Здравейте, колеги, имам следния проблем с моето Браво... Гори/губи масло като разпрано след смяна на сегменти, сменени са също и гарнитурите на главата и на клапаните. Вчера сменях масло и за около 20-30 км е изчезнало около 300-400 мл масло. А преди смяната на сегментите хабеше 1л/1000км. Навежда ме на мисълта, че може да има пукнатина в мотора и сега от по-голямата компресия да хаби повече... Вие на какво мнение сте?Иначе пуши сив пушек особено когато е загряла, но пък ауспухът не е черен...Свещите също изглеждат чисти. Ако имате идеи пишете
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с фиат браво 1.4 12v - върви (май) само на масло
Collapse
X
-
Re: Проблем с фиат браво 1.4 12v - върви (май) само на масло
По време на ремонта всички маслени магистрали са се отцедили и ако не е доливано след запалването за първи път е нормално.Нормално е също докато се напаснат сегментите в първите км. да си лапа по-малко масло.Относно напасването на сегментите във форума има доста колеги които са навътре с нещата нека те ти обяснят как и под какъв товар на какви обороти в началото е добре да работи двигателя.Krazz написа:Здравейте, колеги, имам следния проблем с моето Браво... Гори/губи масло като разпрано след смяна на сегменти, сменени са също и гарнитурите на главата и на клапаните. Вчера сменях масло и за около 20-30 км е изчезнало около 300-400 мл масло. А преди смяната на сегментите хабеше 1л/1000км. Навежда ме на мисълта, че може да има пукнатина в мотора и сега от по-голямата компресия да хаби повече... Вие на какво мнение сте?Иначе пуши сив пушек особено когато е загряла, но пък ауспухът не е черен...Свещите също изглеждат чисти. Ако имате идеи пишетеFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар