Здравейте, необходима ми е консултация за моят проблем. Знам че тук е мястото където бих получил най добър съвет. Преди известно време започна да се усеща миризма на бензин в купето. Най - вече когато изчаквам на светофар примерно. Първо не обръщах внимание но след като дигнах капака забелязах че маркучетата за бензина или по скоро едното от тях - това от резервоара към двигателя е напукано и е навлажнено. Колата ми е FIat Bravo 1.8. След като попитах как се сменят (на 2 отделни сервиза) ми казаха че се сменят маркучетата заедно с тръбичките до резервоара и струват по 80Е едното. Фиата ми е 96 година и не ми се дават толкова пари само за това. Да не говорим че вчера си смених механизма на чистачките за около 30 лв настаро (имах си двигателче) а в сервиза ми искаха 500 лв. Ако някой има препоръка дали е удачно да сменя само мъркучето без тръбичките ще съм благодарен тъй като самата сглобка м/у двете е направена май за еднократно затягане и ако се сменя трябва да се импровизира, а не ми се иска да ми изгори колата докато се возя
). Ако някой го е правил и работи моля за съветПоздрави...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
силна миризма на бензин в купето
Collapse
X
-
Имах същият проблем едва не се запалих миналата година. маркуча е скъсан в двигателният отсек така ли? Точно където влизат маркучите в коша на двигателя са снадени. поне при 1.6 мотора е така. вземаш гумени маркучи от магазин за авточасти. Трябва да са за високо налягане и бензиноустойчиви. (вътрешно Ф 8 по спомен). Сменяш стягаш със метални скоби и караш.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
-
Преди 3-4 седмици точно от такава смяна ми се запали колата, добре че наблизо имаше строеж с маркуч, пожарогасителя ми се изплю два пъти и умря, същото стана с пожарогасителя на случаен помагач.Аз миналата година си бях сменил маркучите, проблема е че точно там кадето маркучите са капсуловани от стараната на двигателя, тръбичките на която се надяват нямат одебеление и от там ми се измъкна единия маркуч, за целта като слагаш новите маркучи:1 - слагаш две скоби една до друга2 - натягаш хубаво3 - периодично проверяваш и натягаш, гумата на маркуча с времето очевидно се уляга и разхлабва.Успех, дано да нямаш моята участ
Аз съм в движение вече де, щетите не бяха големи.
Brava 1.6 16v
Коментар
-
абе продават едни боклуци, които се разлагат от бензина, затова омекват. И аз първия път бях с такива. Не ме изкараха и месец. Сега съм сложил едни вече 7-8 месеца не са мръднали. няма омекване, разхлабване вс е ок. Така че трябва много да се внимава. Имам едно на ум, като ми замирише на бензин скачам да проверявам маркучите.t_i_t_o написа:Преди 3-4 седмици точно от такава смяна ми се запали колата, добре че наблизо имаше строеж с маркуч, пожарогасителя ми се изплю два пъти и умря, същото стана с пожарогасителя на случаен помагач.Аз миналата година си бях сменил маркучите, проблема е че точно там кадето маркучите са капсуловани от стараната на двигателя, тръбичките на която се надяват нямат одебеление и от там ми се измъкна единия маркуч, за целта като слагаш новите маркучи:1 - слагаш две скоби една до друга2 - натягаш хубаво3 - периодично проверяваш и натягаш, гумата на маркуча с времето очевидно се уляга и разхлабва.Успех, дано да нямаш моята участ
Аз съм в движение вече де, щетите не бяха големи.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар