмно място и работещ двигател.Ако прескачат искри,значи са позаминали.Освен това можеш да им замериш съпротивлението и ще разбереш дали е от тях.
Коментар
-
и аз на бегачката съм със еднополюсниpumata_dp написа:въпроса е че кабелите и 4-те са разли4ни иначе са здрави,визмойно ли е от тях да гърми? а и свещите са ми еднополусни вместо 4-ри полусниdudulia написа:Ами погледни си кабелите на някое тъмно място и работещ двигател.Ако прескачат искри,значи са позаминали.Освен това можеш да им замериш съпротивлението и ще разбереш дали е от тях.
това е най добрата свеш - BCPR7ES (ET) но се сменя на 7000 км
иначе гърми от детонации а те са или от лощо предварение или от бедна смес и във двата случаяа след извесно време двигателя заминава на мене това ми го правеше от инжекторите , след това свещи, след това от кабелите , след това от турбината , и от екуто , от дебитомера , и така отстраних всички дефекти
Power Under Pressure
Коментар
-
А защо аз като съм с 1.6 16в браво и имам 4 Полоюстни свещи? на 2 полоюстни ми прекъсва а на 1 пали със зор???????FIAT, не е само въпрос на сметки - FIAT е убеждение, мания, магия, нещо трудно обяснимо което те завладява, грабва те и те пристрастява.... италианеца е вложил дух във всеки модел!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар