Колата е Типо 1.6 моно, едновалка. Като стигне и мине 90 градуса почва да придърпва яко и в следващия момент гасне. За съжаление газта свърши и не можах да пробвам дали и на газ ще го прави, засега знам, че го прави само на бензин. Като изстине долъм 60-65 градуса и си пали и върви, докато загрее пак. Дайте акъл, аз съм заподозрял температурния датчик и датчика на коляновия вал (не само защото само те не са сменяни
).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Като загрее - гасне и няма палене.
Collapse
X
-
ludiqbasist написа:Еми значи палчето в дистрибуторната капачка.Може да е поизронило зъбчетата.Дано да е от това. Успех
Е че то тогава само като загрее ли ще прави така?
Поагайте колеги, че вчера какъв номер ми врътна на Тодор Александров и Опълченска не е за разправяне...
N.Y. State of Mind
Коментар
-
може д ае от капачка- при мен само като загрееше и почваше да патка, аз сменях мембрани на изпарител, настройвах и няма... отвори ли термостата /вижда се отчетливо как стрелката на таблото пада от 90 на 70 градуса / и почва пат -пат. смених и капачката и всичко заспа
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Градски май проблема ти е бил по-различен от моя. При мен няма паткане, почва яко да придърпва, ама яко и после гасне и дотам. Вчера си избутах бутането направо...pakumba написа:може д ае от капачка- при мен само като загрееше и почваше да патка, аз сменях мембрани на изпарител, настройвах и няма... отвори ли термостата /вижда се отчетливо как стрелката на таблото пада от 90 на 70 градуса / и почва пат -пат. смених и капачката и всичко заспа
Между другото като подам газ (вече е загряла и почват мизериите) и като че ли малко по-бавно реагира...
N.Y. State of Mind
Коментар
-
НА баща ми Типото е като твойто и един път по пътя за Б-с позагря и стана същото. Спряхме да долеем вода и решихме да я запалим ама неискаше , че се наложи да бутнем. Като истине няма никакъв проблем. Интересно ми е и на мене някой колега ако вземе отношение защо е тъка?!!sachma написа:Градски май проблема ти е бил по-различен от моя. При мен няма паткане, почва яко да придърпва, ама яко и после гасне и дотам. Вчера си избутах бутането направо...pakumba написа:може д ае от капачка- при мен само като загрееше и почваше да патка, аз сменях мембрани на изпарител, настройвах и няма... отвори ли термостата /вижда се отчетливо как стрелката на таблото пада от 90 на 70 градуса / и почва пат -пат. смених и капачката и всичко заспа
Между другото като подам газ (вече е загряла и почват мизериите) и като че ли малко по-бавно реагира...Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
Ex.Opel Astra
Коментар
-
провери датчика на коляновия вал. на предишната ми кола със същия мотор беше така. като загрее гасне и до там. върти си стартера но не пали.като изстине малко и пали от раз. провери го на 700-800 ома трябва да е. не съм сигурен обаче за точните цифри. на мен когато ми загрееше и тотално прекъсваше веригата.УСПЕХ!Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
А при неработещ датчик на хол стига ли ток до бобината?Неска нямах време да го измеря, сигурно тия дни, ама той топъл-студен ще даде разлики сигурно? И защо аджеба на газ не гасне, а само на бензин? Тоя датчик не определя ли искрата и при двете горива?Ewing написа:провери датчика на коляновия вал. на предишната ми кола със същия мотор беше така. като загрее гасне и до там. върти си стартера но не пали.като изстине малко и пали от раз. провери го на 700-800 ома трябва да е. не съм сигурен обаче за точните цифри. на мен когато ми загрееше и тотално прекъсваше веригата.УСПЕХ!N.Y. State of Mind
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар