Здравейте колеги.Ето къде ме стиска чепика:Паля на студено, всичко е ОК. Карам 50-100м и почва да губи тяга. Ако подам газ детонира в ауспуха(поне така го чувам). След около 500м. всичко се оправя и си карам нормално.Същото се случва и на топло. Спрял съм за 10-ина минути, паля и пак нямам мощ. И след 500м - няма проблем.Ако мина на газ, Всичко става ОК.Който има предположения за естеството на проблема да пише.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с мощността.
Collapse
X
-
u_bo
Re: Проблем с мощността.
95 % вероятност проблема ти да е = АДАПТАЦИЯвъреки, че ние тук не сме от шоуто ’Ясновидци’ - и не са ясни следните неща при теб:- модел ДВГ - година- модел АГУ ( ГИ, обкнв., с /без емулатори)ако това е вярно - няма много други вероятности за проблема ти.Alexiev написа:Здравейте колеги.Ето къде ме стиска чепика:Паля на студено, всичко е ОК. Карам 50-100м и почва да губи тяга. Ако подам газ детонира в ауспуха(поне така го чувам). След около 500м. всичко се оправя и си карам нормално.Същото се случва и на топло. Спрял съм за 10-ина минути, паля и пак нямам мощ. И след 500м - няма проблем.Ако мина на газ, Всичко става ОК.Който има предположения за естеството на проблема да пише.
-
Re: Проблем с мощността.
Провери дюзите и горивния регулатор, смени горивния филтър. Проблема ти удивително много прилича на липса на достатъчно гориво.Alexiev написа:Здравейте колеги.Ето къде ме стиска чепика:Паля на студено, всичко е ОК. Карам 50-100м и почва да губи тяга. Ако подам газ детонира в ауспуха(поне така го чувам). След около 500м. всичко се оправя и си карам нормално.Същото се случва и на топло. Спрял съм за 10-ина минути, паля и пак нямам мощ. И след 500м - няма проблем.Ако мина на газ, Всичко става ОК.Който има предположения за естеството на проблема да пише.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: Проблем с мощността.
Горивния филтър на бензина е сменен преди 3 месеца. Свалях го преди две седмици пак - чист е и е сложен правилно. Дросел понтенциометъра трябва да е т.н. TPS. Мерен е и в граници - 830 ома съпротивление. Интересно ми е дали е нормално да има този отвор на мястото където е монтиран TPS и двигателя (на снимката се вижда). Ако го сваля tps-а ще трябва ли да се ползва компютър за да се настрои правилното му положение спрямо дроселовата клапа?Днес направих последната засечка на газ 28 на 100 градскоppero написа:Първо се започва от смяна на горивниа филтър,после провери работата на ламда сондата и дросел потенциометъра
Минавам на бензин :D
Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ
Коментар
-
Аз имам абсолютно същите проблеми 1:1, само където съм с газов инжекцион. Ще следя темате с интерес, междувременно планирам да направя диагностика и чистене на грешки. Пробвах със смяна на кабели и НЕ Е от тях . Дюзи съм чистил преди няма и 30 000 км, така че и от тях няма да е. Колата на бензин и газ след като загрее върви що годе нормално.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Вчера следих на колко градуса отваря термостата - на около 60 почна леко да топли горната тръба, а на 70 градуса вече не се държеше с ръка. Предстои смяна на термостата. Предполагам, че ще се отрази и на разхода на гориво :D Бях тръгнал онзи ден на диагностика, но се спука радиаторчето на парното. След отстраняване на тези проблеми ще ходя на диагностика. Предполагам, че има още нещо нередно
Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар