Ако ще е бензин ..но не искаш някаква бегачка нека да е 1.8 :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за двигател на Браво
Collapse
X
-
Не знам за 1.2, ама с моя 1.6 двигател, хем добре си върви, като пусна климатика и все едно имам ретардер mrgreen: Така че ако ще си вземаш нещо още по-слабичко, представи си като се качат 4 човека и като пуснеш климатика и върви изпреварвай.Аз като се замисля, така и така плащам висок данък, да бях взел 1.8, или дори 2.0 ама няма Брава с двулитров двигател, дискриминация!Е, вярно, не бях плащал данък две години и оня ден отидох и ме подстригаха близо 300 лв (с лихвата от 20 лв)Така че ти си решавай. Не го знам тоя двигател, но ми се вижда слабичък.Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
-
1.8 цата с 5 човека и каса с две дванайски в багажника също умира но не толкова много. По магистралта си се движи и ускорява доволно. (Говоря при бензи А95 H). При стоте октана разликата е голяма :DFiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Коментар
-
Няма проблем колега има и за 1.6 мотора със пласмасовите колектори , лично съм говорил с Христо по този въпрос. Единствено при него може да се намери стъпковия мотор и ТПС сензора за 1.6 с пласмасовите колектори. Нека изясним един път за винаги , това са детайли които се подменят и не е задължително да се купуват в комплект с дроселовата клапа. http://axm-auto.com/index.phpludiqbasist написа:Нека да направя едно уточнение.Цтъпковия мотор който се предлага в AXM е с диаметър 10мм,а на колите с пластмасови колектори трябва да е 14мм.На вид е същия но с малка разлика(доста съществена).Това моторче е подходящо за Панда (новата) 1.2 двигателя.По-добрия и същевременно по-скъпия вариант е 2-ра употребаAtanas71 написа:Всичко се продава по отделно: Стъпковия мотор е около 120-130лв. Дроселова клапа за какво да сменяш , колегата е писал така защото си мисли че всичко върви комплектVooDoo написа:Колко викаш стува това нещо- да съм подготвен психологическиBat_M написа:данъка зависи от общината в която се намираш при мен е 130 лева на година,а за 1.6 16 В препоръчвам да си търсиш модел с алуминиеви колектори а не като моята с пластмасовите (само дроселовата клапа.тпс.и стъпков мотор са на цената на колата и се сменят в комплект друго решение няма)успех в търсенето от мен и добре дошъл в клуба
ТПС незнам точно колко струва и той се продава отделно.Стига с тези митове и легенди . И трите описани части се продават по единично в магазините на http://axm-auto.com/index.php и не е вярно че са комплект . 
Дано съм разяснил правилно
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
понеже аз повдигнах вапроса за дроселовата клапа стъпковия мотор и тпс нека да кажа какво имах в предвит,нещата седят така понеже минах по тоя път а и казах това за пластмасовите с цел колегата да не се набутва излишно строши ми се стъпковия мотор смених го с на пежо има и тема пусната от мен как става след което и аз не знам защо си купих от ахм ауто ново да ама не както каза колегата диаметара му не отговаря точно с толкова колкото е вече написано 10 мм са за панда а 14мм са за браво хубаво сложих си старото винтче на новото моторче (цената е 150 лева колеги с доставката през еконт от ахм ауто)карах месец два и пак проблеми сега пак сам си със старото от пежото но се оказа че проблема идва от тпс пак съм пускал тема по вапроса при върнато положение тпс трябва да даде пълна маса на едното краче за да може да се задеиства стъпковия мотор хубаво порачах и него но уви това нещо ако някой може да го смени без да го строши нека да каже как става аз поне не можах да се справя(в ахм ауто не се предлага за моя модел) и в крайна сметка си купих всичко от италия дроселова клапа и т.н. комплект и ми излезна 350 евро,забравих да кажа че дори и да ги смениш тия неща някак си всичко се настроива по някакви си там начини и струва още пари а старите с алуминиевите траби са лесни развиваш болчетата сменяш с ново и караш и са на има няма половин цени успехи от мен на всички,а и още нещо колата се прецака много преди да сложа газта мислех че с нея ще реша проблема но само се влоши още повече но сега вече всичко си е в ред.И така колега нали знаеш максимата ЖЕНА И КОЛА НА КЪСМЕТ
и честито вече ако си си купил остава да се похвалиш каква е и как е.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар