Въпроса ми е конкретно за Брава 1.6 с метални колектори.Темите за проблеми с инжекторите са винаги актуални. В раздела с често задавани въпроси има ръководство за смяната на дюзите на JTD, но за бензиновите нищо не намирам. По спомен се махаше само малкия колектор отпред и се издърпва рейката. Как всъщност става и какви са тънкостите? По книгите в упътването пропускат някои неща, които пречат(примерно щеката за маслото и т.н.). Моля който го е правил да сподели.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се сваля горивната рейка на 1.6 16V?
Collapse
X
-
Re: Как се сваля горивната рейка на 1.6 16V?
Мисля , че Жоро(biker_81) сваля горивната рейка на неговата кола-1.6/16 металните колектори. Той скоро сменя изгоряля дюза и предполагам, че може да сподели нещо по-конкретно, което те интересува. На мен само ми каза , че работата била много шибанаwwalker написа:Въпроса ми е конкретно за Брава 1.6 с метални колектори.Темите за проблеми с инжекторите са винаги актуални. В раздела с често задавани въпроси има ръководство за смяната на дюзите на JTD, но за бензиновите нищо не намирам. По спомен се махаше само малкия колектор отпред и се издърпва рейката. Как всъщност става и какви са тънкостите? По книгите в упътването пропускат някои неща, които пречат(примерно щеката за маслото и т.н.). Моля който го е правил да сподели.
SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Реклама
Collapse

Коментар