Колеги имам чувството,че ангренажния ремък на Темпра 2000 i.e. не е зацепен правилно.Изгуби нещо мощност и не е пъргава като преди,а и харчи доста.Ако някой има схема на белезите за зацепването на ангренажа и балансиращите валове да помага.Не ми се занимава вече със сервизи защото и там май че разбират по-малко и от нас.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Къде са белезите за зацепване на ангр. ремък на Темпра 2000i
Collapse
X
-
Re: Къде са белезите за зацепване на ангр. ремък на Темпра 2
кажи ми нещо по конкретно година и модификация и ще погледна в аутодатата и наи вече бензин или дизел и ще се опитам да го кача като снимки в темата за да видиш за какво става вапросriiid написа:Колеги имам чувството,че ангренажния ремък на Темпра 2000 i.e. не е зацепен правилно.Изгуби нещо мощност и не е пъргава като преди,а и харчи доста.Ако някой има схема на белезите за зацепването на ангренажа и балансиращите валове да помага.Не ми се занимава вече със сервизи защото и там май че разбират по-малко и от нас.
-
Re: Къде са белезите за зацепване на ангр. ремък на Темпра 2
Колега, ако мотора е като на Типо 2.0 16 В и на Купе 2.0 16 В виж снимката, която съм прикачилriiid написа:Колеги имам чувството,че ангренажния ремък на Темпра 2000 i.e. не е зацепен правилно.Изгуби нещо мощност и не е пъргава като преди,а и харчи доста.Ако някой има схема на белезите за зацепването на ангренажа и балансиращите валове да помага.Не ми се занимава вече със сервизи защото и там май че разбират по-малко и от нас.
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Значи няма да стане с тази картинкаriiid написа:Колата е бензин.2000 кубика но е 8 клапана и може би има разлика с 16 клапанните мотори.Произведена е 1991г.Без климатик е.
Отворете капака на ангренажа и огледайте за белези - трябва да има, ако има е елементарно
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар