колега и аз имам същия проблем с моя фиат,не разбрах сам ли сия правиш,ако не сия правиш сам кажи каде я правиш. До ,,zoomy,,
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 2.0 20V 147hp - Зверско тракане! - Снимки
Collapse
X
-
До колегата: Joro Да ти кажа може и да си прав, защото язвите са се отпечатали на гарнитурата смисъл личи си че така е затягана с язвите. До колегата: richko79 Сам си я правя колега , нямам пари за майстори. Ако можеш да почакаш да направим мойта ще дам едно рамо и за твойта щото знам кво е....
Коментар
-
Пуснете тампона на скоростната кутия зада може двигателя да се наклони. Мисля че се вадеше и полуоска ама коя немогада кажа... разбирасе тази която ти пречи
Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Коментар
-
Това е вариатора. Така както го описваш май се е прецакал - вероятно от там ти идва тракането и не е било редно да разглобяваш мотора преди да си погледнал вариатора.Буталата е логично да имат луфт между тях и блока (нали ще задерът като се понагреят). Този луфт се мери за да се прецени колко са износени преди да се разглоби целия мотор.zoomy написа:к... ...? И още един въпрос незнам кой от валовете точно е, но този който е със 4те болчета (като застанеш пред зъбчатките се пада левия) там е по голям лагер ли е незнам какво е. И като го натисне6 навутре потъва 1-2мм и се връща сам се едно има пружина. Нормално ли е това?
Коментар
-
Двигателя 147 кс няма вариатор.Двигателя 155 кс има вариатор,но колегата е цитирал че става въпрос за 147 кс.След 98 год двигателя е 155 кс. и му слагат вариатор на всмукателния разпределителен вал за променливи фази на газоразпределение.Да не би да е сменяна главата на двигателя,но тогава трябва и друг контролер за да се управлява този вариатор.1115 написа:Това е вариатора. Така както го описваш май се е прецакал - вероятно от там ти идва тракането и не е било редно да разглобяваш мотора преди да си погледнал вариатора.Буталата е логично да имат луфт между тях и блока (нали ще задерът като се понагреят). Този луфт се мери за да се прецени колко са износени преди да се разглоби целия мотор.zoomy написа:к... ...? И още един въпрос незнам кой от валовете точно е, но този който е със 4те болчета (като застанеш пред зъбчатките се пада левия) там е по голям лагер ли е незнам какво е. И като го натисне6 навутре потъва 1-2мм и се връща сам се едно има пружина. Нормално ли е това?
Коментар
-
Aко има вариатор,значи не е 147 кс.Снимката с петата+лагера не е гаранция за наличието на вариатор.Може и да е правен някакъв хибрид между двата модела.В крайна сметка автора на темата трябва да си уточни модела и какво е намерил вътре след отварянето.1115 написа:Tова което казваш не ми се проверява, но колегата даже пита какво е това и е дал снимка на петата + лагера на вариатора.Така, че 100% има вариатор.
Коментар
-
99% е с вариатор.Всички 2.0 20В имат вариатор, но новите с пластмасовия колектор имат ВИС, който 147 коньовото няма.И още един въпрос незнам кой от валовете точно е, но този който е със 4те болчета (като застанеш пред зъбчатките се пада левия) там е по голям лагер ли е незнам какво е. И като го натисне6 навутре потъва 1-2мм и се връща сам се едно има пружина. Нормално ли е това?
Коментар
-
На изпускателния вал Вариатор не се слага и нямат.На 147-няма вариатор на никой вал.На 155- има на всмукат вал.Говоря за коли преди и след 98 год.Mupo написа:147к.с. и 155к.с. имат вариатори. Само разположението е различно единия е на смукателния, другия на изпускателния вал ... за последното не съм много сигурен.
Коментар
-
Какво ще рече ВИС??Обясни с думи прости.1115 написа:99% е с вариатор.Всички 2.0 20В имат вариатор, но новите с пластмасовия колектор имат ВИС, който 147 коньовото няма.И още един въпрос незнам кой от валовете точно е, но този който е със 4те болчета (като застанеш пред зъбчатките се пада левия) там е по голям лагер ли е незнам какво е. И като го натисне6 навутре потъва 1-2мм и се връща сам се едно има пружина. Нормално ли е това?
Коментар
-
колеги 147 коня е и точно това е вариатора. Сега ме интересува дали е нормално да прави така като го натисна? И най-новата информация - снощи махнахме картера и 2 бутала. Проблемното бутало лагера -черупка върху черупка, биелата изядена с ръб , Неска е замерен и вала и направена консултация със специалист и резултата е че нищо нестава от коляновия вал и биелите. Снимки да качвам ли? Интересува ли ви?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар