Здравейте, изчетох доста от темите по този повод и съм почти 99% сигурен, че проблемът е от моторчето за празен ход, но бих искал и мнението на по компетентни от мен. Колата е Темпра 1,6, моноинжекция, двигателите 159 А3 046, 1991 г. Кара се само на бензин. Допреди месец работеше като часовник, палеше веднага. От тогава започна понякога да гасне при запалване. След това запалва без да пипам нищо, но оборотите са нестабилни - ту забързва, ту забавя. При спиране на светофар и кръстовище понякога работи нормално, понякога гасне веднага. По време на движение - никакъв проблем-има си и ускорение и мощ.Въпросът ми е да търся ли някъде диагностика/защото колата е в Търговище, а там са едни диагностици..../или направо да се купува моторче. Като гледам цените в сайта на Хит-ко цената е кажи речи 20% от стойността на колата.Удачно ли е да се пробва с втора употреба или не си струва риска.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Темпра1,6 -нестабилни обороти и гасне - Проблемът решен
Collapse
X
-
можеш да пробваш- махне моторчето освен от жицата, ако продължава да подпира дросела направо и от болтовете- така обаче като е студена ще гасне, а като пуснеш консуматори ще падат оборотите. затова нека загрее и покарай 10 км така. ако не се форсира и т.н. значи е от него. аз мога да ти кажа и как да го елиминираш напълно и да не сменяш моторче, но метода не е за предпочитане- има един винт, който фабрично е боядисан и регулиран, ако го натегнеш можеш да докараш да не ти гасне на студено, а на топло да са много малко по-високи оборотите. разбира се, най-добре си е да си го направиш както трябва. според мен при топла кола моторчето не държи дросела отворен на празен ход и проблема ти следователно не е от него, но не го твърдяLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
здрасти, при мен имаше моторче, което директно бута един винт/въпросния в горния пост със зелената боя по него, за д ане се развива/. този болт пък е закачен за дросела- моторчето бута винта и все едно подава газ от педала- такъв му е замисъла. не е като при пълната инжекция да регулира притока на въздух. просто мести дросела. затова единсвеното, което може да се направи е да се откачи. при пълна ижекция не върши работа, защото при нея като натиснеш рязко докрай газта то трябва да затвори притока на въздух например, така че там не минва номера. но при моното ако махнеш директно моторчето, то колата ти остава без нещо, което да може да я форсира/но за това от своя страна може да е моторчето, но може и да е някой елемент по системата преди него, който да му дава грешно инфо и да го кара да натисне дросела/. Махнеш ли го обаче, то е нещото, което подпира винта, закачен на дросела и така дросела се затваря докрай. затова ще се наложи да развалиш заводската настройка на този винт/не го препоръчвам, въпреки че аз го направих и не съм имал проблем/с него вдигаш оборотите на празен ход статично- правиш ги като на карбуратор, нали знаеш- ако го направиш като е студена да не се налага д адършаш смукач, а да са си стабилни, то като загрее са малко по-високи. така става и тук, но пък ако ти гасне с включено моторче, а с махнато моторче не гасне то 100% търси проблема в самото моторче или темп. датчикForsaken написа:Пакумба, сори мен, ама нищо не разбрах от написаното. Ако може по-ясно ще съм много благодарен, защото и при мен има такива проблеми, а аз имам 2 моторчета, и с двете няма оправяне!Благодаря предварително!Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
моляForsaken написа:Сега вече вдянах! При мен тези винтове сигурно са залепени, защото изобщо не мога да ги развия или завия. Хем си взех втора инжекция за проба - и при нея така!Ще яде дървото в най-скоро време, усещам го!Благодаря за описанието!Поздрави!
всъщност боята е точно затова, да не се пипа там, но мен не ме спря.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар