Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пунто GT пуши на поразия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    jungleraver написа:
    обаче ми изровихте темата от преди две години и нещо :D да, липсата на бекпрешър беше причината да пропуши, но не заради уплътнител(турбината не беше сток-оказа се някаква ккк произведена за ивеко), а просто кат-а беше толкова задръстен, че бекпрешъра е бил почти равен на налягането на маслото ако някой даде 1200 лева за стоковото ихи ще го призная за най-лудия тип, аз няколко дни след като пуснах темата си купих чисто нов гарет ГТ22 за 700 лева и забравих за проблема
    ми аз познавам една жена от която купихме колата , беше дала 1200 лева за турбинание дадхме после 1700 за глава ...
    Power Under Pressure

    Коментар


      #17
      WhitePower написа:
      jungleraver написа:
      обаче ми изровихте темата от преди две години и нещо :D да, липсата на бекпрешър беше причината да пропуши, но не заради уплътнител(турбината не беше сток-оказа се някаква ккк произведена за ивеко), а просто кат-а беше толкова задръстен, че бекпрешъра е бил почти равен на налягането на маслото ако някой даде 1200 лева за стоковото ихи ще го призная за най-лудия тип, аз няколко дни след като пуснах темата си купих чисто нов гарет ГТ22 за 700 лева и забравих за проблема
      ми аз познавам една жена от която купихме колата , беше дала 1200 лева за турбинание дадхме после 1700 за глава ...
      вие сте истински маниаци :D знам поне два двигателя, от които може да се сложи главата на ГТ, като даже едната се води "перформанс" :D
      тежък е животът лек...

      Коментар


        #18
        преди 8 години нямаше много информация от кое къде може да натикаш
        Power Under Pressure

        Коментар

        Working...
        X