Колеги,вчера ми се случи следното,карам си аз с около 60 км,това беше когато се изсипа големият дъжд и пътя беше доста мокър,и както си карам стигам един светофар който светва жълто.Реших да не се праа на умен(знам че там има камера)и натискам рязко спирачки-и колата угасна
А това ми се случва за втори път,но първият беше преди около месец(не се случва често).Знете ли защо може да е-нещо от АБС-а или от мократа настилка??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Рязко спиране-угасна!!!
Collapse
X
-
После си запали без пробелм.И предният път като ми се случи пак си запали нормално.Виж това дали имам АБС не съм се замилял никога,приел съм го като даденост :D .Честно казано мисля че имам(колата е тази от подписа).Как да разбера иначе?Може ли да е от това че нямам.Колелата като блокират колата автоматично угасва ли?Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!
Фиат Браво:1,6V 103hp 1996
Коментар
-
Ей туй пък за сефте го чувамlametobg Пуснато на: Съб Мар 14, 2009 12:30 pm ако имаш дискови и отзад значи си с АБС .
"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
lametobg ти пък откъде се пръкна :D . cveteca явно нямаш АБС, можеш да провериш, това на снимката е устройството, а също и при палене трябва да ти светва лампа на таблото ABS и да гасне след стартиране на двигателя. Да вметна само, че дори и да имаш АБС на това устройство трябва да се разчита само в критични моменти, не е добре да се включва често, понеже не се знае колко от ресурса му като устройство е останал. Просто при спиране използвай двигателя.lametobg написа:ако имаш дискови и отзад значи си с АБС . а тва за угасването ако си бил на 5та и си заковал спирачките нормално да ти изгасне--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Караш ме да се замисля...А, какъв е ресурса на АБС-а? Аз такова нещо досега не съм чувал...van_dal написа:...дори и да имаш АБС на това устройство трябва да се разчита само в критични моменти, не е добре да се включва често, понеже не се знае колко от ресурса му като устройство е останал. Просто при спиране използвай двигателя.
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Относително е, но се случва така, че се повреждат релетата в контролния блок, а до колкото знам не е лесна подмяната им, дори невъзможна. Самото устройство е електромотор, който както се сещаш не е от камък, а демонтажа и ремонта е доста пипкава работа.gamma написа:А, какъв е ресурса на АБС-а? Аз такова нещо досега не съм чувал...
--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Може би колегата има предвид,че на коли с АБС по на 12-15г. и то италиански, не може да им се разчита на 100 %gamma написа:Караш ме да се замисля...А, какъв е ресурса на АБС-а? Аз такова нещо досега не съм чувал...van_dal написа:...дори и да имаш АБС на това устройство трябва да се разчита само в критични моменти, не е добре да се включва често, понеже не се знае колко от ресурса му като устройство е останал. Просто при спиране използвай двигателя.
Коментар
-
Е сега те изгориха на кладатаventsi79 написа:Може би колегата има предвид,че на коли с АБС по на 12-15г. и то италиански, не може да им се разчита на 100 %gamma написа:Караш ме да се замисля...А, какъв е ресурса на АБС-а? Аз такова нещо досега не съм чувал...van_dal написа:...дори и да имаш АБС на това устройство трябва да се разчита само в критични моменти, не е добре да се включва често, понеже не се знае колко от ресурса му като устройство е останал. Просто при спиране използвай двигателя.

Коментар
-
Еми аз имах разправия с релетата, но това го смятам за производствен дефект някакъв (ако може така да се нарече). Ел. мотора не виждам какво толкова може да му стане при положение, че работи сравнително рядко в сравнение със стартера примерно. Най-много да стане нещо с клапите (не знам дали така се наричат), но то ще е поради стареене на уплътнения (някакви), а не поради честото използване на АБС-а. Интересна ми е тезата ти, защото ми се случва АБС-а да се включва не само когато е заснежено/заледено/мокро.van_dal написа:Относително е, но се случва така, че се повреждат релетата в контролния блок, а до колкото знам не е лесна подмяната им, дори невъзможна. Самото устройство е електромотор, който както се сещаш не е от камък, а демонтажа и ремонта е доста пипкава работа.
п.с. Дано колегата cveteca не се сърди много, че му пооср@хме темата.
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Понякога от истината болиShefy написа:Е сега те изгориха на кладатаventsi79 написа:Може би колегата има предвид,че на коли с АБС по на 12-15г. и то италиански, не може да им се разчита на 100 %gamma написа:Караш ме да се замисля...А, какъв е ресурса на АБС-а? Аз такова нещо досега не съм чувал...van_dal написа:...дори и да имаш АБС на това устройство трябва да се разчита само в критични моменти, не е добре да се включва често, понеже не се знае колко от ресурса му като устройство е останал. Просто при спиране използвай двигателя.


Коментар
Реклама
Collapse



Коментар