Благодаря на всички за съветите. Всичко по колата вече е ОК
Изчезнаха проблемите с прекъсването и губенето на мощност на моменти, които явно са били причинени от недостига на бензин подавам от помпата. Вчера успях да се сдобия с нова помпа за 80 лева и в един сервиз ми я смениха за 30 мин. за скромнта сума от 50 лева, при положение, че идваха да вземат колата от пред блока по обективни причини, зареждаха акумулатор и прегледаха дали всичко и е наред
Благодаря още веднъж, темата може да се заключва вече
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с мотор-а на Браво
Collapse
X
-
да попитам че не разбрах изчетох всичко но .. имам същия проблем сутрин като сляза и запаля колата държи до 2000-2500 оборота и както каза колегата постепенно падат до 800-900 загрее ли веднъж колата след това нямам проблеми от време на време се случва когато спръ на светофар да ми качи пак оборотите до 1300-1500 и след като я изфорсирам понякога пада до 900 по някога не и на следващият светофар всичко е Ок .. нямам липса на мощ колата като я натъпя си садъра г**ъ да върви
преди време имах малко проблеми с токовете но май не е от това ?
Коментар
-
Не мога да препоръчам защото не съм от София по принцип. Инъче всеки един майстор може да я смени. Аз сменях моята пред блока. Няма философия голяма. Особено като нямаш газ (ЗАЩОТО ПОВЕЧЕТО БУТИЛКИ ГИ СЛАГАТ НАД ТАЗИ ПОМПА)Помпата беше около 110 лв е еврото. Hofer си взех за сега 6-7 месеца нямам проблеми. Пазя старата, която си работеше но беше шумна. Ако искаш мога да ти я изпратя...пиши на лични ако те интересуваHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG

Коментар
-
Без да давам акъл: случи ми се да и пробягва оборотомера на място ~5-600 - 2500 без газ, ей тъй самичка. Или на светофара ако подадеш рязко газ се изфорсираше докрай пак самичка. Оказа се че беше мръсно стъпковото моторче до дроселната клапа. Не е гаснела на място де. На такова ми мерише.durex_a написа:
да попитам че не разбрах изчетох всичко но .. имам същия проблем сутрин като сляза и запаля колата държи до 2000-2500 оборота и както каза колегата постепенно падат до 800-900 загрее ли веднъж колата след това нямам проблеми от време на време се случва когато спръ на светофар да ми качи пак оборотите до 1300-1500 и след като я изфорсирам понякога пада до 900 по някога не и на следващият светофар всичко е Ок .. нямам липса на мощ колата като я натъпя си садъра г**ъ да върви
преди време имах малко проблеми с токовете но май не е от това ?Punto 1.1 '96 55 магарета + 5 коня
Коментар
-
Здравей колега! Твоя проблем според мен произлиза най-вероятно от следните две неща. Или така наречения TPS (т.е. датчик за положението на дросела) или от датчика за температурата на двигателя( този, който е за инжекцията). Стъпков мотор е по-малко вероятен, защото ако е в него проблема не би ти вдигал оборотите сутрин. И след това да ги свали.Но все пак се огледай за някой читав сервиз и прескочи до него за дигностика. Там по електронен път няма да разберат дали стъпковия мотор е добър. Но след демонтаж има начин и той да бъде проверен на какъв хал е. Успех, и дано по-бързо се оправиш!durex_a написа:
да попитам че не разбрах изчетох всичко но .. имам същия проблем сутрин като сляза и запаля колата държи до 2000-2500 оборота и както каза колегата постепенно падат до 800-900 загрее ли веднъж колата след това нямам проблеми от време на време се случва когато спръ на светофар да ми качи пак оборотите до 1300-1500 и след като я изфорсирам понякога пада до 900 по някога не и на следващият светофар всичко е Ок .. нямам липса на мощ колата като я натъпя си садъра г**ъ да върви
преди време имах малко проблеми с токовете но май не е от това ?Lancia Dedra 1.6 ie
FIAT Marea 2.0 20V
Коментар
-
Колега, напълно съм съгласен с предположенията за TPS и темп. датчик, но определено не трябва да се отхвърля вероятноста проблема да е в стъпково моторче. Точно то определя оборотите на празен ход. Едно почистване ще му е от полза!Здравей колега! Твоя проблем според мен произлиза най-вероятно от следните две неща. Или така наречения TPS (т.е. датчик за положението на дросела) или от датчика за температурата на двигателя( този, който е за инжекцията). Стъпков мотор е по-малко вероятен, защото ако е в него проблема не би ти вдигал оборотите сутрин. И след това да ги свали.Но все пак се огледай за някой читав сервиз и прескочи до него за дигностика. Там по електронен път няма да разберат дали стъпковия мотор е добър. Но след демонтаж има начин и той да бъде проверен на какъв хал е. Успех, и дано по-бързо се оправиш!
Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Градският разход е твърде относителен. Не знам как е в Русе, но в софийските задръствания може да отиде доста по-нагоре. А зависи и колкото ти тежи обувката ...
Мериш извънградско и ако е наред, спиш спокоен. Що се отнася до твоя въпрос, според мен зависи от ламбда сондата.
Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
ами карам предимно вечер когато няма много движение и хващам зелената вълна на сфетофарите почти винаги нея надувам до 2000-2500 оборота си акрам и си сменям и не карам с повече от 50-60 затова мисля че е много 10 а извън градско ми гори горе доло пак толкова 8-10 зависи как ще карам карам ли 90/100/110/120 10 дори си ги минава понякогаtedynaidenov написа:Градският разход е твърде относителен. Не знам как е в Русе, но в софийските задръствания може да отиде доста по-нагоре. А зависи и колкото ти тежи обувката ...
Мериш извънградско и ако е наред, спиш спокоен. Що се отнася до твоя въпрос, според мен зависи от ламбда сондата.
Коментар
-
здравеите колеги казжам се димитьр имам fiat bravo 1.8 16v 115кс .наскоро ми блокира двигатела и проблема се оказа в биелни и основни лагери на коляновия вал.всичко друго е здраво.искам да ви питам дали ште се наложи да разглобяваме и главата,заштото има един датчик които е точно на колелото на единия вал и се притеснявам.по принцип гореше малко масло искам да знам дали ште се наложи да отварям и главата .
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар