Колеги, много моля, ако някой може да помогне. Сменях си сам комплект съединител. За целта разкачих двигателя. Смених си и гарнитурата на главата, защото от там ми сълзеше масло. В гаража имам всякакви инстументи наследство от тъст ми, който беше монтьор. Смених си и термостата, масла, ремъци, филтри, но това е друга тема. Всичко съм си направил както трябва. Не мога явно да зацепя правилно ангренажния ремък. Правя го по следния начин( аз си мисля, че така трябва , никой не съм питал). От долу под двигателя и скоростната кутия има ламаринка на която има пластмасова елепсовидна тапа. Като махнеш топата се вижда маховика. Завъртвам маховика, така че да се покаже отвор 5мм. в който се навива гайка. поставям го в центъра на отвора на тапата. Мисля си, че това е мястото, където се навива уреда за центроване на двигателя(такъв уред нямам). Разпределителния вал центровам по следния начин: Нагласям белега на зъбното колело към една рязка от страни на двигателя, към купето. Намира се на около един сантим под капака на главата. Точно тук, зад белега се завива болчето на капака на андренажния ремък. В това полужение всички клапани са затворени. Да не би да бъркам мястото. Когато завъртвам на стартер се чува стържеш шум, които ме плаши. Препуква от карбуратора мъчи се да запали, но не ще...Явно някъде бъркам. Много моля ако някой може да помогне.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
имам проблем с центровката на ангренажния ремък на Пунто1.1
Collapse
X
-
р
несе прави така отгоре на котията има правоъгален отвор може дае сложена тумена тапа махния от тамсевижда маховика има три белега на маховика има церка слагашя на белега които е напред кам радиатора така 1ботало е в горна мъртва точка след това белега на разпределителния вал тои сочи назат малка под капака на клапаните кадето сесабира с главата има вдлабнатина белега на вала дае срещо вдлабнатината ако имаш проблем звани 0888431004.това е фабричната центровкател.0897943620
Коментар
-
При 1 оборот на разпределителния вал, коляновият вал прави 2 оборота - завърти коляновият вал( маховика), но ако искрата на свещите се подава на 2 цилиндъра едновременно (1-3 и 2-4) няма да има разлика.vasskko написа:Не мога да разбера. Трябва да направя пълен оборот на маховика ли? Или да местя с зъб.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Коментар
-
Центровкщата по колелото на агренажа и това на коляновия вал може да те подведе!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Re: р
Точно така! На кожуха на маховика има правоъг. отвор с гум. тапа.......... на колелото на р.вал може да има и червена боя на белега.gal76 написа:несе прави така отгоре на котията има правоъгален отвор може дае сложена тумена тапа махния от тамсевижда маховика има три белега на маховика има церка слагашя на белега които е напред кам радиатора така 1ботало е в горна мъртва точка след това белега на разпределителния вал тои сочи назат малка под капака на клапаните кадето сесабира с главата има вдлабнатина белега на вала дае срещо вдлабнатината ако имаш проблем звани 0888431004.това е фабричната центровкаLANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Колеги кви аутодати кви 5 лева, , ами ако зъбното колело на коляновия вал е сваляно? кво правим тогава?Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
не съм запознат кой знае колко добре с пунто но досега не съм срещал автомобил на който зъбното колело на коляновия вал (ако имаш в предвит шайбата за ремака)да може да се постави по друг начин освен по правилния (ако е имало някаква самоинициатива от някой преди вас е друг вапрос) и тогава правим следното 1 цилиндър бутало горе ОТ мерим с индикатор,разпределителен вал( гърбица) 4 цилиндър преди испускане двигателя работи в поредица 1-3-4-2 превартаме на ръка с ключ да се убедим че всичко е в ред няколко пъти и палим и доколкото разбрах колегата иска инфо кое как и каде се намира а такова инфо има в аутодата и то безплатно а не срещу 5 леваbmahob написа:Колеги кви аутодати кви 5 лева, , ами ако зъбното колело на коляновия вал е сваляно? кво правим тогава?
Коментар
-
при пунтото има друг сигурен начин за зацепване на ремъка!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар