колата е Пунто МК2 1.2 8в 2001годинапроблема е следният няма мощност и малките обороти са прекалено ниско 500-550по някога както си карам от някаде се оправя ама е само мигновенно (колата ускорява много по бързо)закарах я на диагностика и там даде грешка:Дву искрова запалителна бубина 1/4 прекъсване/свързване масапри подмяна на бубините (и 2 те) грешката остава след сменени кабели грешката отново остава та въпроса ми кво и на колата някакви идеи Има ли вероятност да е Дюза щото след сипването на 1 СТП оправянето зачести
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Пунто 2
Collapse
X
-
Проблем с Пунто 2
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue BirdЕтикети: –
-
Филтъра е чист прави го и при свален филтър не е от негоза моторчето нищо не ми казаха ???sonicempire написа:колега какво ти казаха за стъпковото моторче,филтъра въздушния как е сменян ли еШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Първо и на двете бубини си има искри Проверено Второ как така ту е изгорял(колата прекъсва) ту е наред (не прекъсва)1115 написа:100% е компютър.Тези коли имат проблем с компютъра.Изгаря им единия транзистор, който оправлява две от бубините.Решението - ново ЕКУ.Цена 400....1000лв.Свещите са сменени преди около 500 км. кабелите са чисто нови (проверено с други свещи пак същото си е)sonicempire написа:а свещи сменял ли си,кабелите да не са прекъснати при демонтажКаде стои тоз така наречен датчикkoki87 написа:проверил ли си кабели те на ТПС датчика Ако трябва ги изолираи с изолир банШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
какво им беше даваха на късо или ??? иначе се сетих до стъпковото моторче еkoki87 написа:под въздушния филтър от ляво ПРОВЕРИ ЛИ ЖИЦИТЕ
НА ТПС ОТ СОБСТВЕН ОПИТ ГО ЗНАЯШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Наистина е доста често срещан проблем при МК2.. Наскоро купувах бобини и продавачът от вратата ме посрещнас въпроса дали не ми е изгоряло "ЕКУ-о".Колега, това пунто не беше ли прегрявано ?1115 написа:100% е компютър.Тези коли имат проблем с компютъра.Изгаря им единия транзистор, който оправлява две от бубините.Решението - ново ЕКУ.Цена 400....1000лв.Alfa Romeo 156 1.9JTD '03
Punto SX 1.2 8V '00
Uno 55 S 1.1 '84
Коментар
-
така е прав си че го зъживих метнах малко парички и сичко стана ок иначе тая кола е страшна много си ме радва и си я карам с кеф само тва дет са не върви м**** муbboyd написа:същото колегата го е съживил и много се радвам за него а иначе гледаш ли си го е много здраво от към двигател и ходовата част му доста здрава аз съм с същото и нямам никакви проблеми 2 година и не бих го сменил освен ако не се наложи да взимам по голяма колаколега прав си прегрято беше ,но нз тва дали има връзка с състоянието в моментааи не говори за ЕКУ не ми се дават толкоз парици (дано не е то)psychedelics написа:Наистина е доста често срещан проблем при МК2.. Наскоро купувах бобини и продавачът от вратата ме посрещнас въпроса дали не ми е изгоряло "ЕКУ-о".Колега, това пунто не беше ли прегрявано ?1115 написа:100% е компютър.Тези коли имат проблем с компютъра.Изгаря им единия транзистор, който оправлява две от бубините.Решението - ново ЕКУ.Цена 400....1000лв.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар