Колеги интересува ме Fiat Bravo 1.8 16V има ли комутатор?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo 1.8 16V има ли комутатор?
Collapse
X
-
Re: кола
В контролера на 1,8/16v усилватели няма и никога не е имало.Има превклячвател на искрата на бубината и той винаги при всякакви модели се нарича КОМУТАТОР.Може да се намира извън контролера,а може и да е вграден в него,но винаги е комутатор.При 1,8 мотора са 4 броя в контролера.kluchar написа:вярно гледах схемата и зависи модела ECU има не комутатор а усилвател поредноста -импулсите идват от ECU а пък той приема от датчик
Коментар
-
1.8 16V, който е с металните колектори има външен комутатор.При моделите след 99 с пластмасовия колектор, комутатора е вграден в бобината (с лулата и т.н.)Ето го и в АХМ АУТОhttp://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=2&show=1
Коментар
-
Да,наистина до 98 год вкл.комутатора е отвънка и е четириканален.Но след 99 год знам че са в конмтролера.Ако беше обратното възможно ли е бубина с комутатор комплект да е два пъти по евтина от само бубина.И по габарити е два пъти по малка бобината с комутатор от колкото само бубината от до 98 год.1115 написа:1.8 16V, който е с металните колектори има външен комутатор.При моделите след 99 с пластмасовия колектор, комутатора е вграден в бобината (с лулата и т.н.)Ето го и в АХМ АУТОhttp://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=2&show=1
Коментар
-
Възможно е - че той е само транзистор с размерите на капка.Затова са го вградили в бобината.http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
Коментар
-
[quote="1115"]Възможно е - че той е само транзистор с размерите на капка.Затова са го вградили в бобината.http://axm-auto.com/index2.php?brand...numenkl=1&Не е само транзистор,а около него има и други елементи.А ако знаеш какъв ток превключва този транзистор-10 А и обикновено е поставен на радиатор.
Коментар
-
То ако можеше да се премахне,първо фирмата щеше да го махне.Ако го премахнеш,кой ще ти управлява искрите на четирите бобини.Радвай се че се намира извън контролера и е лесно заменим,че на по новите модели е вътре в него и се сменя комплект.Търси си Хитачи комутатор,а не ментета.Макар и втора употреба.Ivo_Mitkowsky написа:моя въпрос е дали е възможно да се премахне този комутатор преди 99 година модела с металните колектори, защото вече два пъти колата не иска да запали и втори комутатор се прецаква, сменя ли го всичко се оправя
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар